Nee nee, want dan had ik Colin er ook wel ingezetquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je gok deed naar de basis opstelling
Het is heel simpel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:46 schreef ihugster het volgende:
Als de reacties leest op bijvoorbeeld het feyenoord-netwerk dan wordt Ajax flink uitgelachen met deze paniekaankoop.
M.a.w 020 smijt weer met geld en doet paniekerig is het credo daar. Terecht?![]()
Prima conclusie.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is heel simpel.
Luque gaat naar Ajax. Ajax supporters blij, PSV en Feyenoord supporters spreken van een miskoop
Luque zou naar Feyenoord gaan. Feyenoord supporters blij, PSV en Ajax supporters spreken van een miskoop.
Luque zou naar PSV gaan, PSV supporters blij, Ajax en Feyenoord supporters spreken van ee miskoop.
Hij heeft al getekend bij Ajax hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van mij mag hij komen maar alleen als Koné en Farfan.
Ik wil namelijk dat PSV er op vooruit gaat, niet op achteruit zoals Ajax
So true.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is heel simpel.
Luque gaat naar Ajax. Ajax supporters blij, PSV en Feyenoord supporters spreken van een miskoop
Luque zou naar Feyenoord gaan. Feyenoord supporters blij, PSV en Ajax supporters spreken van een miskoop.
Luque zou naar PSV gaan, PSV supporters blij, Ajax en Feyenoord supporters spreken van ee miskoop.
Wat heeft dat met Luque te maken?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:48 schreef Mr.Mills het volgende:
Dat de NOS meedoet aan deze Nike sluikreclame
Prima deal dan!quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
2 Miljoen wordt zojuist bij Studio Voetbal gemeld.
Plus een miljoen of 8 aan salarisquote:
Dat moet nog blijken. De transferprijs ligt lager dan ik had verwacht.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:07 schreef F1Bas het volgende:
Prima deal dan!
Hehehequote:Op maandag 27 augustus 2007 00:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Plus een miljoen of 8 aan salaris
Als alle geruchten kloppen zal hij 2,2 miljoen per jaar verdienen. (No way dat het meer is)quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Plus een miljoen of 8 aan salaris
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |