Kijk 't dan niet, of wordt je onder druk gezetquote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
KAP DAAR MEE!!! IK WIL DAT NIET ZIEN!!!!
ja mijn vrouw kijkt het.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:32 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Kijk 't dan niet, of wordt je onder druk gezet
ohw,quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:32 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ja mijn vrouw kijkt het.
nee, want dan kan ik geen voetbal kijken.quote:
Deprogrammeer sbs6quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
nee, want dan kan ik geen voetbal kijken.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
nee, want dan kan ik geen voetbal kijken.
in combinatie met jollingquote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:43 schreef PretKroket het volgende:
ROFL DIE TITEL HAHAHAHAA xD
ja inderdaad, dat is ook zo iets.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:03 schreef nikky het volgende:
Ik vind het erger dat die klapschaatser erin zit..
Wat een pisvlek is dat zeg.
Alleen de voorrondes. Daarna is het ook hier bekeken, net als bij Idols.quote:
Idd, een 2e seizoen, alleen ditmaal niet met BN'rs.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:13 schreef Deceit het volgende:
Neeeee.. is er een 2e seizoen begonnen?? Heb gelezen dat die sascha heeft gewonnen.. Heeft hij nou ook een echte hit gescoord??
Precies dat is altijd het leukste van dat soort programma's!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:16 schreef nikky het volgende:
[..]
Alleen de voorrondes. Daarna is het ook hier bekeken, net als bij Idols.
spelling = weg?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:06 schreef myxo het volgende:
Ach al dat gefake, ieder programma heb je ongeveer dubbel
Idols = So U wanne be a popstar
Dancing on ice = Sterren dansen op het eis
RTL Boulevard = Shownieuws
etc...
Inspiratie = weg
en dan:? koop ik een nieuwe tv, zet hem op de plek van die oude, en gaat mijn vrouw er nog steeds naar zitten kijken. of wordt het programma leuker op een nieuwe tvquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:11 schreef Ofyles2 het volgende:
TS: Of dan koop je gewoon een nieuwe TV.
Een TV voor jezelf, bedoel ik. Of sluit een TV-systeem aan op je laptop.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
en dan:? koop ik een nieuwe tv, zet hem op de plek van die oude, en gaat mijn vrouw er nog steeds naar zitten kijken. of wordt het programma leuker op een nieuwe tv
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |