Huub en Jaap zaten al een tijdje te praten over tv maken, commentaar op hoe ze achter op dingen reageren.quote:
Vroeger mocht dat ook niet volgens mij, maar werd er via de plasma een waarschuwing gegeven. Dus waarom doen ze het nu met een streamlock ? en belangrijker nog, waarom praten ze er over terwijl ze weten dat het niet mag en nooit heeft gemogen ???quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:40 schreef Meganog het volgende:
[..]
Huub en Jaap zaten al een tijdje te praten over tv maken, commentaar op hoe ze achter op dingen reageren.
Tegenwoordig is dat al genoeg voor een lock.
Omdat je na maanden lang daar zitten ws schijt aan bepaalde dingen krijgt.....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Vroeger mocht dat ook niet volgens mij, maar werd er via de plasma een waarschuwing gegeven. Dus waarom doen ze het nu met een streamlock ? en belangrijker nog, waarom praten ze er over terwijl ze weten dat het niet mag en nooit heeft gemogen ???
Of dat ze misschien onderhuids de redactie pesten omdat ze zelf niet met de saaiheid/ braafheid om kunnen gaan ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:46 schreef Liess het volgende:
[..]
Omdat je na maanden lang daar zitten ws schijt aan bepaalde dingen krijgt.....
Vraag me af of ze zelf weten dat dit soort gesprekjes gelocked wordt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Vroeger mocht dat ook niet volgens mij, maar werd er via de plasma een waarschuwing gegeven. Dus waarom doen ze het nu met een streamlock ? en belangrijker nog, waarom praten ze er over terwijl ze weten dat het niet mag en nooit heeft gemogen ???
Kán...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Of dat ze misschien onderhuids de redactie pesten omdat ze zelf niet met de saaiheid/ braafheid om kunnen gaan ?
Denk het niet, maar ze weten wel dat het niet magquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Vraag me af of ze zelf weten dat dit soort gesprekjes gelocked wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |