quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
I knowDie van mij is nog aan het drummen, dus nog niet thuis
![]()
En dan zeggen dat je in de weg staatquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Die van mij zit in de kamer hiernaast te gamen en ondertussen te kletsen met de game-vriendjes.
Dan kan ik naakt de Polka gaan dansen vlak voor um, hij zou het niet eens zien (mits ik niet voor het beeldscherm sta dan![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:32 schreef purplerose het volgende:
Wow wat een lijst al!![]()
kudos to everyone!
Yup, ik heb ook Postbank. Misschien dat ie net rond 9:05 geactiveerd isquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:30 schreef Greys het volgende:
De enige die het nog steeds niet doet is van Postbank naar Postbank, volgens mij!
Dat is natuurlijk ontzettend raar, want je zou zeggen dat Postbank internetbankieren de éérste zou moeten zijn die zijn eigen nieuwe rekeningsnummers herkent, niet de laatste
Of doet Postbank internetbankieren het nu ook? Dylanesque, heb jij ook met Postbank gedaan?
hahaha nee de hondjes zijn er nog hoor!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:19 schreef Greys het volgende:Fantastisch! Ik zet ze er bij in het lijstje! Onwijs bedankt!
(Er is toch niets met de hondjes gebeurd he, dat je de manden wegdoet?![]()
)
Wil je ze nog heel even bewaren? Tegen het einde van de actie (20 september) kom ik ze bij je halen, vanaf Bleiswijk is dat best te doen
Dat is helemáál top! Ik rij elke dag langs Wooning naar mijn werk!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:24 schreef mrSPLIFFY het volgende:
dus eind vd maand ff in B'hoek?
Lol ik hoop dat die diertjes er net zo blij mee zijn als jij!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is helemáál top! Ik rij elke dag langs Wooning naar mijn werk!
Geef maar een gil als ik het daar op kan halen (het liefst dus voor 20 september, gaat dat dan met je vakantie?)
You made my day!
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:31 schreef FurryRedElmo71 het volgende:
Goedemorgen !
Gisteravond het spaarvarken omgekeerd, de muntjes geteld en de donatie gedaan...kan gelijk even laten weten dat van Postbank naar Postbank het nu doet, hoera !
Dit viel me toch even op op die site:quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:24 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
hahaha nee de hondjes zijn er nog hoor!!
ik heb zo,n hondenkussen voor ze gekocht via woefwoefkussen.nl
Toeval?quote:Het ideale hondenkussen, favoriet bij fokkers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |