abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52642357
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:44 schreef Fetai het volgende:
Gare voetballer
!!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:01:11 #27
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52642868
Drie honden vechten om een been en AZ gaat ermee heen?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:34:26 #28
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_52643494
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 20:37 schreef OnlineGokker het volgende:

[..]

Ik moet het nog zien....Een Nederlande club die een transferslag gaat winnen vanwege het geld van een grote Spaanse club
Tering jantjes een salaris van 2,2 miljoen euro. Is dat op jaarbasis of een totaal bedrag verdeeld over 2 jaar? Iemand een indicatie van de hoogste salarissen in de Nederlandse competitie?

Had hem graag bij Feyenoord gezien, maar wanneer een bankzitter om zoveel salaris vraagt dan bij nader inzien niet meer. Blijft een risico zo een speler en om dan meteen zoveel salaris te bieden, ben wel benieuwd naar zijn verrichtingen.
pi_52643996
huurbasis van 1 jaar lijkt me

Hij zal wel meteen de best betaalde speler van de competitie zijn
pi_52644086
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 10:59 schreef the_legend_killer het volgende:
huurbasis van 1 jaar lijkt me

Hij zal wel meteen de best betaalde speler van de competitie zijn
Het schijnt dat hij gewoon voor 2 jaar tekent en dat hij transfervrij overkomt.
pi_52644245
ik denk dan dat salaris per jaar.

Betis kan 1,5 miljoen wel per jaar betalen en Ajax heeft dus 2,2, geboden aan salaris
pi_52644526
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 11:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Ajax heeft dus 2,2, geboden aan salaris
Het geld brandt in de zak kennelijk...

Ik vind het eigenlijk wel grappig. Al jaren hoor je in Amsterdam de klacht dat aankopen van Koeman steevast "kut" blijken te zijn. En nu zijn ze blij met een speler waar Koeman interesse in heeft. Die nota bene voor de hoofdprijs langs komt, terwijl hij jarenlang een beetje hetzelfde heeft laten zien als Patrick Kluivert (die was voor de helft nog wel de bank gaan warm houden).

Ik zie het nut ook niet van de aankoop. Suarez is al gekomen als vervanger van Babel. Bovendien is het afgelopen jaar nog geïnvesteerd in maar liefst drie andere flankspelers en een centrale spits (met extragratis rollator). En dan nu nog een aanvaller erbij?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_52644619
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 11:20 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het geld brandt in de zak kennelijk...

Ik vind het eigenlijk wel grappig. Al jaren hoor je in Amsterdam de klacht dat aankopen van Koeman steevast "kut" blijken te zijn. En nu zijn ze blij met een speler waar Koeman interesse in heeft. Die nota bene voor de hoofdprijs langs komt, terwijl hij jarenlang een beetje hetzelfde heeft laten zien als Patrick Kluivert (die was voor de helft nog wel de bank gaan warm houden).

Ik zie het nut ook niet van de aankoop. Suarez is al gekomen als vervanger van Babel. Bovendien is het afgelopen jaar nog geïnvesteerd in maar liefst drie andere flankspelers en een centrale spits (met extragratis rollator). En dan nu nog een aanvaller erbij?
jarenlang? Hij heeft 2 seizoenen in de PL slecht gepresteerd (wat ook kan liggen aan het feit dat iedereen in Newcastle verneukt wordt) daarvoor was hij gewoon een international die goed speelde bij Deportivo la Coruna.
pi_52644640
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 10:34 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Had hem graag bij Feyenoord gezien, maar wanneer een bankzitter om zoveel salaris vraagt dan bij nader inzien niet meer. Blijft een risico zo een speler en om dan meteen zoveel salaris te bieden, ben wel benieuwd naar zijn verrichtingen.
De salarissen in de PL liggen nu eenmaal vele malen hoger, dan hier in de Eredivisie. Had je kunnen weten. Denk overigens niet dat het een risico is om hem zoveel salaris te bieden.

Zeer goede speler die, als hij komt, een van de 'revelaties' gaat worden in Nederland.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:31:01 #35
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_52644792
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 11:25 schreef Happel het volgende:
De salarissen in de PL liggen nu eenmaal vele malen hoger, dan hier in de Eredivisie. Had je kunnen weten. Denk overigens niet dat het een risico is om hem zoveel salaris te bieden.

Zeer goede speler die, als hij komt, een van de 'revelaties' gaat worden in Nederland.
De Nederlandse competitie groeit mee met de Europese maatstaven. Wil je internationaal een serieuze speler worden is het blijkbaar noodzakelijk dergelijke salarissen te bieden. Dat hij kans heeft om een relevatie te worden zal ik zeker niet ontkennen, ken de speler zijn geschiedenis en in zijn Deportico tijd vormde hij samen met Makaay een dodelijk koppel.
pi_52644838
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 11:31 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

De Nederlandse competitie groeit mee met de Europese maatstaven. Wil je internationaal een serieuze speler worden is het blijkbaar noodzakelijk dergelijke salarissen te bieden. Dat hij kans heeft om een relevatie te worden zal ik zeker niet ontkennen, ken de speler zijn geschiedenis en in zijn Deportico tijd vormden hij samen met Makaay een dodelijk koppel.
Alleen groeit het salaris in Nederland niet genoeg in vergelijking met de toplanden en Rusland, Oekraine , Griekenland en Turkije.

De verschillen worden nog steeds groter.
pi_52644993
2.2 mln

Ik dacht dat Sneijder voor ongeveer dat bedrag bij Real voetbalt....
pi_52645243
AZ Gaat er ondertussen gewoon mee van door .
pi_52645795
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 11:24 schreef sjimz het volgende:
jarenlang? Hij heeft 2 seizoenen in de PL slecht gepresteerd (wat ook kan liggen aan het feit dat iedereen in Newcastle verneukt wordt) daarvoor was hij gewoon een international die goed speelde bij Deportivo la Coruna.
Voordat PK naar PSV kwam had hij ook maar 2 jaar slecht gepresteerd en daarvoor had hij meer gepresteerd dan Luque.

Met alle respect, maar een speler die 2 jaar lang geen donder heeft laten zien een salaris geven van 2,2 mio per jaar in NL... zou ik niet doen.
pi_52645876
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:03 schreef DS4 het volgende:

[..]

Voordat PK naar PSV kwam had hij ook maar 2 jaar slecht gepresteerd en daarvoor had hij meer gepresteerd dan Luque.

Met alle respect, maar een speler die 2 jaar lang geen donder heeft laten zien een salaris geven van 2,2 mio per jaar in NL... zou ik niet doen.
Alleen Kluivert heeft het bij 2 verschillende clubs mogen proberen.
Newcastle (Waar iedereen faalt) en Valencia.
DIt zijn dus 2 verschillende mogenlijkheden bij 2 verschillende ploegen met 2 verschillende speeltsijlen in 2 verschillende competities.
Dat is anders dan 2 jaar bij dezelfde club niets presteren.
pi_52646074
Ajax kiest voor het sportieve succes, als ze hem zoveel salaris bieden. Voor de fans wel een bemoedigende keuze lijkt me. Ik snap nog steeds niet wat ze bij Newcastle met hem hebben gedaan. Qua voetbal zou hij makkelijk mee moeten komen daar.
That's all folks!
pi_52646473
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:06 schreef sjimz het volgende:

Dat is anders dan 2 jaar bij dezelfde club niets presteren.
Ik zeg niet dat Luque sowieso niets gaat presteren, ik zeg alleen dat ik niet in zie waarom Luque, gelet op de prestaties, ineens de best betaalde speler van de eredivisie moet worden.

Het is gewoon veel geld voor een gokje...
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:37:36 #43
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_52646691
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat ze bij Newcastle met hem hebben gedaan. Qua voetbal zou hij makkelijk mee moeten komen daar.
De laatste paar jaar is er bij NU geen vast systeem meer te vinden. Topspelers komen en gaan en ondergaan een periode waarbij ze ver onder hun niveau presteren.
pi_52669486
Volgens het AD voor 3 jaar naar Ajax...
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 07:44:07 #45
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_52669756
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 04:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens het AD voor 3 jaar naar Ajax...
De Telegraaf zegt precies hetzelfde...
pi_52673895
quote:
Ajax contracteert Albert Luque Martos

Amsterdam, 25 aug 2007
Ajax en Newcastle United hebben overeenstemming bereikt over de onmiddellijke overgang van de Spaanse voetballer Albert Luque Martos. De aanvaller tekende vandaag zijn contract bij Ajax dat loopt tot en met 30 juni 2010.

Luque werd op 11 maart 1978 geboren in Spanje en begon zijn voetbalcarrière in de jeugdopleiding van FC Barcelona. In 1998 ging hij over naar Real Mallorca, het seizoen daarop werd hij verhuurd aan Málaga CF. In 2002 maakte Luque zijn debuut voor het Spaanse nationale elftal, waarvoor hij tot nu toe 17 maal uitkwam. Hij maakte tijdens het WK in 2002 en het EK in 2004 deel uit van de Spaanse selectie. In 2002 maakte hij eveneens de overgang naar Deportivo La Coruña. Voor deze club speelde hij in totaal 101 wedstrijden in de Primera División en maakte hij daarin 26 doelpunten. In 2005 maakte Luque de overstap naar Newcastle United.
Ajax.nl
pi_52673929
Mooie aankoop. Gewoon een erg goede speler.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52673942
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:38 schreef venomsnake het volgende:
Mooie aankoop. Gewoon een erg goede speler.
Hopelijk laat hij zijn Deportivo tijd herleven.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 13:55:04 #49
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_52674214
2.2 miljoen

Hij verdient 3x zo veel als de rest van de selectie.
pi_52674238
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
2.2 miljoen

Hij verdient 3x zo veel als de rest van de selectie.
Zo dan weet jij meer dan ik (Over het salaris van de rest van de selectie)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')