abonnement Unibet Coolblue
pi_53084552
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:08 schreef Tim86 het volgende:
Jankovic verdient het op dit moment om nr 2 te zijn in mijn ogen...veruit het best gepresteerd dit jaar (naast Henin dus)
Ivanovic moet je ook niet onderschatten dit jaar, toch wel haar echte doorbraak met o.a. finale RG.
sig verwijderd door FA
  maandag 10 september 2007 @ 23:15:33 #27
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_53084660
Sharapova haalt waarschijnlijk nooit of te nimmer meer die eerste plaats, ook een pluspunt.

Oh ja, Bartoli voor Mauresmo .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_53084979
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:08 schreef Tim86 het volgende:
Jankovic verdient het op dit moment om nr 2 te zijn in mijn ogen...veruit het best gepresteerd dit jaar (naast Henin dus)
Jankovic is de natuurlijke opvolger van Clijsters. Qua type spel en qua prestaties, maar tegen de absolute top toch vaak tekortkomend.
pi_53085117
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:26 schreef wimderon het volgende:

[..]

Jankovic is de natuurlijke opvolger van Clijsters. Qua type spel en qua prestaties, maar tegen de absolute top toch vaak tekortkomend.
vooral tegen Henin mist ze idd net het mentale extra'tje..
Die H2H is ongelooflijk: 7-0 Henin en 5 van de 7 keer een bizarre driesetter.
Vooral deze 4 ontmoetingen:
19/2007 WTA Berlin (GER) Clay Justine Henin Jelena Jankovic 3-6 6-4 6-4 1/4 (Jankovic 4-0 voor final set)
18/2007 WTA Warsaw (POL) Clay Justine Henin Jelena Jankovic 7-5 2-6 6-4 1/2 (Jankovic 4-1 voor final set)
9/2007 WTA Doha (QAT) Hard Justine Henin Jelena Jankovic 6-7(5) 6-2 6-4 1/2 Jankovic 3-0 voor final set)
35/2006 WTA U.S. Open (USA) Hard Justine Henin Jelena Jankovic 4-6 6-4 6-0 1/2 (Jankovic break voor in set 2 en wint na 4-4 geen game meer)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 10 september 2007 @ 23:41:38 #30
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_53085428
Hopelijk komt Myskina terug, één van de weinige interessante Russinnen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_53085802
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hopelijk komt Myskina terug, één van de weinige interessante Russinnen.
Tsja, dan kan je lang wachten vrees ik. Stoppen vanwege een chronische blessure is niet niks.
pi_53085854
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:30 schreef Tim86 het volgende:

[..]

vooral tegen Henin mist ze idd net het mentale extra'tje..
Die H2H is ongelooflijk: 7-0 Henin en 5 van de 7 keer een bizarre driesetter.
Vooral deze 4 ontmoetingen:
19/2007 WTA Berlin (GER) Clay Justine Henin Jelena Jankovic 3-6 6-4 6-4 1/4 (Jankovic 4-0 voor final set)
18/2007 WTA Warsaw (POL) Clay Justine Henin Jelena Jankovic 7-5 2-6 6-4 1/2 (Jankovic 4-1 voor final set)
9/2007 WTA Doha (QAT) Hard Justine Henin Jelena Jankovic 6-7(5) 6-2 6-4 1/2 Jankovic 3-0 voor final set)
35/2006 WTA U.S. Open (USA) Hard Justine Henin Jelena Jankovic 4-6 6-4 6-0 1/2 (Jankovic break voor in set 2 en wint na 4-4 geen game meer)
Echt ongelooflijk ja. Vooral die in Berlijn...Jankovic had namelijk ook nog iets van 6 breakpoints op 5-0...
Choken kan je het nauwelijks noemen, Henin is hier zo goed in...maar ja, Jankovic had minstens op 4-3 moeten staan in onderlinge ontmoetingen.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_53085957
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:08 schreef Tim86 het volgende:
Jankovic verdient het op dit moment om nr 2 te zijn in mijn ogen...veruit het best gepresteerd dit jaar (naast Henin dus)
De echte top 5 moet naar mijn mening Henin, Jankovic, Ivanovic, Mauresmo en Venus bevatten....En de rest met Serena, Kuznetsova, Petrova, Zakpatatze....Vooral Mauresmo hoop ik dat ze terug komt. Leukste speler van allemaal en in topvorm echt een partij voor Henin en voor de #2 positie.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_53086174
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:57 schreef Norrage het volgende:

[..]

Echt ongelooflijk ja. Vooral die in Berlijn...Jankovic had namelijk ook nog iets van 6 breakpoints op 5-0...
Choken kan je het nauwelijks noemen, Henin is hier zo goed in...maar ja, Jankovic had minstens op 4-3 moeten staan in onderlinge ontmoetingen.
Terugkomen uit een verloren situatie, dat kan Henin echt als geen ander. Het mooiste voorbeeld daarvan was Myskina - Henin in de halve finale van de Olympische Spelen. Henin maakte toen in Athene haar comeback na maanden zonder tennis vanwege een virus, maar geraakte toch vrij simpel tot in de halve finale. Daar ontmoette ze dus Myskina, 7-5, 5-7 in de eerste twee sets. In die derde set kwam Henin 5-1 achter, zat ze er compleet door, maar toch slaagde ze er nog in alles recht te zetten en met 8-6 te winnen. In de finale won ze uiteindelijk goud. Echt ongelooflijk die wedstrijd, misschien nog steeds mijn beste tennisherinnering ooit. En Myskina heeft er waarschijnlijk nog nachtmerries van, want die greep uiteindelijk zelfs naast het brons...
pi_53086346
Die Olympische Spelen die Henin toen eventjes won....Echt één van de geweldigste sportprestaties die ik ooit heb mogen ervaren hoor...Ik heb niks van het tennis gezien toen (zat begin van mijn studie en zo) maar probeerde de gang van zaken zo veel mogelijk te volgen...Echt absoluut waanzinnig...zeker aangezien de rest van het jaar, ook daarna, toch weer niks wist te bereiken....Maar omdat ze wilde won ze...ongelooflijk

En die RG wedstrijd tegen Kuznetsova toen waar ze ook weer matchpoints wegwerkte (2005?)...ongelooflijk...en dan daarna ineens haar topvorm bereiken en iedereen met 6-1 6-1 vegen en het allerbeste vrouwentennis ooit spelen...

Ondanks haar prestaties dit jaar heb ik haar nog niet zo goed zien spelen als een aantal jaren terug hoor...Ze speelt nu echter veel constanter, en heeft wat minder van die fenomenale uitschieters.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_53086468
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 00:16 schreef Norrage het volgende:
Die Olympische Spelen die Henin toen eventjes won....Echt één van de geweldigste sportprestaties die ik ooit heb mogen ervaren hoor...Ik heb niks van het tennis gezien toen (zat begin van mijn studie en zo) maar probeerde de gang van zaken zo veel mogelijk te volgen...Echt absoluut waanzinnig...zeker aangezien de rest van het jaar, ook daarna, toch weer niks wist te bereiken....Maar omdat ze wilde won ze...ongelooflijk

En die RG wedstrijd tegen Kuznetsova toen waar ze ook weer matchpoints wegwerkte (2005?)...ongelooflijk...en dan daarna ineens haar topvorm bereiken en iedereen met 6-1 6-1 vegen en het allerbeste vrouwentennis ooit spelen...

Ondanks haar prestaties dit jaar heb ik haar nog niet zo goed zien spelen als een aantal jaren terug hoor...Ze speelt nu echter veel constanter, en heeft wat minder van die fenomenale uitschieters.
Hmm, dat zou ik zo niet durven zeggen. Hetgeen ze afgelopen week liet zien op de US Open, in de wedstrijden tegen Serena, Venus en Kuznetsova, was volgens mij wel haar beste tennis ooit hoor. Vroeger klopte ze Venus en Serena ook wel eens, maar zelden zó dominant.
pi_53086564
Maar ik vond de Williams ook niet hun beste tennis spelen hoor...Ik zag Henin nog teveel afzwaaiers hebben...Ze had vroeger van die partijen waar ze echt foutloos speelden, en echt alleen door winners van de andere punten verloor....Nu zie ik haar zelfs regelmatig eens een bal onder in het net slaan en zo....
Maar dat ze ongeveer haar beste tennis speelde deze weken was wel duidelijk hoor...Ze is wat constanter wat ik al zei. Vroeger speelde ze de ene wedstrijd waanzinnig, om de andere wedstrijd matchpoints tegen te hebben (zoals dus tegen Kuzzie)....Ik herinner me ook een wedstrijd tegen Martinez waar ze echt 0 UEs sloeg in set 1 en zo ongelooflijk goed speelde...Zelfs Martinez (uit het Graf tijdperk) zei dat ze nog nooit iemand zo goed had zien spelen.
Toch zakte Henin die wedstrijd nog in en werd het een 3setter...
Nu heeft ze dat soort uitschieters volgens mij iets minder, maar speelt ze gewoon elke wedstrijd oerdegelijk, fantastisch gemotiveerd en vooral heel slim.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_53086609
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 00:26 schreef Norrage het volgende:
Maar ik vond de Williams ook niet hun beste tennis spelen hoor...Ik zag Henin nog teveel afzwaaiers hebben...Ze had vroeger van die partijen waar ze echt foutloos speelden, en echt alleen door winners van de andere punten verloor....Nu zie ik haar zelfs regelmatig eens een bal onder in het net slaan en zo....
Maar dat ze ongeveer haar beste tennis speelde deze weken was wel duidelijk hoor...Ze is wat constanter wat ik al zei. Vroeger speelde ze de ene wedstrijd waanzinnig, om de andere wedstrijd matchpoints tegen te hebben (zoals dus tegen Kuzzie)....Ik herinner me ook een wedstrijd tegen Martinez waar ze echt 0 UEs sloeg in set 1 en zo ongelooflijk goed speelde...Zelfs Martinez (uit het Graf tijdperk) zei dat ze nog nooit iemand zo goed had zien spelen.
Toch zakte Henin die wedstrijd nog in en werd het een 3setter...
Nu heeft ze dat soort uitschieters volgens mij iets minder, maar speelt ze gewoon elke wedstrijd oerdegelijk, fantastisch gemotiveerd en vooral heel slim.
Dat is zeker zo: Henin is door de jaren heen veel slimmer en ervarener geworden. Niet alleen op, maar ook naast het veld: ik denk maar aan de selectie toernooien die ze nu maakt. Vroeger speelde ze veel meer toernooien, wat uiteindelijk zware blessures opleverde. Nu is ze daarin slimmer geworden en weet ze de juiste toernooien uit te kiezen en ook te pieken op die momenten.
pi_53087235
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 00:00 schreef Norrage het volgende:

[..]

De echte top 5 moet naar mijn mening Henin, Jankovic, Ivanovic, Mauresmo en Venus bevatten....En de rest met Serena, Kuznetsova, Petrova, Zakpatatze....Vooral Mauresmo hoop ik dat ze terug komt. Leukste speler van allemaal en in topvorm echt een partij voor Henin en voor de #2 positie.
ik denk dat Ivanovic het niet in zich heeft om het vol te houden..mentaal niet sterk genoeg...(hoewel ik het wel hoop)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_53094797
Davenport wint haar eerste single sinds haar terugkeer met 6-2 6-2 van Daniilidou (# 37 op de ranking) en staat in totaal 4 punten af op eigen service, waaronder 2 dubbele fouten. Hoezo het niveau is laag, hoezo gelijk prijzengeld
pi_53119542
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 13:19 schreef wimderon het volgende:
Davenport wint haar eerste single sinds haar terugkeer met 6-2 6-2 van Daniilidou (# 37 op de ranking) en staat in totaal 4 punten af op eigen service, waaronder 2 dubbele fouten. Hoezo het niveau is laag, hoezo gelijk prijzengeld


WTA Bali: Schnyder wint, Davenport klopt Daniilidou
Op het toernooi in Bali heeft Patty Schnyder de tweede ronde bereikt. De Zwitserse nummer drie van de plaatsingslijst was met 6-4 6-2 te sterk voor de Chinese Shuai Zhang. Ook de als vierde geplaatste Anabel Medina Garrigues kwam een ronde verder. De Spaanse boekte een 6-1 6-1 overwinning op de Indonesische Sandy Gumulya.

Voor Eleni Daniilidou was het toernooi meteen na de eerste ronde voorbij. De als vijfde gerangschikte Griekse verloor met tweemaal 6-2 van de zojuist op de WTA Tour teruggekeerde Lindsay Davenport.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_53120764
Elise Tamaela heeft zelfs de 2e ronde bereikt net als vorig jaar, nu moet ze tegen de nummer 1 geplaatste daniela hantuchova
pi_53120801
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:06 schreef Deceit het volgende:
Elise Tamaela heeft zelfs de 2e ronde bereikt net als vorig jaar, nu moet ze tegen de nummer 1 geplaatste daniela hantuchova
Is net afgelopen: 7-5 6-3 voor Hantuchova.
sig verwijderd door FA
pi_53121109
Hmm jammer.. ja dacht net van 'ey daar is het 6 uur later..' maar wel mooiere cijfers dan ik het had verw8..!
pi_53129045
Henin geeft forfait voor Peking volgende week. Jammer, had goede voorbereiding geweest op de Olympische Spelen.
pi_53147008
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:42 schreef Heero87 het volgende:
Henin geeft forfait voor Peking volgende week. Jammer, had goede voorbereiding geweest op de Olympische Spelen.
Arme XL

Henin meldt zich af voor WTA in Peking

Justine Henin zal niet deelnemen aan het WTA-toernooi dat volgende week in Peking van start gaat. De nummer 1 van de wereld heeft teveel last van een chronische astma.

Henin heeft na medisch onderzoek van haar doktor te horen gekregen rust te nemen. De Belgische winnares van de US Open heeft de laatste maanden teveel last gehad van ademhalingsproblemen. Hierdoor laat de tennister de China Open schieten. Waarschijnlijk is de Belgische weer fit voor de toernooien van Stuttgart (begin oktober) en Zurich (medio oktober).

Het mysterieuse US open virus
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_53167351
Davenport wint in ieder geval al wel de eerste set van Jankovic. Jankovic staat wel 4-2 voor in de 2e.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_53169046
Davenport verslaat even de #3 van de wereld met 6-2 in de 3e set...Wat gaat het toch weer goed met het vrouwentennis
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_53169276
Damn. Jankovic even verslaan

6-4 2-6 6-2.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_53169315
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 12:43 schreef TheGeneral het volgende:
Damn. Jankovic even verslaan

6-4 2-6 6-2.

All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')