Ja ik twijfel, maar niet over haar. Samenzijn met haar is geweldig, en ik ben stapelgek op 'r. Weglopen van deze situatie omdat ik nog niet toe ben aan bijv. kinderen klinkt logisch, maar stel dat ik over een jaar een eigen huis heb, weg uit het studenten gebeuren..wellicht staat het dan niet meer zo ver van me af, ben ik er wél aan toe, en heb ik een potentieel geweldige relatie laten lopen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:15 schreef appelsap het volgende:
Dat ligt aan jezelf, als jij er mee kan leven dat zij een kind heeft, gewoon verder gaan.
Ook als je twijfelt zou ik het gewoon proberen, anders kom je er nooit achter.
En als je zelf zoiets hebt van, nee ik voel me daar nog te jong voor of wat dan ook, dan er meteen mee stoppen.
Het kind is al lang zindelijk, loopt, 'praat'. Geen issue's met luiers dusquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:18 schreef Hydrogeny het volgende:
Even mening van een onervaren rookie - doendoendoen kind is al bijna zindelijk, heerlijk heb je dat al gehad. Maar zou er wel nog een bijmaken.
Jaja spreek mezelf tegen krijg je weer dat gezeur met zindelijkheid.
Proberen kan geen kwaad maar nog niet trouwen...
Je twijfelt dus gewoon of je er wel aan toe bent. Je geeft zelf al aan dat het leven een stuk serieuzer gaat worden omdat je klaar bent met studeren. Met het oog op dat zou ik het toch proberen. Niet geschoten is altijd mis. En als je het je niet bevalt kan je altijd nog zeggen dat dit toch niet is wat je in gedachte had met je leven.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:21 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ja ik twijfel, maar niet over haar. Samenzijn met haar is geweldig, en ik ben stapelgek op 'r. Weglopen van deze situatie omdat ik nog niet toe ben aan bijv. kinderen klinkt logisch, maar stel dat ik over een jaar een eigen huis heb, weg uit het studenten gebeuren..wellicht staat het dan niet meer zo ver van me af, ben ik er wél aan toe, en heb ik een potentieel geweldige relatie laten lopen.
Ik ben al een keer met haar en d'r zoontje naar de dierentuin enzo geweest, dit ging prima. Ik ben bovendien ook niet zijn vader, die heeft hij uiteraard al. Zij is niet op zoek naar iemand die naast haar gaat staan in de opvoeding en huishouding, ze verwacht dit op dit moment zeker niet van mij.
Ehm, jaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:31 schreef michiel5 het volgende:
Sex met een vrouw die al een kind heeft gehad is natuurlijk ook veel beter.
Kerel, uiteindelijk staan we allemaal op zondagochtend in de speeltuinquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:34 schreef jpg97 het volgende:
Ja joh, op zaterdagavond lekker bankhangen en 's ochtends naar de speeltuin vol krijsende kinderen op zondagochtend.
En het zijn niet eens je eigen genen.
Leuk toekomstperspectief
Ja ik ben het met je eens. Ik had/heb alleen nog een soort alarmbelletje achter in m'n hoofd. Vandaar dat ik het even in de groep wilde gooienquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:44 schreef Roquefort het volgende:
Waarom dan problemen zoeken die er niet zijn? Als jullie allebei blij zijn, en het kind er niet minder van wordt: gewoon van genieten en geen beren op de weg zoeken omdat de gemiddelde fokker denkt dat je op je 24ste nog niet uitgefeest mag zijn. En je mag nota bene vrij feesten, de zorg voor het kind is voor haar, nietwaar? Klinkt alsof je het prima voor elkaar hebt.
Wat een vreemde reactie geef je. Feitelijk zeg je dat ik niet aan een relatie moet beginnen, omdat ik op een later punt een andere vrouw zal willen hebben?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:57 schreef Gaja het volgende:
Been there done that. Ik raad het je niet aan. Zelf ben ik ook destijds een relatie aangegaan en had zelf ook een kind. En je bent nog jong en na een paar jaar zal je beseffen dat je ook wat anders wilt ( andere vrouwen).
Nu ziet alles rooskleurig uit en zie je bepaalde dingen niet helder, maar over een paar jaar zal je toch een andere kijk op hebben.
In ieder geval veel success.
Dat je na een paar jaar misschien zin hebt in andere vrouwen, staat dan toch volkomen los van een eventueel kind? Je zegt dus: geen enkele relatie aangaan, want over een paar jaar wil je toch met andere vrouwen naar bed? Dat advies kun je dan aan iedereen die aan een relatie begint geven, lekker kansloos.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:57 schreef Gaja het volgende:
Been there done that. Ik raad het je niet aan. Zelf ben ik ook destijds een relatie aangegaan en had zelf ook een kind. En je bent nog jong en na een paar jaar zal je beseffen dat je ook wat anders wilt ( andere vrouwen).
Nu ziet alles rooskleurig uit en zie je bepaalde dingen niet helder, maar over een paar jaar zal je toch een andere kijk op hebben.
In ieder geval veel success.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |