Oe, wanneer is dat weer?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:32 schreef D.zire het volgende:
voor de fans, Clash in de oosterpoort(groningen) harde dnb met wss noisia en andere grote namen
Nice, nice. Ben van de partij. Vorig jaar vergeten.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:58 schreef D.zire het volgende:
Clash
za 1 december
De Oosterpoort, hele gebouw
aanvangstijd: 20.00 uur
3e editie overigens ook met theater en multimedia shizzle en andere dance acts
Pendulum was toch een kant en klare dj-set?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:50 schreef Gwunnik het volgende:
DnB avondje was idd ook heerlijk
Lekker met zn alle zwaar hard erop, vond eigenlijk juist die MC van Pendulum een beetje een lamzak... die bleef maar doorblaten, niet normaalMaargoed... er werd lekker gedraaid... Noisia en Pendulum gewoon lekker keihard erop, Teebee en Calyx vond ik ook super, dat was alleen wat techno/industrial achtiger... daarom natuurlijk zeker niet minder
Was leuk om na een paar jaar weer een keer hard door te halen op een DnB avondje
Ik stond in m'n eentje vooraan bij Pendulum met biertjes en jointjes, omdat ik m'n vrienden kwijt was en vrij ver heen was.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:50 schreef Gwunnik het volgende:
vond eigenlijk juist die MC van Pendulum een beetje een lamzak... die bleef maar doorblaten, niet normaal![]()
Goeie gastquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:58 schreef tomttt het volgende:
Wat een fantastische Lowlands![]()
Is iemand nog een man tegengekomen die zei dat Lowlands delen is? Hij verzamelde bekers en van de muntjes die hij daarvoor kreeg, deelde hij bier uit aan mensen. Wat een held![]()
![]()
Heb jij da set van Noisia op Lowlands??quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:01 schreef Byte_Me het volgende:
zit nu noisia weer ff terug te luisteren. al 2 kippevel momenten: yellow brick en dat nummer van de prodigy.
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/media/index.jsp?portal=2534202&event=35167015&episode=36240898quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:20 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Heb jij da set van Noisia op Lowlands??
Waar waar waar ?![]()
![]()
Ha, tof!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:58 schreef tomttt het volgende:
Is iemand nog een man tegengekomen die zei dat Lowlands delen is? Hij verzamelde bekers en van de muntjes die hij daarvoor kreeg, deelde hij bier uit aan mensen. Wat een held![]()
![]()
Nee helaas, niet gezien. Had graag een biertje van hem gehadquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:58 schreef tomttt het volgende:
![]()
Langsgelopen, maar ik vind Pendulum sowieso zaaddodend saai.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:54 schreef DJ_Robbie het volgende:
Maar ben ik nou de enige die Pendulum nou niet zo zeer heel erg bijzonder vond?![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:29 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/media/index.jsp?portal=2534202&event=35167015&episode=36240898
Meer dan Noisia dus.
Ik heb Battles, Dizzee Rascal, en Goose als mp3 voor de liefhebbers?
Nee dat vond ik ook altijd leuk als je iemand tegenkomt met hetzelfde bandjequote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:42 schreef frame-saw het volgende:
Wow, dat is heavy.
Ik verheug me nu al op het moment dat ik mijn nieuwe school binnenstap en daar mensen zie met lowlands-bandjes.
Dan heb je in ieder geval al één ding gemeen. Of ben ik nu heel vreemd?
Ik wil Boemklatsch, Nymfo, en Dave Clarke wel. Rest heb ik.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:26 schreef Byte_Me het volgende:
Bij interesse kan ik morgen de sets van boemklatsch, noisia, nymfo, dave clarke en goose uploaden. zijn asf bestanden. is wel om te zetten naar mp3 maar dat kun je beter niet doen, komt de kwaliteit niet ten goede.
Nee, gewoon even hard aan trekken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:02 schreef frame-saw het volgende:
Met de schaar?
+quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:26 schreef Byte_Me het volgende:
Bij interesse kan ik morgen de sets van boemklatsch, noisia, nymfo, dave clarke en goose uploaden. zijn asf bestanden. is wel om te zetten naar mp3 maar dat kun je beter niet doen, komt de kwaliteit niet ten goede.
Zou jij mij de link willen geven van C-Mon & Kypski??quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:08 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik heb dus in de aanbieding
Dizzee Rascal
Goose
Battles
Noisia
Nu beschikbaar.
En ik weet linkjes voor de Top-Notch gang, en C-mon & Kypski van een ander forum.
Ik doe niet aan hard trekken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, gewoon even hard aan trekken.
Klik.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:10 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Zou jij mij de link willen geven van C-Mon & Kypski??
alvst bedankt
Ik heb mijn senseo langs mijn wekker gezet om dit gevoel nog een beetje terug te roepen bij het wakker wordenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:11 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik doe niet aan hard trekken.
En ik hou hem nog wat weekjes om, totdat mijn lowlandsgevoel helemaal is overgewaaid.![]()
Klik.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:39 schreef CLM het volgende:
Ik vond Goose echt heel vet (normaal hou ik niet zo van "new rave") en het album is thuis ook nog steeds vet.
Dave Clarke zou ik érg waarderen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:26 schreef Byte_Me het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |