abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54188479
Gister ook niet gespeeld, hopelijk is hij er van het weekend wel weer bij.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54456221
quote:
Van der Vaart blijft wellicht bij titel
door onze Telesportredactie

AMSTERDAM - Een opmerkelijke uitspraak van Rafael van der Vaart. "Als wij de titel behalen, dan bestaat de kans dat ik in Hamburg blijf", laat de international in de Duitse krant Bild optekenen. "Kampioen worden met HSV, dat zou echt geweldig zijn." De Hamburgse fans dromen van het Duitse kampioenschap. Momenteel staat hun favoriete club slechts op twee punten achterstand van koploper Bayern München.

Van der Vaart heeft in echter nooit onder stoelen of banken gestoken dat hij HSV juist na dit seizoen wil verlaten. Afgelopen zomer probeerde de middenvelder zelfs al een overgang naar Valencia te forceren, maar de clubleiding van HSV weigerde mee te werken. "Natuurlijk is HSV een topclub. Maar ik heb eerder al aangeven dat ik ook ooit in een ander land topvoetbal wil spelen", aldus Van der Vaart in Bild.
pi_54831617
Maakte vandaag weer de openingtreffer. Goed bezig.

Hij moet na dit seizoen echt naar een echte topclub, zal wel Valencia worden.
  Trouwste user 2022 zondag 25 november 2007 @ 19:34:56 #84
7889 tong80
Spleenheup
pi_54832007
Real

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_54832054
Arsenal Of Real
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_54832740
Valencia is geen topclub
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54843508
quote:
Hamburger SV gaat Van der Vaart beter belonen
Datum: 26-nov-2007 09:36

Hamburger SV-manager Bernd Hoffmann wil Rafael van der Vaart belonen voor zijn uitstekende vorm. De spelmaker kan een salarisverhoging tegemoet zien, zei Hoffmann na de 2-0 overwinning tegen Hansa Rostock, waardoor HSV gedeeltelijk tweede blijft.

Van der Vaart vierde tegen Hansa zijn achtste Bundesligatreffer van dit seizoen. ‘Rafael is de echte leider van HSV. Hij identificeert zich voor honderd procent met de club,’ aldus Hoffmann tegenover persbureau DPA.

Van der Vaart verdient nu nog zo’n twee miljoen euro op jaarbasis. Of een aantrekkelijker loonstrookje de aanvoerder in Hamburg kan houden, valt te bezien. In de zomer flirtte Van der Vaart nadrukkelijk met Valencia. (MA)
pi_54843730
Van der Vaart alweer belangrijk
AFC AJAX
pi_54927862
Hij scoort gewoon weer voor HSV, nu in de UEFA Cup de 1-0.
pi_54927991
Van der Vaart en eerst nog mensen zeiken dat hij te dik was _o-
AFC AJAX
pi_54928434
Ik blijf het jammer vinden dat hij weg is gegaan, maar ik zal mezelf nu wel aan het herhalen zijn...
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_54928912
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:31 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik blijf het jammer vinden dat hij weg is gegaan, maar ik zal mezelf nu wel aan het herhalen zijn...
Hij had inderdaad 20+ miljoen op kunnen leveren voor Ajax ipv 5 a 6 als die laatste 1,5 jaar bij Ajax niet zo kut waren voor hem.
pi_54932053
Echt knap hoor, briljant seizoen voor hem!

Belangrijke doelpunten maakt hij
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_54932862
Zou mooi zijn als we hem volgend seizoen bij een betere club kunnen bewonderen, de stap naar de absolute top zit eraan te komen
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_54932901
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zou mooi zijn als we hem volgend seizoen bij een betere club kunnen bewonderen, de stap naar de absolute top zit eraan te komen
Ik hoop Arsenal.
pi_54932985
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:49 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ik hoop Arsenal.
Ik ook
Al weet ik niet hoe hij daar in het team gaat passen, maar dat is van latere zorg.
Zou mooi zijn, Van der Vaart en Van Persie in 1 team
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_54933042
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Ik ook
Al weet ik niet hoe hij daar in het team gaat passen, maar dat is van latere zorg.
Zou mooi zijn, Van der Vaart en Van Persie in 1 team
Mooi ja.
pi_54982349
Heeft iemand een link van de goal? !
  zondag 2 december 2007 @ 01:40:03 #99
197512 Joe.
Super Joe.
pi_54982685
Hij hoort ik Spanje thuis jongens. Overigens hoop ik ook dat hij zo snel mogelijk naar Spanje vertrek, des te eerder hij weer in A'dam voetbalt.

Ik denk naast Real en Valencia, ook Barca en Atletico wel eens toekomstig club van VDV kunnen worden.
Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
pi_54982696
Atletico !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')