ja dat dus .... OF je houd een pokerfeestje en het gaat om een eurotje of 100 ... of je pokert gewoon fucking ff niet .,... gvd !!1quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:50 schreef Biogarde het volgende:
Feestje en pokeren. Zo sad
N00bs die niet kunnen pokeren maar doen alsof en het verzieken voor iedereen aan tafel![]()
Zeker verloren op het feestjequote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:45 schreef Demon_Hunter het volgende:
Grrr ... tegenwoordig lijkt het wel standaard om op elk feestje te gaan pokeren TIEF OP OFZO !
kutpokeren ... ga gewoon bier drinken ofzo ...
Klacht : Mensen die bij elke gelegenheid gaan pokeren ..
Duuh ... dan MOET ik meedoen ... nou eerste potje meteen all inquote:
als er van de 20 man 17 naar de pokertafel gaan ...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:07 schreef Olep het volgende:
als je niet wil pokeren doe je gewoon niet mee.
Ben jij zo'n kneus?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:09 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Duuh ... dan MOET ik meedoen ... nou eerste potje meteen all in![]()
wat doen die andere 7 van die 17 dan, meekijken of zo?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:09 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
als er van de 20 man 17 naar de pokertafel gaan ...![]()
Draait het leven dan om poker?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:47 schreef AstroStart het volgende:
Stoer hoor, TS. Lekker zuipenTe triest voor woorden
Gelukkig zijn er ook nog wat intelligentere mensen die wel van een potje poker houden. Waar hun leven niet draait om alcohol.
Ja, gewoon je poot stijf houden en niet met hypes meegaan, pas op, straks ga je nog eens iets leuk vindenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:11 schreef Bravebart het volgende:
Poker en jumpen, de enige 2 dingen die ik weiger te leren
Bier drinken, over overrate hypes gesproken...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:45 schreef Demon_Hunter het volgende:
ga gewoon bier drinken ofzo ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |