Ga maar niet teruglezen. Dagen achter elkaar hetzelfde gezeik: ik vind je zo leuk, ik ben boos op je, en het andere woord voor dat spul wat op je hoofd groeit durf ik hier al niet meer uit te spreken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:10 schreef Desii het volgende:
We zijn 5 dagen weggeweest... zwengel de streams en daar zitten Jut en Jul weer te ouwehoeren in de tuin...
Net of we niet weggeweest ben en hun ook niet![]()
Zie mijn favo trio op de steams (HJL) en die worden weer weggedraaid...... snik.... ik hou niet van 't RTL-nivo
Zijn reactie is voor ons duidelijk.... maar voor de ééncellige Amanda gaat het kwartje niet vallenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:12 schreef Maria44 het volgende:
Amanda zou het wel vreemd vinden als een van hen buiten zou zijn. Maar zij zou haar relatie niet opgeven. Zij denkt dat zij het enige stel zijn die buiten ook een relatie zouden hebben.
Brian: hmmmm hmm
![]()
Nee. Maar ze wil het zo graag want Rog zit vast, Dusty is verloofd en ze heeft Brian al uitgehoord hoe hij woonde, dus daar kan ze dan terecht denkt ze. Stel je voor dat ze alleen moet gaan wonen en voor zichzelf moet gaan zorgen, dat wil ze niet natuurlijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:14 schreef Desii het volgende:
[..]
Zijn reactie is voor ons duidelijk.... maar voor de ééncellige Amanda gaat het kwartje niet vallen![]()
Je was me voorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het past wel bij haar kapsel
[afbeelding]
Ze ziet er zo een stuk beter uit als zonder maskerquote:
Zolang er hier (en elders) voornamelijk over Nadia en Dennis wordt geschreven met tientallen (dezelfde) caps zullen de streams voornamelijk op hen worden gezet..irritatie is ook aandacht..en aandacht is kijkcijfers...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:21 schreef farceman het volgende:
Echt al weken zijn de gesprekken tussen Nadia en Dennis zo saai en nep dat ik hoop dat die twee stoppen.
Kan redactie niet achterban van een van de twee laten vertellen dat ze samen totaal niet boeiend zijn?
Kom net kijken maar wat is dit, heeft Brian haar volgespotenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:23 schreef Desii het volgende:
Phantom of the Opera was er knap bij![]()
![]()
[afbeelding]
slim plan... ik ga je voorbeeld volgenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:28 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Zolang er hier (en elders) voornamelijk over Nadia en Dennis wordt geschreven met tientallen (dezelfde) caps zullen de streams voornamelijk op hen worden gezet..irritatie is ook aandacht..en aandacht is kijkcijfers...
Bij mij hebben beiden een ban..ik kijk niet naar ze..ik luister niet naar ze...post die over hen gaat (behalve deze dan ff) negeer ik..
Met die twee ben ik om een uur of negen al gestopt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:28 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Zolang er hier (en elders) voornamelijk over Nadia en Dennis wordt geschreven met tientallen (dezelfde) caps zullen de streams voornamelijk op hen worden gezet..irritatie is ook aandacht..en aandacht is kijkcijfers...
Bij mij hebben beiden een ban..ik kijk niet naar ze..ik luister niet naar ze...post die over hen gaat (behalve deze dan ff) negeer ik..
hij heeft haar spuitend klaar laten komen... en dit is het resultaatquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kom net kijken maar wat is dit, heeft Brian haar volgespoten![]()
Klopt helemaal.Ieder was tegen Palma en de redactie zei toen dat is mooi .quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:28 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Nee hoor, als zij op tv of streams zijn ga ik zappen en streams gaan op mute.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:28 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat er nog plaatjes van Amanda gepost worden in deze toestandquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:23 schreef Desii het volgende:
Phantom of the Opera was er knap bij![]()
![]()
[afbeelding]
ik 30 sec en bij lezen er weer klaar...nog bedankt top Redactie voor het slopen van DGK!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:48 schreef mazaru het volgende:
Nou, ik heb tien seconde mijn streams aangehad, ik heb het wel gezien.
Tot morgen
Hopelijk dan wat leukers te bekijken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:48 schreef mazaru het volgende:
Nou, ik heb tien seconde mijn streams aangehad, ik heb het wel gezien.
Tot morgen
Meer was er niet te zienquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:49 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat er nog plaatjes van Amanda gepost worden in deze toestand![]()
alleen om wat te eten, ze slaapt wel naast jaap.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:31 schreef Darklight het volgende:
ze liggen weer bij elkaar in bed?
1 secondequote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:31 schreef Darklight het volgende:
ze liggen weer bij elkaar in bed?
En Huub en Lieke zijn het niet erg met elkaar eens. Dat wordt een gezellig nachtjequote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De plasma wordt vervelend .... "Op bed liggen is niet hetzelfde als slapen"
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |