quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:59 schreef leonieke het volgende:
Of toen Club Brugge kampioen was geworden: een blauw gips en er zwarte banden met kleefband opkleven... Been there, done that![]()
Ze luisteren allemaal naar 'Hee, dinges...'quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe hou je ze eigenlijk uit elkaar? Nou ja Nina dat snap ik, maar die gabbers...
Dat gips moest wel hequote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus jullie zijn echt geschift blijf maar lekker met die Walen
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt vast nooit in een army shirt met 05 erop rondgelopen
Maar goed. Stel nou he? 10 keizersnedes had gekund, dusquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:00 schreef es70 het volgende:
Ik hou ze gewoon uit elkaar, simpel zat.
Dat zei ik dan op zich weer WEL tegen Leonieke, maar goedquote:
Die is duidelijk van 't pad geweest en had tegen zichzelf in bescherming genomen moeten wordenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar goed. Stel nou he? 10 keizersnedes had gekund, dus
Dan ga je toch een soort naamgevingssysteem ontwikkelen, boven de 5-6 of zo?
1 - 4 zijn bekend, en dan ga je denken, hee, dit kan weleens lastig gaan worden. OF ik bedenk nu een systeem, OF ik stop ermee. Maar stel nou he?
5 - Penta - Pieter
6 - Hexa - Hilde
7 - Septa - Sebastiaan
8 - Octo - Olga
9 - Novem - Nadine
10 - Decem - Dirk
Zoiets?
er is in Rusland ooit een vrouw geweest die 69 kinderen hadWas een beetje met de hormonen aan de slag gegaan... 4 x 4, 7 x 3 en 16 x 2. Zat niet één eenling bij
Sowieso is 27 worpen al best een prestatie, eigenlijk. Hoe zouden die allemaal heten? Of worden die bij hun sofinummer aangesproken? Wel handig, soms, denk ik.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zei ik dan op zich weer WEL tegen Leonieke, maar goed
Erg tof speldje though![]()
Hmz.. Russische hormonen moet ik hebben.. Dat is wel duidelijk jaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar goed. Stel nou he? 10 keizersnedes had gekund, dus
Dan ga je toch een soort naamgevingssysteem ontwikkelen, boven de 5-6 of zo?
1 - 4 zijn bekend, en dan ga je denken, hee, dit kan weleens lastig gaan worden. OF ik bedenk nu een systeem, OF ik stop ermee. Maar stel nou he?
5 - Penta - Pieter
6 - Hexa - Hilde
7 - Septa - Sebastiaan
8 - Octo - Olga
9 - Novem - Nadine
10 - Decem - Dirk
Zoiets?
er is in Rusland ooit een vrouw geweest die 69 kinderen hadWas een beetje met de hormonen aan de slag gegaan... 4 x 4, 7 x 3 en 16 x 2. Zat niet één eenling bij
Sowieso is 27 worpen al best een prestatie, eigenlijk. Hoe zouden die allemaal heten? Of worden die bij hun sofinummer aangesproken? Wel handig, soms, denk ik.
ja maar goed, onthou jij of Eugène-Alphonse nou de 43ste of de 47ste was?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Die is duidelijk van 't pad geweest en had tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden.
Met een namenboek kom je een heel eind hoor.
Stel je voor dat je zoiets te horen krijgt bij een eerste echo. Ah, daar zie ik eentje.. En oh kijk, nog ééntje.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:12 schreef Ynske het volgende:
heb je dat gehoord dan van die argentijnse die een 7-ling gaat baren deze week
Euhm mevrouw, t zijn er geen 6 maar 7...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Stel je voor dat je zoiets te horen krijgt bij een eerste echo. Ah, daar zie ik eentje.. En oh kijk, nog ééntje.
Oh wat heerlijk, een tweeling
Wel ja.. euh.. Ik zie er nog een paar
Phille krijgt zeker een hartaanvalBij een tweeling zou zijn hart zelfs al eventjes stilstaan, denk ik
![]()
Nou, heb maar geen illusies dat die alle 7 de eerste dag halen, dat kan bijna nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:12 schreef Ynske het volgende:
heb je dat gehoord dan van die argentijnse die een 7-ling gaat baren deze week
Ik had nog ZO gezegd: NIET KWARTETTEN!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:14 schreef leonieke het volgende:
Phille krijgt zeker een hartaanvalBij een tweeling zou zijn hart zelfs al eventjes stilstaan, denk ik
![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
Euhm mevrouw, t zijn er geen 6 maar 7...
MEneer, gaat het, u ziet wat witjes
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:09 schreef Ynske het volgende:
Gekke combies doe ik nog wel
hoge zwarte drmartens
paarse panty
zwart rokje
paars truitje
zwart/paarse haren
gewoon lomp
Ik dacht dat er onlangs ook sprake was van een zwangerschap van een 7-ling en dat de zwangerschap volledig is misgelopen (maar ik ben het niet meer helemaal zeker).quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, heb maar geen illusies dat die alle 7 de eerste dag halen, dat kan bijna nietDit soort dingen wordt ook vaak vooral geprobeerd om de medische staf in het Guinness te krijgen lijkt me. Je gaat mij niet vertellen dat het voldragen van een 7-ling in welk belang dan ook van moeder of kind is
andere keeper? Vind Steek niet slecht keepen hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:16 schreef leonieke het volgende:
*zucht* 2-1
We kunnen idd wel een andere keeper gebruiken
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had nog ZO gezegd: NIET KWARTETTEN!
Stijn Stijnen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:19 schreef WEST het volgende:
[..]
andere keeper? Vind Steek niet slecht keepen hoor.
Misschien heeft ze het wel over een ander teamquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:19 schreef WEST het volgende:
[..]
andere keeper? Vind Steek niet slecht keepen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |