Zelf stinkt hij helemaal niet, alleen zijn poepquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:21 schreef LudoSanders het volgende:
Dat ongedierte stinkt sowieso al naar pure kanker, wat ze eten heeft daar geen invloed op.
Waarom niet?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:22 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Waarom heb jij in godsnaam een baardagaam als huisdier?![]()
Die is helemaal niet van mij.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Z'n baardagaam, zo'n engerd.
[afbeelding]
Lekker knuffelbaar.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:23 schreef saban het volgende:
[..]
Waarom niet?
Waarom wel een hond of kat als huisdier maar geen baardagaam?
Nee, ernaast in zijn terrariumquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:23 schreef LudoSanders het volgende:
Slaapt hij bij je in bed?
Ik weet wat het is, is trouwens van een morioworm.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:23 schreef Cahir het volgende:
Dat zijn torren van Meelwormen, die kunnen een zeer vieze geur ter verdediging uitspreiden. En ze stinken zelf ook vet hard, wss. heb je er meer in je Terrarium.
Nee, ik gooi er dagelijks een paar erin die hij direct opeet (let ik op), waarschijnlijk 1 niet kunnen zien en is hij gaan schuilen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:26 schreef Cahir het volgende:
Dan is het idd van een morioworm, zulke dingen moet je ook in een fatsoenlijk bakje doen. Heb je een achterwand? Wss. zit er nu een kolonie die voor nog meer stank zorgt. Ik heb hetzelfde gehad.
100x50x50quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:27 schreef Cahir het volgende:
Hoe groot is zijn terrarium eigenlijk?
Een hobby heet zoiets.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:27 schreef LudoSanders het volgende:
Wat moeten jullie allemaal met dat ongedierte in huis.![]()
Vind hem eigenlijk nog net wel kunnen hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:28 schreef saban het volgende:
[..]
100x50x50
Jaja, moet groter zijn, maar tijdelijk geen plek voor een grotere.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |