BootOptimizeFunctionquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:31 schreef ArendBarend het volgende:
Die eerste tip is te dom voor woorden
hoi,quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:38 schreef luciferist het volgende:
jullie snappen er niks van,
sommige mensen willen een snelle pc, andere boeit het niet zoveel,
mensen die een snellere pc willen die kunnen die tutorials gebruiken, andere niet.
simpelmicrosoft
Johnny hollow. o/quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:43 schreef Thomas B. het volgende:
of gewoon:
"Als het probleem zich voor blijft doen, neem dan contact op met de beheerder van het netwerk."
IK BEN ZELF BEHEERDER VAN HET NETWERK!!!
daar hebben ze service packs en die fijne automatische updates voor uitgevondenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:42 schreef McKillem het volgende:
Breng jij maar een OS uit dat gelijk optimaal werkt op alle systemen.
Er zijn altijd dingen die pas aan het licht komen nadat je iets uitbrengt. Bovendien zal je van deze tips weinig tot geen effect merken.
als je beheerder bent moet je de eventueel rechtenmeldingen die komen ook wel in orde kunnen krijgenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:43 schreef Thomas B. het volgende:
IK BEN ZELF BEHEERDER VAN HET NETWERK!!!
ik heb het niet over rechtenmeldingen... ik heb het gewoon over simpel netwerk gezeik. Vind het niet erg dat iets niet werkt, maar bij de gemiddelde thuisgebruiker is er niet echt sprake van een netwerkbeheerder. Kom dan ook niet met zo'n lompe meldingquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:44 schreef Athmozz het volgende:
[..]
als je beheerder bent moet je de eventueel rechtenmeldingen die komen ook wel in orde kunnen krijgen![]()
Bij installatie van modem/netwerkkaart:quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:46 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
ik heb het niet over rechtenmeldingen... ik heb het gewoon over simpel netwerk gezeik. Vind het niet erg dat iets niet werkt, maar bij de gemiddelde thuisgebruiker is er niet echt sprake van een netwerkbeheerder. Kom dan ook niet met zo'n lompe melding
had ik van de week nog met een usb wifi adaptertje... zaten geen vistadrivers bij... frustrerendquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:47 schreef McKillem het volgende:
[..]
Bij installatie van modem/netwerkkaart:
Wilt u op internet zoeken naar drivers?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:37 schreef Athmozz het volgende:
het leukste vind ik nog steeds de medeling bij de installatie van een netwerkkaart.
"er zijn geen netwerkdrivers gevonden, dit apparaat kon niet geinstalleerd worden.
Wenst u te zoeken naar drivers op het internet"
![]()
he, jammer, net 10 minuten te laatquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:47 schreef McKillem het volgende:
[..]
Bij installatie van modem/netwerkkaart:
Wilt u op internet zoeken naar drivers?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |