Tijd voor een nieuwe dag...
Of gaan we weer "Ruud naar het ziekenhuis" topics beginnen die achteraf lichtelijk ongegrond bleken te zijn?
Met plaatjes, geluidjes of andere bronvermeldingen wordt het al aannemelijker, maar dan nog is dit digitale medium zo manipuleerbaar als het maar zijn kan. Met wat creativiteit (en een hoop werk, ok) kan ik denk ik live beelden vanuit de juiste camerahoek van Sabine en Bart fabriceren, of Maurice en Willem samen in een bed. Doe ik maar niet want de verzorging van het beeldmateriaal laat ik aan Veronica over. Het gemanipuleer met dat beeldmateriaal laat ik verder ook aan de BB regie over.
Als je nou zelf de ambulance hebt gezien en als hebt gezien dat Bart in zijn blote met kramp er werd geschoven, dan ben ik wel dankbaar als het hier op het forum wordt gemeld. Mocht je trouwens dat soort dingen zien, maak er dan meteen een foto van. Het hele BB gebeuren is er toch voor het publiek.
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 17 Oktober 1999).]
NOT
You've got some xplaining to do!!!!
Gewoon niet reageren op dit soort berichten. Ja ik weet het, advocaat van de duivel. Maar er stonden inmiddels zoveel reacties dat ook ik het niet kon laten.
Trouwens: je bent toch niet vergeten een tellertje op je homepage te zetten, he? Want daar ging het toch allemaal om?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |