8uur 's ochtends neem ik aan..? mja..ik zou als ik jou was rond 06.30 vertrekken...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:06 schreef ChicaC het volgende:
Hoi allemaal,
Hopelijk kan iemand mij helpen:
Ik moet volgende week maandag van Brabant naar Zuid-Holland. Ik moet er om 8 uur zijn en volgens de routeplanner is het 1,5uur rijden. Maar dat is natuurlijk excl. files.
Kan iemand mij een inschatting geven op hoeveel vertraging ik kan rekenen op dit tijdstip?
Route: Breda, Rotterdam, DenHaag, Leiden en dan nog een stukje verder.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen een indicatie te geven hoelang ik er over zou doen.
Alvast bedankt!
is 6:30 -> 8:00 geen 1,5 uur?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
8uur 's ochtends neem ik aan..? mja..ik zou als ik jou was rond 06.30 vertrekken...![]()
Dus je gaat over A16, A20, A13, A4....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:06 schreef ChicaC het volgende:
Hoi allemaal,
Ik moet volgende week maandag van Brabant naar Zuid-Holland. Ik moet er om 8 uur zijn en volgens de routeplanner is het 1,5uur rijden. Maar dat is natuurlijk excl. files.
Kan iemand mij een inschatting geven op hoeveel vertraging ik kan rekenen op dit tijdstip?
Hopelijk kunnen jullie mij helpen een indicatie te geven hoelang ik er over zou doen.
Alvast bedankt!
OVquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:41 schreef joachim87 het volgende:
http://www.9292ov.nl/9292OV383.asp
Dat dus. Met dank aan de 80km zones bij Overschie ben je op de A20 sowieso de sjaak. A16 valt wel weer mee sinds de Moerdijk weer gewoon open is. Maar ik zou geen risico nemen en gewoon om half 6 vertrekken. je kunt beter daar voor de deur wachten dan te laat komen. Neem een boekje mee en ga zitten lezen terwijl je wacht.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:38 schreef OA het volgende:
[..]
Dus je gaat over A16, A20, A13, A4....
Lijkt me niet echt een ideaal stuk om des ochtends te rijden....![]()
Beetje optijd weggaan maar!![]()
Ik wou zeggen: ja, dan sta je bij hoogmade vast, maar dat is richting amsterdam.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:49 schreef UncleFunk het volgende:
Ik zou uiterlijk 6.00 uur vertrekken, liefst eerder (5.45). Voor de Moerdijkbrug loopt het vaak vast, maar nog niet rond die tijd over het algemeen. A16 Dordrecht - Rotterdam rond die tijd ook nog geen echt probleem. A20 zal wel een kilomtertje of 3 à 4 staan, maar dat duurt nooit echt lang. Alleen grote kans op file van Den Haag naar Leiden (A4).
Als je in de avondspits terug moet... Ik zou zeker op 2,5 à 3 uur rekenen. Den Haag - Dordrecht ben je zo anderhalf uur verder met file op de A4/A13/A20. En dan moet je de A16 richting Breda nog
dus eigenlijk moet je naar noord-holland?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:06 schreef ChicaC het volgende:
Hoi allemaal,
Ik moet volgende week maandag van Brabant naar Zuid-Holland.
Nee gek he, midden in de vakantie.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
er is eigenlijk geen pijl op trekken, deze week moest ik in rotterdam zijn om half 9 en ben gewoon geen enkele file tegen gekomen!
terwijl toch de vakanties voorbij zijn, maar het nu dus nog wel rustig is dat bedoelde ik ermeequote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee gek he, midden in de vakantie.
De vakanties in regio Rotterdam zijn pas aanstaande maandag voorbij.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
terwijl toch de vakanties voorbij zijn, maar het nu dus nog wel rustig is dat bedoelde ik ermee
Is wel heel ver om, bovendien staat de A12 ook redelijk vaak vast ri Den Haag.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:04 schreef Swetsenegger het volgende:
overigens is A-16 richting Rdam, A-20 richting Utrecht, A-12 richting Den Haag ook nog een optie ipv de A-13.
Omquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Is wel heel ver om, bovendien staat de A12 ook redelijk vaak vast ri Den Haag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |