abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 oktober 1999 @ 21:03:00 #1
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_202104
Nee, deze keer geen aktie om het huis te bestormen maar gewoon een onderonsje met Fok!members (en newbies) dat gepaart gaat met veel alcohol?

Ik heb altijd wel interesse in alcohol ;-)

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  zondag 17 oktober 1999 @ 21:08:00 #2
593 sjak
Juffie Bloem
pi_202105
Hebben we ook iets te doen op een zaterdagavond
Lekker douchen!
pi_202106
Laat maar horen wanneer....
Interesse aanwezig en gewekt
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_202107
quote:
op 10-17-1999 om 09:03 PM schreef JayTaph het volgende:
Nee, deze keer geen aktie om het huis te bestormen maar gewoon een onderonsje met Fok!members (en newbies) dat gepaart gaat met veel alcohol?

Geweldig idee!! Vooral omdat we de bewoners met rust laten. Klasse!

Maar ehhh... ik hou ook wel van alcohol, maar kom (helemaal) uit Helmond. Dus zou het wel praktisch zijn als ik ergens zou kunnen overnachten. Zijn er meer mensen met dit probleem?

Ik heb wel een ideetje. In de buurt van Almere heb je het Larserbos. Daar heeft de ANWB een groot kampeerterrein met een gebouw, waar voldoende plaats is om erin te slapen. Of heeft iemand een ander goed idee?

Grx, Maarten

37 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.
  zondag 17 oktober 1999 @ 23:09:00 #5
242 Pinball
Electric Monk
pi_202108
Zolang het niet in de buurt van almere is..
en Jay, jou wil ik natuurlijk wel ff van dichtbij bekijken, als ex-plaatsgenoot
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_202109
Lieve Mensen,

TARAraboemdijee heeft een mail adres geopend
waar je je kan aanmelden voor de tweede BBmeeting.
-------------------------------------------
AANMELDINGEN EN REACTIES:
bbmeeting@hotmail.com
-------------------------------------------

Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_202110
Ik kom graag naar de meeting. En voor de mensen die willen overnachten, kampeer-ze, maar ik sla over hoor!

Maareh... JayTaph, wat was je eigenlijk van plan te doen? (of alleen alcohol & lullen)?

zondag 17 oktober 1999 @ 23:27:00 #8
81 JayTaph
pi_202111
>Zolang het niet in de buurt van almere is.. en Jay, jou wil ik natuurlijk wel ff van dichtbij bekijken, als ex-plaatsgenoot

Hum.. kweet eigenluk niet of ik dat wel wil ;-) Beertje66 heeft nu dus ook al aarlese invloeden en zo trots ben ik nou ook niet op mijn (soon-to-be) ex-dorpje..

Anywayz:
Misschien een beetje wat we met OMB gedaan hebben: pick a hotel/cafe, zuip je eigen de tering en lul een eind weg over vanalles en nog wat..

Als er genoeg animo voor is dan wil ik wel kijken of we ergens een plekkie kunnen regelen.

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 17 oktober 1999 @ 23:29:00 #9
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_202112
tnx Letterman

Deze actie is geen bestorming, maar wel in Almere aan de Bolderweg, het is de bedoeling dat we pijltjes gaan blazen in de tuin.
Je leest hier meer over in deze topics: http://www.fokzine.net/forum/NonCGI/Forum21/HTML/000506.html http://www.fokzine.net/forum/NonCGI/Forum21/HTML/000810.html

Maar als ik het goed begrepen heb willen jullie een meeting zonder BB en niet aan de Bolderweg, natuurlijk mag dat, maar ik wil het even duidelijk hebben dat het twee verschillende meetings zijn.

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_202113
TARAraboemdijee...jij hebt je de taak opgenomen van de BB meeting. Vraagje... kun je ons meer informatie verschaffen omtrent de BB meeting?

Bijv. (aankomende)lokatie, plaats, datum

She came, she saw, she read, she posted, she left

FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 oktober 1999 @ 00:00:00 #11
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_202114
Ik heb gevraagd welke datum het beste uitkwam.
De plaats is in ieder geval Bolderweg 22 in Almere, maar dat stond ook in de bovengenoemde topics.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  maandag 18 oktober 1999 @ 01:28:00 #12
81 JayTaph
pi_202115
>JayTaph, wat was je eigenlijk van plan te doen? (of alleen alcohol & lullen)?

Nee, gewoon vroegtijdige reunie van de BB-fok!members ofzow..

twas maar een idee.. Moeten we soms eerst iets in de tuin flikkeren om een meeting te houden???

owja.. Tara.. we weten het nu wel van je BB meeting.. kwor er eerlijk gezegd een beetje simpel van...

pi_202116
ik wil ook eens een keer mijn eigen mening kwijt:
ik word echt sch..t ziek van al die msg's van Taradoembadiije (ofzo) en Letterman.
echtwaar. SHEEEEEEEEEESH!!!!!!!!!!!

ok, verder niets persoonlijks hoor!
maareh JayTaph opent een topic voor een meeting, en drie reply's later zit Tarararadinges weer met d'r email adres en meeting.

sorry sorry sorry
niet boos worden aub.

Lukas

http://surf.to/BigBro

pi_202117
BTW Jay, tof idee van die meeting van jou.
Ik geef me gelijk op

Lukas

FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 oktober 1999 @ 02:55:00 #15
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_202118
Puckstar, ik denk dat je niet kan tellen, maar daar wil ik het verder niet over hebben.

Ik zette hier alleen een berichtje neer zodat het duidelijk was dat er twee verschillende acties zijn. Het spijt me als ik jullie op de zenuwen begin te werken.
Ik waardeer jullie actie echt, en nee er hoeft niks over de schutting worden gegooid, maar wij waren dit wel van plan, je kunt gewoon meegaan en lol hebben zonder ook maar wat te gooien hoor.

maandag 18 oktober 1999 @ 03:01:00 #16
81 JayTaph
pi_202119
mooi zo.. als tara dan even ophoudt met honderdduizend keer zijn email-address te verspreiden, dan kunnen die mensen die gezellie een pilsje of een jack willen drinken zich hier zich uitleven..

ik ga morgenavond alvast oefenen ;-)

pi_202120
Puckstar ik ben het eens met TARAraboemdijee.
LEESSSSS nou es een keer goed man! Als je goed leeeeeesssssttttt dan hoef je je ook niet te ergeren. Zoals de topic is geplaats heeft gewoon voor de nodige verwarring gezorgt omdat TARAtaboemdijee al tijden bezig is met een (vredige) BBmeeting...Snap je het nu wel?

Overigens JayTaph, leuk initiatief!

Begin bij het begin en eindig nooit!
  maandag 18 oktober 1999 @ 09:03:00 #18
243 Serge
Serge&Hummie! :D
pi_202121
Jaytaph ik ben er helemaal voor.
Een gezellige meeting die losstaat van wat voor actie dan ook! Count me in.
Hoeft dus niet perse in Almere te gebeuren.
Misschien dat we er een gezellig avondje stappen van kunnen maken met een groep.

Het avondje 'Wittebergen' was ook super gezellig! Dit mag zeker een vervolg krijgen.

Like Andy Warhol once said "Everyone gets their 15 minutes of fame" .

maandag 18 oktober 1999 @ 09:09:00 #19
243 Serge
Serge&Hummie! :D
pi_202122
Ik ben het volledig eens met Puckstar!

quote van TaraB. "Maar als ik het goed begrepen heb willen jullie een meeting zonder BB en niet aan de Bolderweg, natuurlijk mag dat, maar ik wil het even duidelijk hebben dat het twee verschillende meetings zijn"

blij dat Jaytaph toestemming heeft om een meeting te organiseren :-)

Like Andy Warhol once said "Everyone gets their 15 minutes of fame" .

maandag 18 oktober 1999 @ 10:08:00 #20
81 JayTaph
pi_202123
Jah, kwas al bang dat we verplicht moesten gaan rellen bij BB ofzow voordat we iets mochten gaan drinken..

phheeew...

>LEESSSSS nou es een keer goed man! Als je goed leeeeeesssssttttt dan hoef je je ook niet te ergeren.
Elke keer als iemand het keyword MEETING gebruikt, dan krijgen we weer honderd mailtjes over OMA, (god knows if it ever gonna be held)... Ik denk dat iedereen het wel snapt dat het twee verschillende dingen zijn...

pi_202124
Okee Jay, goed idee, ik doe mee.

De provincie Utrecht ligt het meest centraal voor iedereen (denk ik).

Nu nog een exacte plaats en tijd voor een leuk samenzijn, een goed gesprek een borrel en een peuk!

PS moet je Martin en Tara niet vragen.

I'm not enough man to be a perfect man but I'm man enough.

maandag 18 oktober 1999 @ 10:58:00 #22
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_202125
Wat????? Gaan we bieren.......... Voor zoiets kan ik als oudgediende zeker niet wegblijven. Leuk idee en ik hoop dat ik ook KAN komen
When when your left hand is gone...., your right hand is left...

maandag 18 oktober 1999 @ 11:26:00 #23
81 JayTaph
pi_202126
alrighty then...

meel maar naar jaytaph@cybolic.com als je mee wilt gaan.. We zullen wel zien of het iets wordt...

maandag 18 oktober 1999 @ 23:08:00 #24
81 JayTaph
pi_202127
Taadaaa!!!

Kheb al een aantal aanmeldingen binnen (stuk of 15). Kwas een beetje aan hut kijken of we ergens lekker centraal in Utrecht kunnen gaan zitten.. kweet wel een leuk cafeetje (de witte balon) onder de domtoren, Der zit trouwens een hele goeie Griek daar in de buurt. Ideeen altijd welkom...

Als je ook gezellie met andere BB-fokkers mee wilt gaan zuipen/kletsen/whateveren, doe dan even mailen, dan weet ik in wat voor aantallen we dan moeten denken.. En de mensen die OMB hebben meegemaakt kunnen je informeren over hoe leuk het wel niet is.. (?)

JayTaph@cybolic.com

pi_202128
het was toen zeer zeker hartstikke leuk!!!!

Lukas

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')