abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202081
ook ik wil even kwijt dat mona er UIT moet.
Zij is vreselijk achterbaks en kleeft ineens
aan sabine. Ze weet precies waar de camera`s
staan en kijkt er steeds naar. Van karin kan ze nog veel leren. Ik hoop dat nederland ook ziet dat ze een ergerlijke STOKER is achterbaks en ze hoort niet thuis in die groep. sabine die het steeds overeerlijkheid heeft moet dat is even tegen bart zijn en hem vertellen dat ze hem gebruikt INZIJNGEZICHT. karin maurice willem ruud bianca bart stem die twee mutsen er maar uit.
savannah
pi_202082
Maak je geen zorgen. Kijk in de Topic 'Breng hier je stem uit. Deel 3' en je zult een prima nachtrust hebben.
May I have your votes please
pi_202083
Ik ben het helemaal met Freddy eens dat Mona
precies weet hoe zij de kamera moet (mis)gebruiken.Alleen al dat ogenrollen van haar!
Sabine mag wel uitkijken want ze is hard opweg om een 2e Mona te worden.Kan er niemand Bart een seintje geven dat hij wordt gebruikt?????

Veertje

savannah
pi_202084
quote:
op 10-17-1999 om 08:42 PM schreef freddy het volgende:
ook ik wil even kwijt dat mona er UIT moet.
Zij is vreselijk achterbaks en kleeft ineens
aan sabine. Ze weet precies waar de camera`s
staan en kijkt er steeds naar. Van karin kan ze nog veel leren. Ik hoop dat nederland ook ziet dat ze een ergerlijke STOKER is achterbaks en ze hoort niet thuis in die groep. sabine die het steeds overeerlijkheid heeft moet dat is even tegen bart zijn en hem vertellen dat ze hem gebruikt INZIJNGEZICHT. karin maurice willem ruud bianca bart stem die twee mutsen er maar uit.

Freddy,
waarom begin je hiervoor een aparte topic ?
Heb je dan echt niet gezien waar je deze mening ook kwijt kunt,
en dat steeds nieuwe Topic het Forum alleen maar 'logger' maken in het gebruik ?

pi_202085
OK Moor, ga zo door!
May I have your votes please
  zondag 17 oktober 1999 @ 22:12:00 #6
215 misterDre
Paint it black!
pi_202086
Freddy, leuk dat je het met jezelf eens bent!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')