Dan wordt het Harry IIquote:Op zondag 2 maart 2008 11:49 schreef jorienvdherik het volgende:
luque buiten de selectie van koster hoor ik net van iemand op msn
kom je van de zomer naar rotterdam, sta je in de spits naast makaay
Dan is hij toch alweer weg?quote:Op zondag 2 maart 2008 11:54 schreef Rumille het volgende:
Luque kan best voetballen. Denk ook dat ie onder van Basten weer meer aan voetballen toekomt.
Hij heeft een leuk linkerbeen, maar voor de rest doet hij tijdens een wedstrijd helemaal niets. Zelden zo'n luie voetballer gezien.quote:Op zondag 2 maart 2008 12:07 schreef jorienvdherik het volgende:
ja omdat die geen kans krijgt
Ja en daar houdt van B. helemaal niet van.quote:Op zondag 2 maart 2008 12:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij heeft een leuk linkerbeen, maar voor de rest doet hij tijdens een wedstrijd helemaal niets. Zelden zo'n luie voetballer gezien.
Cruz was ook lui, maar je had er wel wat aanquote:Op zondag 2 maart 2008 12:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij heeft een leuk linkerbeen, maar voor de rest doet hij tijdens een wedstrijd helemaal niets. Zelden zo'n luie voetballer gezien.
Aan Luque dus niet, dat is het probleem van Luque.quote:Op zondag 2 maart 2008 12:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Cruz was ook lui, maar je had er wel wat aan
Ik ben er van overtuigt dat Luque van waarde kan zijn voor Ajax. Helaas heeft hij onder Koster niet echt de kans gehad. Volgend jaar zie ik hem toch liever vertrekken, zeker als ook Sulejmani er bij gaat komen. Voor dat salaris kan Ajax het zich niet permiteren om hem op de bank of zelfs op de tribune te zetten.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
En weer op de tribune. Compleet mislukt.
Heeft nu aan Luque gelegen of aan Koster? Heeft hij uberhaupt nog een toekomst bij Ajax?
Hij heeft gewoon geen kans gehad, als je niet speelt kun je je ook niet bewijzen.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
En weer op de tribune. Compleet mislukt.
Heeft nu aan Luque gelegen of aan Koster? Heeft hij uberhaupt nog een toekomst bij Ajax?
Nou ja; in het begin van het seizoen was ie nog half geblesseerd, daarna in Oktober/November oid. Maar nooit echt bewezen. Verder heeft hij amper wedstrijden gespeeld.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon geen kans gehad, als je niet speelt kun je je ook niet bewijzen.
Toch heb ik 'm liever weg.
Of de trainer wil je niet hebben.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou ja; in het begin van het seizoen was ie nog half geblesseerd, daarna in Oktober/November oid. Maar nooit echt bewezen. Verder heeft hij amper wedstrijden gespeeld.
Aan de andere kant heb je wel trainingen om je te laten zien, en als je in al die maanden ondanks de prestaties je niet eens bij de selectie weet te trainen ten koste van Leonardo, Kennedy, Sarpong of Rommedahl, dan zit er echt wel iets mis qua mentaliteit of kwaliteit.
Ik kan me niet voorstellen dat Koster persoonlijke redenen zolang zou volhouden met zulke kutwedstrijden en prestaties, zeker niet voor een man die 2,2 miljoen verdient.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Of de trainer wil je niet hebben.
Luque is met z'n ogen dicht nog veel beter dan een Kennedy en een Rommedahl.
Hij heeft een instelling van heb ik jou daar. Belangrijker dan de kwaliteiten... Die heeft hij overigens al jaren niet meer laten zien. vergane glorie.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Of de trainer wil je niet hebben.
Luque is met z'n ogen dicht nog veel beter dan een Kennedy en een Rommedahl.
quote:Ook Van Basten heeft Luque niet nodig bij Ajax
Ajax wil meewerken aan een vertrek van Albert Luque. Ook Edgar Manucharyan, Nicolae Mitea en Robbert Schilder hebben te horen gekregen dat de nieuwe trainer Marco van Basten ze niet nodig heeft.
'Het is niet zo dat deze jongens weg móéten, ze mogen alleen weg als er een prijs wordt betaald die marktconform is', verduidelijkt technisch manager Danny Blind in de nieuwe Voetbal International.
Blind voerde gesprekken met Luque, Manucharyan, Mitea en Schilder naar aanleiding van de bevindingen van Van Basten, die de huidige Ajax-selectie heeft doorgelicht. De dure Luque kwam afgelopen seizoen nauwelijks aan spelen toe, Manucharyan en Mitea kenden de afgelopen jaren veel blessureleed en Schilder werd tot twee keer toe verhuurd aan Heracles Almelo.
Ook met Leonardo voerde Blind een gesprek over de rol van de Braziliaan. 'Hij kan nog steeds van waarde zijn voor Ajax, maar ik heb hem eerlijk verteld dat we nog op zoek gaan naar versterking in de aanval.' Leonardo was vanwege een ernstige knieblessure lang uit de roulatie en slaagde er na zijn rentree niet in een basisplaats te veroveren.
Kansen dwing je af.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:54 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Blijf het idee hebben dat er veel meer in had gezeten, hij heeft geen fatsoenlijke kans gehad onder Koster.
Klopt, Koster is een idiote klootviool. Aardig begin, maar daarna vooral op persoonlijke titel mensen buiten de selectie gehouden (Luque, Colin, Leonardo) en telkens met Rommedahl blijven beginnen terwijl die overduidelijk beter is als invaller.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:54 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Blijf het idee hebben dat er veel meer in had gezeten, hij heeft geen fatsoenlijke kans gehad onder Koster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |