Bedoel je dat het geen reet helpt, dat het dom is om het te doen of dat het dom is dat ze die functie erin hebben gezet maar dat ie niet standaard aan staat?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:31 schreef ArendBarend het volgende:
Die eerste tip is te dom voor woorden
jaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:17 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Bedoel je dat het geen reet helpt, dat het dom is om het te doen of dat het dom is dat ze die functie erin hebben gezet maar dat ie niet standaard aan staat?
Ow ja joh....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
tsja je kan 4 keer updaten dan voor de prijs van vindows ultimate
quote:
Er zijn mensen met meerdere netwerkkaarten in één PC. Zoals ik.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:37 schreef Athmozz het volgende:
het leukste vind ik nog steeds de medeling bij de installatie van een netwerkkaart.
"er zijn geen netwerkdrivers gevonden, dit apparaat kon niet geinstalleerd worden.
Wenst u te zoeken naar drivers op het internet"
![]()
Jij ubermensch.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:56 schreef Kritski het volgende:
[..]
Er zijn mensen met meerdere netwerkkaarten in één PC. Zoals ik.
ga me geen sheit vertellen over andere OS. Linux mot ik zoiezo niet. zal allemaal wel mooi zijn maar niet compatible genoeg voor de software die ik gebruik. Hou t gewoon bij XP en OSX.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:37 schreef Spacehamster het volgende:
Ik heb 1 tip:
- Installeer Ubuntu en ga daarna naar http://www.getautomatix.com/ om het af te maken.
(Is eigenlijk 2 tips maar ze horen nogal bij elkaar, dusse..)
weet ik, heb er zelf ook 3 zitten (2 zware giglans, niet van die onboard rommel, en 1 draadloos kaartje) maar laat zeggen dat 95% van de gebruikers toch 1 kaartje heeft, en dan is die opmerking best frustrerendquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:56 schreef Kritski het volgende:
[..]
Er zijn mensen met meerdere netwerkkaarten in één PC. Zoals ik.
Linux fansquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:37 schreef Spacehamster het volgende:
Ik heb 1 tip:
- Installeer Ubuntu en ga daarna naar http://www.getautomatix.com/ om het af te maken.
Er moeten nadelen aan die functie zitten, anders zou je niet de mogelijkheid hebben het uit te schakelen, de vraag is welke nadelen, maar dat staat er niet bij.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:17 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Bedoel je dat het geen reet helpt, dat het dom is om het te doen of dat het dom is dat ze die functie erin hebben gezet maar dat ie niet standaard aan staat?
ubuntu is vrij relaxtquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:37 schreef Spacehamster het volgende:
Ik heb 1 tip:
Het kan zijn dat die modus standaard aan staat, maar dat door een of andere fout in je systeem die soms naar uit gezet wordt (zoals de PIO vs DMA modus waarin je harde schijven aangesproken worden). DMA is een heel pak beter en sneller, en staat ook standaard aan, maar soms gebeurt het dat je zonder eigenlijk een oorzaak aan te kunnen duiden (veelal zijn dat gewoon hardwarematige foutjes) een switch naar de PIO modus krijgt. Misschien is het hier hetzelfde van systeem...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:36 schreef ArendBarend het volgende:
Als er geen nadelen aanzitten... ja dan is het te dom voor woorden dat het uberhaupt een aparte functie is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |