Ik heb altijd wel interesse in alcohol ;-)
quote:
op 10-17-1999 om 09:03 PM schreef JayTaph het volgende:
Nee, deze keer geen aktie om het huis te bestormen maar gewoon een onderonsje met Fok!members (en newbies) dat gepaart gaat met veel alcohol?
Geweldig idee!! Vooral omdat we de bewoners met rust laten. Klasse!
Maar ehhh... ik hou ook wel van alcohol, maar kom (helemaal) uit Helmond. Dus zou het wel praktisch zijn als ik ergens zou kunnen overnachten. Zijn er meer mensen met dit probleem?
Ik heb wel een ideetje. In de buurt van Almere heb je het Larserbos. Daar heeft de ANWB een groot kampeerterrein met een gebouw, waar voldoende plaats is om erin te slapen. Of heeft iemand een ander goed idee?
Grx, Maarten
TARAraboemdijee heeft een mail adres geopend
waar je je kan aanmelden voor de tweede BBmeeting.
-------------------------------------------
AANMELDINGEN EN REACTIES:
bbmeeting@hotmail.com
-------------------------------------------
Maareh... JayTaph, wat was je eigenlijk van plan te doen? (of alleen alcohol & lullen)?
Hum.. kweet eigenluk niet of ik dat wel wil ;-) Beertje66 heeft nu dus ook al aarlese invloeden en zo trots ben ik nou ook niet op mijn (soon-to-be) ex-dorpje..
Anywayz:
Misschien een beetje wat we met OMB gedaan hebben: pick a hotel/cafe, zuip je eigen de tering en lul een eind weg over vanalles en nog wat..
Als er genoeg animo voor is dan wil ik wel kijken of we ergens een plekkie kunnen regelen.
Deze actie is geen bestorming, maar wel in Almere aan de Bolderweg, het is de bedoeling dat we pijltjes gaan blazen in de tuin.
Je leest hier meer over in deze topics: http://www.fokzine.net/forum/NonCGI/Forum21/HTML/000506.html http://www.fokzine.net/forum/NonCGI/Forum21/HTML/000810.html
Maar als ik het goed begrepen heb willen jullie een meeting zonder BB en niet aan de Bolderweg, natuurlijk mag dat, maar ik wil het even duidelijk hebben dat het twee verschillende meetings zijn.
Bijv. (aankomende)lokatie, plaats, datum
Nee, gewoon vroegtijdige reunie van de BB-fok!members ofzow..
twas maar een idee.. Moeten we soms eerst iets in de tuin flikkeren om een meeting te houden???
owja.. Tara.. we weten het nu wel van je BB meeting.. kwor er eerlijk gezegd een beetje simpel van...
ok, verder niets persoonlijks hoor!
maareh JayTaph opent een topic voor een meeting, en drie reply's later zit Tarararadinges weer met d'r email adres en meeting.
sorry sorry sorry
niet boos worden aub.
Lukas
Lukas
Ik zette hier alleen een berichtje neer zodat het duidelijk was dat er twee verschillende acties zijn. Het spijt me als ik jullie op de zenuwen begin te werken.
Ik waardeer jullie actie echt, en nee er hoeft niks over de schutting worden gegooid, maar wij waren dit wel van plan, je kunt gewoon meegaan en lol hebben zonder ook maar wat te gooien hoor.
ik ga morgenavond alvast oefenen ;-)
Overigens JayTaph, leuk initiatief!
Het avondje 'Wittebergen' was ook super gezellig! Dit mag zeker een vervolg krijgen.
quote van TaraB. "Maar als ik het goed begrepen heb willen jullie een meeting zonder BB en niet aan de Bolderweg, natuurlijk mag dat, maar ik wil het even duidelijk hebben dat het twee verschillende meetings zijn"
blij dat Jaytaph toestemming heeft om een meeting te organiseren :-)
phheeew...
>LEESSSSS nou es een keer goed man! Als je goed leeeeeesssssttttt dan hoef je je ook niet te ergeren.
Elke keer als iemand het keyword MEETING gebruikt, dan krijgen we weer honderd mailtjes over OMA, (god knows if it ever gonna be held)... Ik denk dat iedereen het wel snapt dat het twee verschillende dingen zijn...
De provincie Utrecht ligt het meest centraal voor iedereen (denk ik).
Nu nog een exacte plaats en tijd voor een leuk samenzijn, een goed gesprek een borrel en een peuk!
PS moet je Martin en Tara niet vragen.
meel maar naar jaytaph@cybolic.com als je mee wilt gaan.. We zullen wel zien of het iets wordt...
Kheb al een aantal aanmeldingen binnen (stuk of 15). Kwas een beetje aan hut kijken of we ergens lekker centraal in Utrecht kunnen gaan zitten.. kweet wel een leuk cafeetje (de witte balon) onder de domtoren, Der zit trouwens een hele goeie Griek daar in de buurt. Ideeen altijd welkom...
Als je ook gezellie met andere BB-fokkers mee wilt gaan zuipen/kletsen/whateveren, doe dan even mailen, dan weet ik in wat voor aantallen we dan moeten denken.. En de mensen die OMB hebben meegemaakt kunnen je informeren over hoe leuk het wel niet is.. (?)
JayTaph@cybolic.com
Lukas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |