quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:40 schreef Smoked het volgende:
Vorige deel
Wat is je lengte & gewicht (durf je het aan?)
Ik man 20jr lengte 1.77 gewicht 52kg
Klinkt als erg weinig maar als ik 10 kg zwaarder zou zijn, zou ik heel erg dik zijn!
Ik stel het op prijs dat je vindt dat mijn BMI te laag is (daar heb je ook gelijk in); maar laat t in godsnaam uit je hoofd mij te gaan vergelijken met een anorexia patient! Ik heb GEEN anorexia, eet me helemaal klem, maar heb n gruwelijk snelle stofwisseling. Als je me zou zien zou je dit echt niet gezegd hebben.... Sorry hoor; ik kan me ZO gruwelijk storen aan mensen die meteen maar vinden dat ik n eet-probleem heb alleen omdat ik geen standaard gewicht hebquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:17 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat is echt een stuk te licht, je hebt een BMI van 17.5...
ik kan het weten, mijn vriendin heeft anorexia gehad en woog als lichtste 45 kilo en is ook 1,62
I ben 1 cm langer (1.63m dus) ook anorexia verleden en weeg nu 43 kilo. Eet inmiddels weer gewoon waar ik trek in heb, dus ook vette dingen enzo, maar kom gewoon geen gram aan. Mijn huisartst vind dat ik een redelijk gezond gewicht heb, en ik geloof dat ik er ook niet echt ondervoed (meer) uitzie. Dus een laag BMI hoeft niet persee ongezond te zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:17 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat is echt een stuk te licht, je hebt een BMI van 17.5...
ik kan het weten, mijn vriendin heeft anorexia gehad en woog als lichtste 45 kilo en is ook 1,62
Hoezo ga je dat eraf trainen? Het is toch goed zo.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:30 schreef midje het volgende:
1.80 70KG
ben net weer begonnen met trainen en tegen de tijd dat ik topfit ben etc zal het rond de 65Kg zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |