Helaas vertonen niet alle foto's precies dezelfde afwijking. Verder ben ik nogal een perfectionist, ik neem voor iedere foto de tijd.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 05:02 schreef Evil_Koekje het volgende:
Batch. Hop.
Succes in dat geval.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 05:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Helaas vertonen niet alle foto's precies dezelfde afwijking. Verder ben ik nogal een perfectionist, ik neem voor iedere foto de tijd.
Idd, iets met tieten EN bier graagquote:Op donderdag 23 augustus 2007 05:06 schreef Evil_Koekje het volgende:
Doe's een mooie posten trouwens.
In Workum, Friesland. Veel wind, geen zon en van tijd tot tijd regen, gelukkig hou ik wel van dat weer.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 05:07 schreef Libris het volgende:
Waar ben je geweest Steijn?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 05:11 schreef Evil_Koekje het volgende:
Friesland? Laat dan maar.Daar kom ik al teveel.
Wel leuk op zich, ja. Jammer dat er geen zonnetje bovenhangt. Wel ietwat saai zo.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 05:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
[afbeelding] Dit vind ik toch wel een mooie foto. Jammer dat het weer niet echt mee zat. In de verte ligt Makkum.
Ja, in een week echt bijna geen zon gezien.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 05:16 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Wel leuk op zich, ja. Jammer dat er geen zonnetje bovenhangt. Wel ietwat saai zo.
Ja, dat zeg ik net ook toen ik hem postte.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 05:23 schreef Libris het volgende:
Voor een perfectionist... De horizon is niet helemaal waterpas
Hm, wat raar. Toen ik er laatst was was het een stuk beter weer? Het water zag er toen ook stúkken schoner uit trouwens.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 05:19 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja, in een week echt bijna geen zon gezien.Zelfs toen ik 5 jaar geleden in Noorwegen was was het niet zo erg.
zeg or zag? Ik hoop volgende week foto's zoals deze te makenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 05:24 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik net ook toen ik hem postte.Zaterdag in de haven van Rotterdam (panorama)-foto's maken, ik hoop in ieder geval op wat meer fotogeniek weer.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 05:26 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hm, wat raar. Toen ik er laatst was was het een stuk beter weer? Het water zag er toen ook stúkken schoner uit trouwens.
[afbeelding]
Wanneer was jij er dan?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 05:28 schreef Libris het volgende:
zeg or zag?
quote:
Ja in 't klein valt 'ie mee idd. Je moet niet gaan inzoomen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 05:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat ziet er best wel goed uit voor een snelle bewerking.
![]()
Ik ben van 3 tot 11 augustus geweest.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 05:41 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ow 't is niet te geloven trouwens. Maar 3 keer raden wie ik een week later in de maladiven tegenkwam?
Ja hoor!
[afbeelding]
Yeps, 4 daagjesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 05:31 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ga je naar de Malediven op vakantie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |