abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 augustus 2007 @ 19:17:47 #1
90268 basm85
new millenium cyanide christ
pi_52598237
Ik woon dan in een studentenhuis, gezelligheid! Tv kijken, leuk, gezellig, ware het niet dat die lepra kabel zo'n 24 keer gesplitst wordt en dus is mijn signaal op de bovenste verdieping nogal schraal. Nee, een versterker heeft ook 0,0 zin, want versterkt ook de ruis, dus van de regen in de drup.
Basm85 heeft er onwijs geen zin meer in om met gespleten ogen tussen de sneeuw door een programma te volgen. Dus! Digitenne van KNP! Geen aansluiting via internet of tv kabel nodig, 23 zenders incl pr0n, 6,95 per maand, veel gratis shit, ja is goed. Basm85 doet postcode check en WTF blijkt? Praktisch uberall waar in NL ooit Digitenne zal komen is het beschikbaar, BEHALVE in Tilburg en omstreken! '3e kwartaal van 2007 is het beschikbaar' ja, my ass!

klacht: amper tv kunnen kijken en geen KPN digitenne in Tilburg hmpf
GONE-BOUND, LOST, AWAY, PHASED OUT, NON-EXISTING
pi_52598340
de meeste signaalversterkers hebben ook een ruisfilter...
"Software is like sex - it's better when it's free" Linus Tovalds
pi_52598358
opgelost, slotje?
"Software is like sex - it's better when it's free" Linus Tovalds
  woensdag 22 augustus 2007 @ 19:31:16 #4
90268 basm85
pi_52598567
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 19:22 schreef isama het volgende:
de meeste signaalversterkers hebben ook een ruisfilter...
uhm ik ga idd dit topic openen en op zoek naar digitale tv zonder eerst ook die dingen uit te proberen, ow wacht, toch niet! Ik krijg echt amper signaal binnen hier, daar doet geen versterker met ruisfilter nog wat aan
pi_52598596
stel je aan
Henderson put forth the argument that "global warming, earthquakes, hurricanes, and other natural disasters are a direct effect of the shrinking numbers of pirates since the 1800s.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 19:34:16 #6
78637 ToriHino
Sneeuwt het al?
pi_52598647
Gooi een schotel op je balkon... Als je een beetje in de juiste buurt zit valt ie niet eens op tussen die van de buren
pi_52600024
Ik weet niet op welke plek je de signaalversterker hebt geinstalleerd, maar je weet dat je deze moet plaatsen voor het punt waar de splitters zitten? Je moet nml het signaal versterken voordat het verzwakt wordt door de splitsing. Plaats je de versterker na de splitters dan ben je een reeds verzwakt signaal aan het versterken en versterk je ook de ruis, die dan al in grotere mate aanwezig is.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  woensdag 22 augustus 2007 @ 21:55:38 #8
90268 basm85
pi_52604327
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 20:13 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik weet niet op welke plek je de signaalversterker hebt geinstalleerd, maar je weet dat je deze moet plaatsen voor het punt waar de splitters zitten? Je moet nml het signaal versterken voordat het verzwakt wordt door de splitsing. Plaats je de versterker na de splitters dan ben je een reeds verzwakt signaal aan het versterken en versterk je ook de ruis, die dan al in grotere mate aanwezig is.
huisbaas die zo para is dat alles achter slot en grendel gaat, want 'ik weet hoe dat gaat met jullie studenten!' Als we dan proberen te vertellen dat het tv ontvangst fuckt, dan 'hebben jullie dat zelf gedaan' etc. Anyways, daar kan ik dus niet bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')