Dus als je 3 keer niest heb je al 33% van een orgasme gehadquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:23 schreef Devlinsect het volgende:
Niezen is 1/10 van je orgasme hebben wetenschappers ooit verklaard. Daarom dat je het lekker vindt : endorfines etc.
en wat als je nou moet niezen tijdens je orgasme?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:25 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dus als je 3 keer niest heb je al 33% van een orgasme gehad
nee 30%quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:25 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dan kom je minder klaar denk ikquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:26 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
en wat als je nou moet niezen tijdens je orgasme?
Zou trouwens wel een rare ervaring zijn denk je niet?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:31 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dan kom je minder klaar denk ik
dan explodeert je penisquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:26 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
en wat als je nou moet niezen tijdens je orgasme?
Fel licht is inderdaad een goede prikkel. Of zorg dat je hooikoorts krijgt, dan nies je de hele dag! Hoewel dat dan weer niet zo lekker isquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:27 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
nee 30%
btw.. kijk in een fel licht dat werkt meestal wel
Dat wordt het zeker, nog nooit geniest tijdens een orgasme. Zou maar niet tijdens mastruberen gebeuren heb je je monitor onder snot zitten en je broek onder wat andersquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:33 schreef Snien het volgende:
[..]
Zou trouwens wel een rare ervaring zijn denk je niet?
Nee, blijft 1/10.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:25 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik nies zonder problemen 13 keer achter elkaar als ik last van hooikoorts heb.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:34 schreef Myschkin het volgende:
[..]
Fel licht is inderdaad een goede prikkel. Of zorg dat je hooikoorts krijgt, dan nies je de hele dag! Hoewel dat dan weer niet zo lekker is![]()
Ik gelukkig niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:35 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dat wordt het zeker, nog nooit geniest tijdens een orgasme. Zou maar niet tijdens mastruberen gebeuren heb je je monitor onder snot zitten en je broek onder wat anders
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:44 schreef Trigalti het volgende:
Bij mij veranderen die niezen in een hoest![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:43 schreef GateWayX het volgende:
Neem gewoon hier een snuif uit :
[afbeelding]
Succes gegarandeerd.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |