T-shirt, T-shirt, is toch echt een kwestie van persoonlijke voorkeur! Als ik jouw Ibanezje pak, dan komt er geen solo meer uit bij mij...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:56 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Trui... trui... maar met een dunne hals gaat het net ff wat makkelijker. Als ik het met mijn Yamaha Pacifica vergelijk, is mijn Ibanezje toch sneller...
Zoiets, 160 om 1200 ofzo?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:55 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Is een USA'er niet pakweg 10x duurder?![]()
Het troep omdat men verwacht dat een squier van 100-300 euro hetzelfde speelt als een gitaar van 1000-2000 euro... iets met appels en peren...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:09 schreef G.Fawkes het volgende:
Wordt de squier net niet verkocht op fok! hier? En waarom is het troep dan?
Een dure gitaar gaat niet kapot hoor als je ermee speelt op een goedkope versterkerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:08 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Heb je uberhoupt wel 1100 euro? En wat voor amp dacht je daar bij te kopen trouwens?
Ach, er zitten ook goede affinity's tussen: Een vriend van me speelt al jaren op een Affinity met DG setje van EMG, prima gitaar! Maar dan moet wel eerst alle crappy ones verbranden...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:24 schreef punkjunk het volgende:
De Affinity series zijn écht om te janken. Maar oudere standarts zijn lekker.
Veel te duur...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:29 schreef Sloggi het volgende:
Er staat hier trouwens in het dorp een Roland JC-120 te koop, 489,- (tweedehands).
Misschien is iemand geïnteresseerd.
Ja...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:33 schreef Sloggi het volgende:
Valt wel mee toch.
Is ook,... maar ik merk dat tappen makkelijker op jumbo'squote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
T-shirt, T-shirt, is toch echt een kwestie van persoonlijke voorkeur! Als ik jouw Ibanezje pak, dan komt er geen solo meer uit bij mij...
Whoei ik heb nog nooit iemand hier afgekraakt op z'n gear z'n spel of weet ik het wat dus zo'n opmerking loos weet ik eht waarheen slaat natuurlijk weer nergens op. Ik heb altijd gezegt koop gewoon wat je zelf de beste keus vind en niet wat andere vinden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 07:03 schreef punkjunk het volgende:
Ach, als sloggi maar tevré is. Ik vind het alleen zo gaar dat de LC altijd maar als matige gitaar afgeschilderd wordt. No offence dribbel, maar ik vind het echt gek dat jij de LC altijd een beetje naar beneden trapt en zelf met een plastic Ibanez gitaartje rond loopt (wel de duurste uit haar soort maar misschien begrijp je wat ik bedoel).
Ja hoor, meneer Freudquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:14 schreef ikheetmartijn het volgende:
Altijd al gezegd dat de (bas)gitaar als verlengstuk van de penis wordt gebruikt (zoals auto's voor anderen). Geweldig om dat haantjes gedrag hier terug te zien. Wie heeft de grootste, de langste, de mooste, de duurste? Gaat er toch uiteindelijk om wat je d'r mee doet.
Ach een beetje je lange Frans op de tafel gooien en gaan vergelijken blijft leuk natuurlijk, maar daar heeft een vrouw niks aan.
(edit: ik speel bas, die van mij is het langst)
Ach joh... het gaat toch echt wel deels om het merk. Wat ik denk is dat men zoekt naar iets dat waarde blijft houden. Een Yamaha of een Squier zal na een paar jaar zijn waarde verliezen. En dan hoef je het niet eens te willen verkopen, het blijft leuk om iets te hebben dat waardevol is en blijft.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:14 schreef ikheetmartijn het volgende:
Altijd al gezegd dat de (bas)gitaar als verlengstuk van de penis wordt gebruikt (zoals auto's voor anderen). Geweldig om dat haantjes gedrag hier terug te zien. Wie heeft de grootste, de langste, de mooste, de duurste? Gaat er toch uiteindelijk om wat je d'r mee doet.
Ach een beetje je lange Frans op de tafel gooien en gaan vergelijken blijft leuk natuurlijk, maar daar heeft een vrouw niks aan.
(edit: ik speel bas, die van mij is het langst)
Sorry, maar een usa tele op een cube 30quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:25 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Een dure gitaar gaat niet kapot hoor als je ermee speelt op een goedkope versterker. Ik heb nu een Cube 30x. Inderdaad, met een Tele USA hoor je op een écht goede versterker te spelen. Maar die komt daarna dan wel
.
Ik heb mensen zien optreden met Fenders via een Zoom effectenunit in de PAquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:36 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Sorry, maar een usa tele op een cube 30![]()
Mèn, koop eerst een degelijke amp en daarna pas een goede gitaar. Dati s volgens mij een véél betere volgorde.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:38 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik heb mensen zien optreden met Fenders via een Zoom effectenunit in de PA
Mja mij lijkt het dan weer andersom beter, goede gitaar lijkt mij bleangrijker qua spelen kan je lekker leren spelen speelt relax ipv op een brak ding en dat geluid uit die amp komt dan later nog welquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:44 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Mèn, koop eerst een degelijke amp en daarna pas een goede gitaar. Dati s volgens mij een véél betere volgorde.![]()
Dat ligt er maar aan...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:44 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Mèn, koop eerst een degelijke amp en daarna pas een goede gitaar. Dati s volgens mij een véél betere volgorde.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |