Donderdag kwam ik aan en heb per nacht denk ik niet meer dan 2 uur geslapen. En niet ziek geworden erna
![]()
Ben na vannacht wel pas ECHT uitgerust hehehe.
-
Dizzee Rascal was erg lekker
-
Justice was ook zeker niet slechts. lekkere beats, die op een later tijdstip lekkerder hadden geweest.
-
Basement Jaxx wat een feest!
![]()
hoogtepunt op vrijdag.
-
Sandrien was relaxt
-
Polder was ook relaxt
-
James Holden, had em eerder gezien op I Love Techno, maar niet de moeite genomen zijn hele set af te luisteren. deze keer wel gedaan, vond het wel eeerg lekker.
-
Laurent Garnier (Live) was wel geinig, maar die D&B hoeft van mij niet. laat em maar gewoon plaatjes draaien, dan is ie op z'n best. Crispy Bacon
-
Apparat & Band vond ik eeeerg slecht. Alsof ze niet geoefend hadden. En het geluid was ook steeds niet goed. Ben toen maar ff gaan poepen.
-
U Dub was ff erg lekkere dubstep aan het draaien.
-
Various Production, eeerg blij dat ik ze live heb kunnen zien. Moest er wel M.I.A voor laten schieten, maar die kan ik vast nog wel een keer zien. Various Production was een unieke ervaring, vond het een erg mooi optreden.
-
Darko Esser, zoals altijd erg lekker bezig
-
Anthony Rother lekkere bass
-
Andrew Weatherall, ook hiervoor kwam ik, en hij draaide lekker. Halverwege ging ik naar:
-
Modeselektor, HEERLIJK. lekker leip.
-
Dave Clarke, lekker beuke!
-
LCD Soundsystem, Kon me helaas niet erg boeien. Vond hun vorige optreden op Lowlands echt geniaal. Maar ik stond er dit keer dan ook niet middenin.
-
UNKLE (Live) Vond ik leuk omdat ik alle nummers ken. Helaas niks van Psyence Fiction gehoord. En ook jammer dat een aantal nummers (zoals In A State en Eye for an Eye) niet goed uit de verf kwamen.
-
Trentemoller (Live In Concert) had ik eerder dit jaar zien draaien in de Patronaat wat een heerlijke set opleverde. Deze keer deed hij een live set en wist niet goed wat ik kon verwachten, maar het klonk ERG lekker. Respect.
-
Groove Armada ging een beetje langs me heen omdat ik buiten de tent stond. Moet erg leuk zijn geweest voor degenen die er middenin stonden.
-
Chris Clark, lekker experimenteel (IDM?), vond het een cool optreden.
-
Magda stond lekkere beats te draaien.
-
Heartthrob, gooide er een funky beuk in.
-
Audion kon me niet erg boeien. Ik hoorde hem nog Mouth To Mouth draaien, maar het leek wel of ik het melodietje helemaal nie hoorde? :p
-
Richie Hawtin geniaal! heerlijke set.
Beetje slordig verslag, maar goed, ik ben tenminste niet alleen maar britpop bandjes gaan kijken :p