Ik ben momenteel door europa aan het reizen en ik word een beetje paranoide. Vanaf Sarajevo ging ik met de trein naar Belgrado, om daar te komen moest ik via Zagreb reizen, daar had ik 4 uur niets te doen. Omdat ik daar eerder was geweest wist ik een lekkere bakker 10 minuten bij het station vandaan, dus ik daarheen. Ik kom daar en er is al een klant binnen. Daarna word ik geholpen en zodra ik buiten kom besluit de vrouw voor mij pas welke kant ze op gaat. Omdat ik nog best veel tijd over had ben ik in het park gaan zitten. Mevrouw ging daar ook zitten. Vond ik vreemd, maarja ik dacht.. dat kan gebeuren. 2 Uur voordat mijn trein vertrekt besluit ik op het perron te gaan zitten. Staat ze ook op en gaat ook ineens naar het perron. Daarna zag ik haar nier meer.
De volgende ochtend word ik wakker in de trein in Belgrado... en zij is er ook. Dit vond ik erg freaky, maarja. Toeval bestaat. Ik zie haar vervolgens niet meer. Ik vertel aan iemand wanneer ik vanuit belgrado naar plovdiv (bulgarije) reis dit verhaal en ze vonden het ook erg vreemd. Maarja, ik blij... want ze is verdwenen.
Gisteren sta ik te wachten op mijn trein in plovdiv naar istanbul, die met 3 uur vertraging uiteindelijk toch kwam. En wie staat daar ook? Precies! Mevrouw Vietnam. (Ik denk dat ze vietnamees is, maar ik heb geen idee..)
Ik begin het een beetje raar en misschien zelfs wel eng te vinden!
Klacht: vietnamese vrouwtjes die mij paranoide maken!