abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 oktober 1999 @ 21:00:00 #1
954 ReBa
Als ik het niet dacht
pi_202087
Vanmiddag rond 15.30 uur kwam een ambulance met spoed naar het BB huis. Bewakers renden naar het huis nadat men gegil hoorde, buiten het hek was het gillen ook duidelijk te horen, enkele minuten later arriveerd de ambulance
Ik ben toch zeker sinterklaas niet!

zondag 17 oktober 1999 @ 21:02:00 #2
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_202088
En toen liep je wekker af?

Tijd voor een nieuwe dag...

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  zondag 17 oktober 1999 @ 21:03:00 #3
242 Pinball
Electric Monk
pi_202089
euh BRON?

Of gaan we weer "Ruud naar het ziekenhuis" topics beginnen die achteraf lichtelijk ongegrond bleken te zijn?

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zondag 17 oktober 1999 @ 21:05:00 #4
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_202090
Heeft Bianca weer krentenbrood gemaakt ???
Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
pi_202091
Heeft Bart Sabine te hard aangepakt in bed?
May I have your votes please
pi_202092
Vanwege de aard van dit medium en mijn algehele sceptische instelling (soms), heb ik nou niet meteen de neiging om deze topic serieus te nemen.

Met plaatjes, geluidjes of andere bronvermeldingen wordt het al aannemelijker, maar dan nog is dit digitale medium zo manipuleerbaar als het maar zijn kan. Met wat creativiteit (en een hoop werk, ok) kan ik denk ik live beelden vanuit de juiste camerahoek van Sabine en Bart fabriceren, of Maurice en Willem samen in een bed. Doe ik maar niet want de verzorging van het beeldmateriaal laat ik aan Veronica over. Het gemanipuleer met dat beeldmateriaal laat ik verder ook aan de BB regie over.

Als je nou zelf de ambulance hebt gezien en als hebt gezien dat Bart in zijn blote met kramp er werd geschoven, dan ben ik wel dankbaar als het hier op het forum wordt gemeld. Mocht je trouwens dat soort dingen zien, maak er dan meteen een foto van. Het hele BB gebeuren is er toch voor het publiek.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 17 Oktober 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

pi_202093
fox mulder was gister om 16.34 bij het bb huis gezien door een nog te bepalen bron

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  zondag 17 oktober 1999 @ 21:30:00 #8
954 ReBa
Als ik het niet dacht
pi_202094
[quote]op 10-17-1999 om 09:00 PM schreef ReBa het volgende:
Vanmiddag rond 15.30 uur kwam een ambulance met spoed naar het BB huis. Bewakers renden naar het huis nadat men gegil hoorde, buiten het hek was het gillen ook duidelijk te horen, enkele minuten later arriveerd de ambulance zie ook mijn homepage.http://home.kabelfoon.nl/~reba/

Ik ben toch zeker sinterklaas niet!

zondag 17 oktober 1999 @ 21:58:00 #9
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_202095
Ow ja, dan hebben we meteen een betrouwbare bron..

NOT

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  zondag 17 oktober 1999 @ 22:06:00 #10
242 Pinball
Electric Monk
pi_202096
En jij stond daar met je fototoestel
(ik neem aan dat die plaatjes op je site daar vandaan komen), zag een ambulance komen en gaan ,
en stond kiekjes te maken van het straatnaambordje???????????

You've got some xplaining to do!!!!

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zondag 17 oktober 1999 @ 22:12:00 #11
374 beelzebub
master of disaster
pi_202097
Ik zie geen fotow van de ambulance bij het BB-huis zelf. Zou Sabine nu al.... Of moest Mona bevallen
pi_202098
Kunnen we a.u.b. ophouden met dit soort onzin. Ik heb al eerder in dit forum geklaagd over mijn trage internetverbinding, en de nutteloze bits die daaroverheen gaan (over 'ergens overheen gaan' gesproken ).

Gewoon niet reageren op dit soort berichten. Ja ik weet het, advocaat van de duivel. Maar er stonden inmiddels zoveel reacties dat ook ik het niet kon laten.

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
pi_202099
hmmm. Das knap... je zegt dat de ambulance om 15.30 langskwam. De foto's hebben als time 15:42. Dus je hebt binnen 12 minuten je foto's ontwikkeld gescand en geupload!! toe maar!!!
pi_202100
Reba...
Die foto's op je HP doen me ergens aan denken.... lijkt wel zo'n foto-roman ...
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_202101
Lees jij die dan Barb ???
too much is not enough....
pi_202102
Vanwege dat wilde vlees van Sabine of zo?

Trouwens: je bent toch niet vergeten een tellertje op je homepage te zetten, he? Want daar ging het toch allemaal om?

(Karin:) "Er zijn hier meer kippen dan mensen!"
  maandag 18 oktober 1999 @ 03:49:00 #17
446 Marcel
Jij bent de zwakste schakel...
pi_202103
Was Door De Vloer Gezakt...

-------------------------
OoHoo Oooo

Back On track<P>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: