die linkt maakt niet uit vriendquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:57 schreef PDOA het volgende:
Wil ik mijn account deleten (eigenlijk haat ik hyves. MySpace ftw!), sturen ze je eerst 6 velden door of je het wel zeker weet (ja duh!), en dan krijg je nog eens de boodschap dat de delete-link naar je wordt opgestuurd! Kankerhyves!!! Ik wacht nu al 3 dagen op dat verdomde mailtje! En waarom wordt er niet om mijn e-mail gereageerd?? Vuile teringsite!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:33 schreef Hanstin het volgende:
[..]
die linkt maakt niet uit vriend![]()
je account blijft voor altijd bestaan
ik heb ook al 2 accounts geprobeerd te deleten maar hey ze zijn er nog steeds![]()
wat ik toen ging doen om de gedelete te krijgen is gewoon elke hyve onder spammen iedereen uitschelden, op geen discriminatie/racisme hyves juist discriminere/aan racisme doen.
Het is me nog niet gelukt....
heb wel iets van 5 waarschuwingen gehad en al 1 keer "deze hyver is niet ok" per profiel.
Heb ik geprobeerd, maar dan krijg je de boodschap dat je enkele velden niet hebt ingevuld en dus ook niet kan opslaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:38 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ja gewoon alle velden leeghalen, foto's weg.
Wat ook helpt: op alle velden: hyvus krijg de tyfus!, ofzo
Ik kan je dus niet meer krabbelen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:11 schreef Bob. het volgende:
Een mailtje sturen.Bij mij gebeurde er ook niks, maar daarna is hij braaf verwijdert.
![]()
en terechtquote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Of is je hyves mailtje door de spamfilter tegengehouden? ? Alles van Hyves komt bij mij in de hotmail automatisch bij Junk terecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |