doesburg?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:17 schreef Logitik het volgende:
Alle positieve punten die jij op noemt, heeft Doesburg ookDuss.. jammer voor je poging!
dammit, helemaal vergeten te melden inderdaad *kijkt achterom naar plank met 30+ brusselmans boeken*quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:53 schreef Shitonya het volgende:
Herman Brusselmans woont in Gent. Reden genoeg waarom Gent een prachtstad is
ts woont helemaal niet in gent, triangeljosti. is het te veel moeite even mijn profiel open te klikken?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:59 schreef Molluck het volgende:
[..]
TS woont in Gent. Reden genoeg waarom Gent een kutstad is
dat is dan weer een beetje jammer.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:04 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Ik hecht toch iets meer waarde aan een beroemd Vlaams schrijver dan aan een totaal onbekende idioot die er ook toevallig woont
Misschien moet je de kaart van de Vlaamse Provincies er even bijpakken, Gent is zelfs de hoofdstad van de Provincie Oost-Vlaanderen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:05 schreef OA het volgende:
Gent in Oost-Vlaarderen??![]()
Kan jij het vinden op de kaart?![]()
Ik bedoelde meer dat het niet in het oosten van Vlaanderen ligt... Zeg maar Vlaanderen als geheel...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Misschien moet je de kaart van de Vlaamse Provincies er even bijpakken, Gent is zelfs de hoofdstad van de Provincie Oost-Vlaanderen.
Dat dacht ik ook alquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:03 schreef OA het volgende:
Ik bedoelde meer dat het niet in het oosten van Vlaanderen ligt... Zeg maar Vlaanderen als geheel...![]()
Wellicht verkeerd begrepen wat er werd bedoeld...![]()
ik wel. ben jij toe aan een brilletje?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:05 schreef OA het volgende:
Gent in Oost-Vlaarderen??![]()
Kan jij het vinden op de kaart?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |