Kijk 't dan niet, of wordt je onder druk gezetquote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
KAP DAAR MEE!!! IK WIL DAT NIET ZIEN!!!!
ja mijn vrouw kijkt het.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:32 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Kijk 't dan niet, of wordt je onder druk gezet
ohw,quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:32 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ja mijn vrouw kijkt het.
nee, want dan kan ik geen voetbal kijken.quote:
Deprogrammeer sbs6quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
nee, want dan kan ik geen voetbal kijken.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
nee, want dan kan ik geen voetbal kijken.
in combinatie met jollingquote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:43 schreef PretKroket het volgende:
ROFL DIE TITEL HAHAHAHAA xD
ja inderdaad, dat is ook zo iets.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:03 schreef nikky het volgende:
Ik vind het erger dat die klapschaatser erin zit..
Wat een pisvlek is dat zeg.
Alleen de voorrondes. Daarna is het ook hier bekeken, net als bij Idols.quote:
Idd, een 2e seizoen, alleen ditmaal niet met BN'rs.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:13 schreef Deceit het volgende:
Neeeee.. is er een 2e seizoen begonnen?? Heb gelezen dat die sascha heeft gewonnen.. Heeft hij nou ook een echte hit gescoord??
Precies dat is altijd het leukste van dat soort programma's!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:16 schreef nikky het volgende:
[..]
Alleen de voorrondes. Daarna is het ook hier bekeken, net als bij Idols.
spelling = weg?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:06 schreef myxo het volgende:
Ach al dat gefake, ieder programma heb je ongeveer dubbel
Idols = So U wanne be a popstar
Dancing on ice = Sterren dansen op het eis
RTL Boulevard = Shownieuws
etc...
Inspiratie = weg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |