quote:Van der Vaart blijft wellicht bij titel
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Een opmerkelijke uitspraak van Rafael van der Vaart. "Als wij de titel behalen, dan bestaat de kans dat ik in Hamburg blijf", laat de international in de Duitse krant Bild optekenen. "Kampioen worden met HSV, dat zou echt geweldig zijn." De Hamburgse fans dromen van het Duitse kampioenschap. Momenteel staat hun favoriete club slechts op twee punten achterstand van koploper Bayern München.
Van der Vaart heeft in echter nooit onder stoelen of banken gestoken dat hij HSV juist na dit seizoen wil verlaten. Afgelopen zomer probeerde de middenvelder zelfs al een overgang naar Valencia te forceren, maar de clubleiding van HSV weigerde mee te werken. "Natuurlijk is HSV een topclub. Maar ik heb eerder al aangeven dat ik ook ooit in een ander land topvoetbal wil spelen", aldus Van der Vaart in Bild.
quote:Hamburger SV gaat Van der Vaart beter belonen
Datum: 26-nov-2007 09:36
Hamburger SV-manager Bernd Hoffmann wil Rafael van der Vaart belonen voor zijn uitstekende vorm. De spelmaker kan een salarisverhoging tegemoet zien, zei Hoffmann na de 2-0 overwinning tegen Hansa Rostock, waardoor HSV gedeeltelijk tweede blijft.
Van der Vaart vierde tegen Hansa zijn achtste Bundesligatreffer van dit seizoen. ‘Rafael is de echte leider van HSV. Hij identificeert zich voor honderd procent met de club,’ aldus Hoffmann tegenover persbureau DPA.
Van der Vaart verdient nu nog zo’n twee miljoen euro op jaarbasis. Of een aantrekkelijker loonstrookje de aanvoerder in Hamburg kan houden, valt te bezien. In de zomer flirtte Van der Vaart nadrukkelijk met Valencia. (MA)
Hij had inderdaad 20+ miljoen op kunnen leveren voor Ajax ipv 5 a 6 als die laatste 1,5 jaar bij Ajax niet zo kut waren voor hem.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:31 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik blijf het jammer vinden dat hij weg is gegaan, maar ik zal mezelf nu wel aan het herhalen zijn...
Ik hoop Arsenal.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zou mooi zijn als we hem volgend seizoen bij een betere club kunnen bewonderen, de stap naar de absolute top zit eraan te komen
Ik ookquote:
Mooi ja.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Al weet ik niet hoe hij daar in het team gaat passen, maar dat is van latere zorg.
Zou mooi zijn, Van der Vaart en Van Persie in 1 team
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |