Zelf stinkt hij helemaal niet, alleen zijn poepquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:21 schreef LudoSanders het volgende:
Dat ongedierte stinkt sowieso al naar pure kanker, wat ze eten heeft daar geen invloed op.
Waarom niet?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:22 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Waarom heb jij in godsnaam een baardagaam als huisdier?![]()
Die is helemaal niet van mij.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Z'n baardagaam, zo'n engerd.
[afbeelding]
Lekker knuffelbaar.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:23 schreef saban het volgende:
[..]
Waarom niet?
Waarom wel een hond of kat als huisdier maar geen baardagaam?
Nee, ernaast in zijn terrariumquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:23 schreef LudoSanders het volgende:
Slaapt hij bij je in bed?
Ik weet wat het is, is trouwens van een morioworm.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:23 schreef Cahir het volgende:
Dat zijn torren van Meelwormen, die kunnen een zeer vieze geur ter verdediging uitspreiden. En ze stinken zelf ook vet hard, wss. heb je er meer in je Terrarium.
Nee, ik gooi er dagelijks een paar erin die hij direct opeet (let ik op), waarschijnlijk 1 niet kunnen zien en is hij gaan schuilen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:26 schreef Cahir het volgende:
Dan is het idd van een morioworm, zulke dingen moet je ook in een fatsoenlijk bakje doen. Heb je een achterwand? Wss. zit er nu een kolonie die voor nog meer stank zorgt. Ik heb hetzelfde gehad.
100x50x50quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:27 schreef Cahir het volgende:
Hoe groot is zijn terrarium eigenlijk?
Een hobby heet zoiets.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:27 schreef LudoSanders het volgende:
Wat moeten jullie allemaal met dat ongedierte in huis.![]()
Vind hem eigenlijk nog net wel kunnen hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:28 schreef saban het volgende:
[..]
100x50x50
Jaja, moet groter zijn, maar tijdelijk geen plek voor een grotere.
Ehm, hij is van 2006 februari, dus anderhalf jaar oud.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:28 schreef Cahir het volgende:
[..]
Vind hem eigenlijk nog net wel kunnen hoor.
Dat ja. Ze zijn ook het best met vissen te vergelijken. Het zijn geen knuffebeesten maar staarbeesten.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:28 schreef Schuttingbeer het volgende:
Herkent dat beest jou ook, of is het net als een vis.. dat alleen eten hem interreseert??
Hij is in ieder geval gewend aan mn hand, zelfs is hij moe of boos of wat dan ook, hij komt altijd keurig mn hand op.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:28 schreef Schuttingbeer het volgende:
Herkent dat beest jou ook, of is het net als een vis.. dat alleen eten hem interreseert??
Achter elke deur een SANIBROYEUR ® !quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:29 schreef GSMboy het volgende:
Nu maar wachten tot meneer SANIBROYEUR komt met zijn opmerkingen...
Ik was hem voor :B-)quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:29 schreef GSMboy het volgende:
Nu maar wachten tot meneer SANIBROYEUR komt met zijn opmerkingen...
Met echte zomertemperaturen (boven de 25) neem ik 'm wel eens mee naar het park. Kan hij rondrennen in een zandbak van 5meter langquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:30 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dat ja. Ze zijn ook het best met vissen te vergelijken. Het zijn geen knuffebeesten maar staarbeesten.
En dat verloopt zonder problemen dat ie opeens wegrent, of word aangevallen of mensen die kijken?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:33 schreef saban het volgende:
[..]
Met echte zomertemperaturen (boven de 25) neem ik 'm wel eens mee naar het park. Kan hij rondrennen in een zandbak van 5meter lang
..alleen dat rennen doet hij vaak dan niet, gaat hij genieten van de zon, lekker plat op zn buikje liggen![]()
De watte?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:40 schreef fembol het volgende:
Is een baardmangaam familie van de akagaai?
Zandbak heeft een 'rand'hoogte van circa 40cm, komt hij never nooit overheen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:40 schreef Cahir het volgende:
[..]
En dat verloopt zonder problemen dat ie opeens wegrent, of word aangevallen of mensen die kijken?
btw. je ken ook je raam nog open doen
O, waar zou dat nou door komen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:33 schreef saban het volgende:
[..]
Met echte zomertemperaturen (boven de 25) neem ik 'm wel eens mee naar het park. Kan hij rondrennen in een zandbak van 5meter lang
..alleen dat rennen doet hij vaak dan niet, gaat hij genieten van de zon, lekker plat op zn buikje liggen![]()
De akagaai?quote:
Ik let wel opquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:42 schreef Cahir het volgende:
Niet bang voor een hond die HAP doet?
En je punt is? Zolang ze goed verzorgd worden zie ik er niks fout aan. Zo ken je net zo goed de vissen, parkieten, hoden, hamsters, cavia's verbieden want die horen hier ook niet thuis.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:42 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
O, waar zou dat nou door komen?
Hagedissen zijn reptielen, en dus koudbloedig. Om een een optimale lichaamstemperatuur te krijgen moetem ze zich dus opwarmen in de zon.
Echt fout dat mensen zulke dieren als huisdier houden, terwijl ze niet eens in dit land thuis horen.
Met koudbloedige dieren ligt het anders, vind ik.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:44 schreef Cahir het volgende:
[..]
En je punt is? Zolang ze goed verzorgd worden zie ik er niks fout aan. Zo ken je net zo goed de vissen, parkieten, hoden, hamsters, cavia's verbieden want die horen hier ook niet thuis.
kut,ik moest lachenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:43 schreef fembol het volgende:
[..]
De akagaai?
Een chineese woestijnvogel die achteruit vliegt omdat ie anders zand in zijn ogen krijgt?
![]()
Honden niet?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:44 schreef Cahir het volgende:
[..]
En je punt is? Zolang ze goed verzorgd worden zie ik er niks fout aan. Zo ken je net zo goed de vissen, parkieten, hoden, hamsters, cavia's verbieden want die horen hier ook niet thuis.
Dat meen je niet? I didn't knowquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:42 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
O, waar zou dat nou door komen?
Hagedissen zijn reptielen, en dus koudbloedig. Om een een optimale lichaamstemperatuur te krijgen moetem ze zich dus opwarmen in de zon.
Iemand met een karper, snoek of baars in een aquarium gezien?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:48 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Honden niet?![]()
Hamsters niet?Nooit vsn korenwolf gehoord?
Vissen niet?We hebben hier idd geen water.
Daarom zitten ze toch in een terrarium met warmtelampen....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:47 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Met koudbloedige dieren ligt het anders, vind ik.
Die hebben een warm klimaat nodig.
zulke toffe beestenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zit zijn piem0l nou in z'n bek?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Zit zijn piem0l nou in z'n bek?![]()
;d
Gebrek aan vitamens e.d.? Is de temp wel ok? Heeft ie geen stress?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:24 schreef OssieMan het volgende:
die beesten zijn zo sloom, een maat van me heeft er 1, sprinkhaan naar binnengegooid en dat beest kijkt gewoon stoned voor zich uit.... totaal geen beweging in te krijgen
Volgens mij zijn die beesten stoned van nature... denk dat alles wel goed zit in die kooiquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:28 schreef Cahir het volgende:
[..]
Gebrek aan vitamens e.d.? Is de temp wel ok? Heeft ie geen stress?
Een zeehond?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:53 schreef Schijtgeit het volgende:
Ik heb wel eens een hond in een aquarium gezien, is heel normaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |