Als hij woensdag Ajax naar de CL schiet, heeft hij zijn jaarsalaris al terug verdiend.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
2.2 miljoen
Hij verdient 3x zo veel als de rest van de selectie.
Dat zal moeilijk worden, hij is namelijk nog niet speelgerechtigd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:59 schreef snowwie2 het volgende:
[..]
Als hij woensdag Ajax naar de CL schiet, heeft hij zijn jaarsalaris al terug verdiend.
Ik denk dat al die Johnny Heitinga's rond de 700k per jaar verdienen. Een paar zitten daar boven en de jeugdspelers enzo eronder. (maar ik kan er naast zitten)quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zo dan weet jij meer dan ik (Over het salaris van de rest van de selectie)
Als hij dat doet verbrand ik al mijn ajax shirtsquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:59 schreef snowwie2 het volgende:
[..]
Als hij woensdag Ajax naar de CL schiet, heeft hij zijn jaarsalaris al terug verdiend.
geloof me Klaas Jan Huntelaar verdient echt wel rond de 1,5 miljoen hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik denk dat al die Johnny Heitinga's rond de 700k per jaar verdienen. Een paar zitten daar boven en de jeugdspelers enzo eronder. (maar ik kan er naast zitten)
Ja dat is makkelijk zeggen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:11 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als hij dat doet verbrand ik al mijn ajax shirts![]()
Goh jij bent ook wakker zo te zienquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja dat is makkelijk zeggen.
100% dat je al je ajax shirts niet hoeft te verfikken.
De geruchten lopen uiteen van gratis tot 8 miljoen euro.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Te aanvallend.
Ajax heeft wel veel aanvallers dus ze zullen altijd wel 4-3-3 spelen nu.
Ajax heeft deze speler gekocht he ?
Maar voor hoeveel ?
Vind ik wel meevallen. Met nog drie controleurs op het middenveld vind ik het zeker niet aanvallend:quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Te aanvallend.
Nee hoor:quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Te aanvallend.
1 2 3 4 5 6 | Ogararu ---- Stam ----- Vermaelen ----- Emanuelson ------------- Gabri - Davids --------------------- Bakircioglu -------------------------------- Luque ---------------------- Suarez -------------------- ------------ Huntelaar --------------------------- |
Ik las al 10 miljoen ergens, maar dat lijkt me echt teveel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
De geruchten lopen uiteen van gratis tot 8 miljoen euro.
Ga er maar 100% vanuit Emanuelson zeker in de basis staat onder Ten Catequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen. Met nog drie controleurs op het middenveld vind ik het zeker niet aanvallend:
----------------- KJH ----------------
Luque ------- Suarez --Kennedy
--- Davids* ------------ Gabri -----
--------------- Heitinga* ------------
Vermaelen -- Stam --- vd Wiel ---
-------------- Stekelenburg --------
Davids* is nu geblesseerd, dus daar kan Urby of Vertonghen spelen.
Heitinga* als de tegenstander met een aanvallende minddenvelder (10) speelt. Anders kan Maduro daar prima spelen.
Lijkt me een erg goede opstelling
Ik ga nergens vanuit. Ik post alleen de opstelling die in mijn ogen de beste is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ga er maar 100% vanuit Emanuelson zeker in de basis staat onder Ten Cate
Deze zal wel op de plek van Davids spelen en Davids als hij fit is op de plek van Heitinga
Oh ik dacht dat je gok deed naar de basis opstellingquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ga nergens vanuit. Ik post alleen de opstelling die in mijn ogen de beste is.
Ach, toen Bosz met een Feyenoord-delegatie naar Newcastle ging om over deze speler te onderhandelen, hoorde ik hele andere geluiden. Het tij kan verkeren blijkt maar weer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:46 schreef ihugster het volgende:
Als de reacties leest op bijvoorbeeld het feyenoord-netwerk dan wordt Ajax flink uitgelachen met deze paniekaankoop.
M.a.w 020 smijt weer met geld en doet paniekerig is het credo daar. Terecht?![]()
feyenoorders die Ajax uitlachen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:46 schreef ihugster het volgende:
Als de reacties leest op bijvoorbeeld het feyenoord-netwerk dan wordt Ajax flink uitgelachen met deze paniekaankoop.
M.a.w 020 smijt weer met geld en doet paniekerig is het credo daar. Terecht?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |