Ik zag het ookquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:04 schreef Varen het volgende:
[..]
Haha, wij letten goed opmaar ik moet nu boodschappen doen
Ja, dat telefoontje moet natuurlijk gelockt worden...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:06 schreef Lobasca het volgende:
Brian wil Samira(?) van Mundo in de jury van de bikinicontest hebben.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:06 schreef Lobasca het volgende:
Brian wil Samira(?) (styliste) in de jury van de bikinicontest hebben.
Er zit nu gewoon iemand te locken zodra het interessant dreigt te wordenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:09 schreef HiDiHo het volgende:
Tuurlijk, lock kan er ook nog wel bij![]()
aangepast.quote:
Wat is er zo interessant aan een telefoongesprek met Samira?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zit nu gewoon iemand te locken zodra het interessant dreigt te worden![]()
Waarbij?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:09 schreef HiDiHo het volgende:
Tuurlijk, lock kan er ook nog wel bij![]()
Vergelijk het maar met dat gesprekje tussen D en N dan is ineens alles interessantquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is er zo interessant aan een telefoongesprek met Samira?![]()
Ik vond het ook wel (een beetje) zielig voor haar dat haar moeder niet eens met haar wilde bellen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:08 schreef Desii het volgende:
Volgens mij liet Huub een stukje uit de brief van zijn pa lezen aan Amanda..... dat als je uit de kooi komt, alles na 2 dagen weer normaal is.. dit i.v.m het heimwee wat Amanda heeft.
Hopelijk heeft ze er wat aan.... want ik vind Amanda (soms) een liefie
Is ook verwarrend, zeker omdat ik niet snap wat hij van Mundo zou willen weten. Als Dennix dat nou zou zeggen, zou ik het nog begrijpen, maar goed.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
aangepast.Maar ik hoorde hem een minuut of 10 gelee, toen íe Stefan aan de telefoon wilde hebben, ook iets over Mundo zeggen... verwarrend (voor mij dan)
![]()
Goed puntquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Vergelijk het maar met dat gesprekje tussen D en N dan is ineens alles interessant
Lieke moet echt eens leren om dr mond dicht te houden op sommige momenten.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:18 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke kan weer niet wachten en verteld het nieuws al weer aan Dennis over
wat er in de brief stond.
Dennis. Oh ik hecht er niet zoveel waarden aan.
Lieke. nee het is je beste vriend he.
En weg is het bashmomentje aan de eettafelquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:18 schreef Dreamboy het volgende:
Hoe dom kun je zijn Liekequote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:19 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Lieke moet echt eens leren om dr mond dicht te houden op sommige momenten.
ik hoorde het ook en baalde van derquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:18 schreef Dreamboy het volgende:
Dat zal Jaap wel niet zo leuk vinden om te horenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:27 schreef beequeen het volgende:
Huub en Brian hebben een brief gekregen van iemand van Nowlive waarin staat dat het goed is dat H en B samenwerken, en dat H en B het het meest verdienen om te winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |