Als ie een pussy had had dat pussy de muis wel gevangenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:35 schreef Doodmetaal het volgende:
Zet je eroverheen, pussy.
Heel slim van je om zo'n beestje in je handen te houdenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:53 schreef -td6d- het volgende:
Neeejjj!
Ik heb een muisje op lowlands gevangen, gewoon met mn blote handen.
[afbeelding]
Te lievv![]()
Vet hygiënisch enzo.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:59 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Heel slim van je om zo'n beestje in je handen te houden![]()
Idd, volgens mij heb ik aids, hiv, en zon beetje elke andere denkbare soa opgelopen toen ik dat muisje oppaktequote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:20 schreef HeatWave het volgende:
Ja, daar ga je als gezonde westerling idd vrijwel zeker dood aan.
kom-uit-die-zandbak-dat-is-vies-generatie, geen greintje weerstand.
IK ZOU GELIJK NAAR HET ZIEKENHUIS GAAN EN ME LATEN TESTEN OP AIDS EN KANKER EN MALARIA!!!!1quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:59 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Heel slim van je om zo'n beestje in je handen te houden![]()
Idee van het jaar! Held!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:25 schreef Sok41 het volgende:
Wat is wijsheid, laten we met z'n allen naakt het riool inspringen om onze weerstand te verhogen !
Neksnijden ftw.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:34 schreef Sok41 het volgende:
Ik waardeer je eerlijkheid en het aanvullen van m'n zelfvertrouwen, langzamerhand kan ik het weer opbrengen om nog een sneetje in m'n pols te zetten.
Doen we toch ook? Alsof iemand in Nederland iets overhoudt van het pakken van een wilde muis.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:25 schreef Sok41 het volgende:
Oh laten we sarcastische opmerkingen gaan maken over weerstand enzo "ha-ha D:D:D:d; riofl keke ?1"
Wat is wijsheid, laten we met z'n allen naakt het riool inspringen om onze weerstand te verhogen !
Tot op zekere hoogte is verstandig zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doen we toch ook? Alsof iemand in Nederland iets overhoudt van het pakken van een wilde muis.
Smetvrees, nare aandoening...
Ja, je moet het muisje idd niet opetenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:58 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte is verstandig zijn.
NEE< NU HEB JE AIDS EN GA JE DOOOD!!#@!%^!#^!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:38 schreef kyraaa het volgende:
Ik ving vroeger in de schuur van mn ouders ook altijd muisjes met alleen mn handen te gebruiken...
Zo moeilijk is dat toch niet?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:53 schreef -td6d- het volgende:
Neeejjj!
Ik heb een muisje op lowlands gevangen, gewoon met mn blote handen.
[afbeelding]
Te lievv![]()
Ow, gezellig!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:42 schreef PeZu het volgende:
NEE< NU HEB JE AIDS EN GA JE DOOOD!!#@!%^!#^!
althans volgens de hypogonders alhier_!
muis in je kutjequote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:38 schreef nsfw het volgende:
[..]
Als ie een pussy had had dat pussy de muis wel gevangen
kanker krijgen als je dood bent?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:06 schreef PeZu het volgende:
JA IK ZOU ZO"N MUIS OOK NIET OPPAKKEN< JE ZIET ZOVEEL DODE MUZIEN LIGGEN OVERAL, ZE ZIJN VAST ERG ZIEK ENZO STRAKS GA JE DOOD EN KRIJG JE KANKER<
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |