We hebben het in het volgende gedeelte over bijna afgestudeerde Afrikanen.
Deze groep denkt zichzelf snel en goed ontwikkeld te hebben, en volgens deze laatste ontwikkelingstrends luisteren ze allemaal naar 50-cent en dergelijke rap-negerts.
Deze ontwikkelingstrend heeft bepaald dat het in is om heel erg stom te staan dansen,
(welke na-geaapt is uit een 8 minuten lang durende videoclip, waarin de camera elke paar seconde bijna van positie/stand veranderd.)
Dit dansen was ook een van de eerste keren dat ik een afrikaan druk bezig heb gezien, normaal liggen ze de hele dag in het zand.
Echter werd deze muziek afgespeeld op onze laptop,
nadat onze laptop al een paar keer geinfecteerd was met een virus, (die elke keer van een usb-stick kwam gebruikt door een bepaalde bevolkingsgroep...) knalde er nu keiharde muziek uit de boxxen van ons lieve laptopje, door de het RRRRRR geluid wat men hoord als met boxxen probeerd op te blazen kwan er ook nog wat rapmuziek uit,.
Ik draai de volumeknop zachter voordat de boxxen opgeblazen worden, en ja hoor iedereen hier werd harstikke boos aangezien ik er ook muziek op draai. (wel op normal volume)
Dit volk snapt gewoon niet waarom de boxxen in de desktop het niet meer doen (ook opgeblazen), ook na mijn uitleg, begrepen ze niet waarom de muziek niet zo hard kon... daar staat wel tegenover dat ze het niet raar vinden dat mensen hun slipper in een vliegtuig (dat ook nog op een tomaat lijkt) kunnen veranderen en daarmee 's nachts rondvliegen naar andere landen...
Verder geloven ze in Reuzen, Voodoo, tovenaars, magische bliksem en in dieren die mensenbenen hebben. (dit betrefd bijna afgestudeerde biologen)
Maar dat mijn boxxen kapot gaan van die teringherrie en die virussen, dat is zo ongeloofwaardig dat geloofd natuurlijk niemand...
Domme Afrikanen
![]()
Natuurlijke selectie
![]()
edit: 40 uur wakker, vet moe, en kijk nooit iets an voor op invoeren drukken, zo beter?
[ Bericht 21% gewijzigd door luciferist op 22-08-2007 22:43:56 (goed genoeg zijn oO<) ]