Is voor een echte ODOL niet enige bewezen mannelijkheid noodzakelijk ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:23 schreef DrsH het volgende:
OMG ......<knip>.....
Dennix zal zijn ODOL nog wel even moeten laten bezinken.
Maak je geen zorgen hij gaat er al voor naar een huisartsquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Is voor een echte ODOL niet enige bewezen mannelijkheid noodzakelijk ?
De productie heeft de stekker er ook al uitgetrokken .......quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat mij betreft trekken ze de stekker vandaag er nog uit, wat een vreselijke vertoning is het geworden, Jaap of geen Jaap. Sorry voor dit OT geneuzel.
Worden wij genaaid - OF - krijgt hij 100% iets aangenaaid ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:29 schreef DrsH het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen hij gaat er al voor naar een huisarts![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vrees beidenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Worden wij genaaid - OF - krijgt hij 100% iets aangenaaid ?
Ik dacht dat het een vibrator wasquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De productie heeft de stekker er ook al uitgetrokken .......
Al twee dagen hebben ze een kapotte (brommende) lamp in de slaapkamer. Die wordt niet eens meer gerepareerd ! Op sterven na dood - heet dat.
Ow, is dat een kapotte lamp? Ik dacht dat het een kreunende Naad was.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De productie heeft de stekker er ook al uitgetrokken .......
Al twee dagen hebben ze een kapotte (brommende) lamp in de slaapkamer. Die wordt niet eens meer gerepareerd ! Op sterven na dood - heet dat.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:35 schreef DrsH het volgende:
En nu snap ik ook ineens zijn uitdrukking als ik win krijg jij de beste dokters tegen zijn zusje, zij zijn bezig met orgaan verwisseling ( waarbij ik doel op de edele delen)
Ineens krijg ik spontaan medelijden met z'n zusje ...... Je zal toch maar moeten verder leven met zo'n edel deel .....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:35 schreef DrsH het volgende:
En nu snap ik ook ineens zijn uitdrukking als ik win krijg jij de beste dokters tegen zijn zusje, zij zijn bezig met orgaan verwisseling ( waarbij ik doel op de edele delen)
Hebben ze daar geen dubbele spiegels, zodat ze zelf dat gedrocht op haar achterhoofd kan zien?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:42 schreef beequeen het volgende:
Het haar van Amanda wordt met de dag erger, nog even.......
[afbeelding]
Mogen wij jou vanaf vandaag dan Liessanda noemen?????quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:49 schreef Liess het volgende:
Ik heb gister een hele tijd in bad gelegen met 1 of andere badolie..... was heerlijk, en toen ik uit bad kwam me even afgespoeld, en alsnog was mijn huid zo zacht als.... olie...
Lag nog een hele laag op, maar het was zacht en het rook heerlijk....
Vanmorgen werd ik wakker met het haar van Amanda.
Ik sta voor lul.
Neen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:51 schreef DrsH het volgende:
[..]
Mogen wij jou vanaf vandaag dan Liessanda noemen?????
De rode bh zit onder het blauwe jurkje...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:53 schreef Copycat het volgende:
Amanda vandaag een andere beha aan als dat rode push-upje dat ze al dagen aan een stuk draagt?
Volgens mij loopt zij vandaag gewoon in vieze borsten zonder BHquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:53 schreef Copycat het volgende:
Amanda vandaag een andere beha aan als dat rode push-upje dat ze al dagen aan een stuk draagt?
Het is een broek van Brian zei ze net.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In ieder geval een warm kruis vandaag ........
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:02 schreef DrsH het volgende:
En ze heeft een mogelijkheid gevonden om op alternatieve wijze een nat kruis te krijgen.
quote:
Goed bezig DrHquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:05 schreef DrsH het volgende:
Huub vraagt aan Mannie wanneer Dennix gaat daten, dat moet al snel zijn want anders zitten de meisjes van Groep 3 weer op school
Ik begreep alleen de oudste broer .......quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:19 schreef Varen het volgende:
De 2 oudste broers van Huub zijn van een andere vader
Amanda's vader wou graag een jongetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |