BootOptimizeFunctionquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:31 schreef ArendBarend het volgende:
Die eerste tip is te dom voor woorden
hoi,quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:38 schreef luciferist het volgende:
jullie snappen er niks van,
sommige mensen willen een snelle pc, andere boeit het niet zoveel,
mensen die een snellere pc willen die kunnen die tutorials gebruiken, andere niet.
simpelmicrosoft
Johnny hollow. o/quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:43 schreef Thomas B. het volgende:
of gewoon:
"Als het probleem zich voor blijft doen, neem dan contact op met de beheerder van het netwerk."
IK BEN ZELF BEHEERDER VAN HET NETWERK!!!
daar hebben ze service packs en die fijne automatische updates voor uitgevondenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:42 schreef McKillem het volgende:
Breng jij maar een OS uit dat gelijk optimaal werkt op alle systemen.
Er zijn altijd dingen die pas aan het licht komen nadat je iets uitbrengt. Bovendien zal je van deze tips weinig tot geen effect merken.
als je beheerder bent moet je de eventueel rechtenmeldingen die komen ook wel in orde kunnen krijgenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:43 schreef Thomas B. het volgende:
IK BEN ZELF BEHEERDER VAN HET NETWERK!!!
ik heb het niet over rechtenmeldingen... ik heb het gewoon over simpel netwerk gezeik. Vind het niet erg dat iets niet werkt, maar bij de gemiddelde thuisgebruiker is er niet echt sprake van een netwerkbeheerder. Kom dan ook niet met zo'n lompe meldingquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:44 schreef Athmozz het volgende:
[..]
als je beheerder bent moet je de eventueel rechtenmeldingen die komen ook wel in orde kunnen krijgen![]()
Bij installatie van modem/netwerkkaart:quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:46 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
ik heb het niet over rechtenmeldingen... ik heb het gewoon over simpel netwerk gezeik. Vind het niet erg dat iets niet werkt, maar bij de gemiddelde thuisgebruiker is er niet echt sprake van een netwerkbeheerder. Kom dan ook niet met zo'n lompe melding
had ik van de week nog met een usb wifi adaptertje... zaten geen vistadrivers bij... frustrerendquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:47 schreef McKillem het volgende:
[..]
Bij installatie van modem/netwerkkaart:
Wilt u op internet zoeken naar drivers?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:37 schreef Athmozz het volgende:
het leukste vind ik nog steeds de medeling bij de installatie van een netwerkkaart.
"er zijn geen netwerkdrivers gevonden, dit apparaat kon niet geinstalleerd worden.
Wenst u te zoeken naar drivers op het internet"
![]()
he, jammer, net 10 minuten te laatquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:47 schreef McKillem het volgende:
[..]
Bij installatie van modem/netwerkkaart:
Wilt u op internet zoeken naar drivers?
Dat ligt niet aan Fok!, maar aan het feit dat er verschillende browsers zijn, oh gij bosjosti.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:50 schreef Sjibble het volgende:
Windows is hetzelfde als Fok!
Zat trucs om em beter te maken en er komt maar GEEN update
Zoals op Fok! als je wat post komt er een pagina dat het bericht word verzonden (in het topic) en als je weinig geduld hebt je moet klikken op "hier"
OMFG, HOE DOM
Die eerste tip van BootOptimizeStart ofzo stond hier al standaard op Y zie ik net. Ah. Nuttig hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:38 schreef luciferist het volgende:
mensen die een snellere pc willen die kunnen die tutorials gebruiken, andere niet.
simpelmicrosoft
dat kan je veranderen in je fok opties hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:50 schreef Sjibble het volgende:
Windows is hetzelfde als Fok!
Zat trucs om em beter te maken en er komt maar GEEN update
Zoals op Fok! als je wat post komt er een pagina dat het bericht word verzonden (in het topic) en als je weinig geduld hebt je moet klikken op "hier"
OMFG, HOE DOM
der is voor het moment geen enkel spel dat Vista only is, en het zal zeker nog een eindje duren voor er spellen uitkomen die DX10 only zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:52 schreef Sjibble het volgende:
En hoe zit het met de DirectX10 op Vista?
Op windows XP kan het VOORLOPIG nog niet... maar als ik een DirectX10 kaartje in mn pc gooi op windows XP kan ik toch lekker de game draaien die normaal alleen op vista zouden draaien? wtf
Volgens mij is dat schaakspelletje van microsoft Vista onlyquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:10 schreef Athmozz het volgende:
[..]
der is voor het moment geen enkel spel dat Vista only is, en het zal zeker nog een eindje duren voor er spellen uitkomen die DX10 only zijn.
hmm wat een geile tux !!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:52 schreef Maikuuul het volgende:
I LOVE LINUX !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LINUX IS DE LEKKERSTE OS VAN DE WERALD !!!!
[afbeelding]
werk met allebei maar mijn volgende eigen comp word ook een mac ja. daar bouwen ze dit soort dingen gewoon al in t OS zonder dat je ernaar hoeft om te kijken. En anders komt het wel met de updates meequote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:11 schreef don-diablo het volgende:
ts heeft gelijk
mijn volgende laptop wordt een mac
het zou me verwonderen dat het niet op XP wil draaien, maar goed, heb geen Vista om het uit te proberen en de eerste twee jaar zal ik nog wel met XP blijven draaien...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:11 schreef Seneca het volgende:
[..]
Volgens mij is dat schaakspelletje van microsoft Vista only
hier kan je nog wat van lerenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:38 schreef luciferist het volgende:
simpelmicrosoft
En dan zal er wel een patch zijn voor DX10 in XP.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:10 schreef Athmozz het volgende:
[..]
der is voor het moment geen enkel spel dat Vista only is, en het zal zeker nog een eindje duren voor er spellen uitkomen die DX10 only zijn.
ik ben jaloersquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:13 schreef ikJur het volgende:
[..]
werk met allebei maar mijn volgende eigen comp word ook een mac ja. daar bouwen ze dit soort dingen gewoon al in t OS zonder dat je ernaar hoeft om te kijken. En anders komt het wel met de updates mee
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:21 schreef don-diablo het volgende:
[..]
ik ben jaloerswil ook een mac en nu
halo 2 ookquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:11 schreef Seneca het volgende:
[..]
Volgens mij is dat schaakspelletje van microsoft Vista only
shadowrun kan je officieel ook enkel op Vista spelen, maar daar zijn ze ook al in geslaagd om dat op XP draaiend te krijgen; bij Halo2 zal dat ook wel lukken.quote:
nou wees er maar fier opquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:12 schreef Athmozz het volgende:
[..]
shadowrun kan je officieel ook enkel op Vista spelen, maar daar zijn ze ook al in geslaagd om dat op XP draaiend te krijgen; bij Halo2 zal dat ook wel lukken.
Tjsa, bij Ms krijg je een SP gratis, bij Apple moet je er voor betalen...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:13 schreef ikJur het volgende:
[..]
werk met allebei maar mijn volgende eigen comp word ook een mac ja. daar bouwen ze dit soort dingen gewoon al in t OS zonder dat je ernaar hoeft om te kijken. En anders komt het wel met de updates mee
Daar heb je gelijk in. Al gaat die vlieger voor mij natuurlijk niet op.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tjsa, bij Ms krijg je een SP gratis, bij Apple moet je er voor betalen...
120 of 130 euro om van versie 10.4 naar 10.5 te gaan wat niet meer is dan een update, geen upgrade.
Ooit van de slaapstand gehoord? Gaat ook snel hoor, binnen de 15 sec zit ik ook aangemeld verder te werken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:18 schreef Sapstengel het volgende:
De beste tip is nog een mac kopen, die van mij start 10 seconden op en dan zit ik op het bureaublad, dat doet windows zelfs nog niet als je net hebt geformatteerd..
ik gebruik zelf ook nog windows, kan er wel mee leven. Ik zet altijd eerst de pc aan, dan pak ik drinken of ga ik ff naar de wc ofzo en als ik terugkom is het opgestart.
werkt op mijn windows pc ook prima 15 sec zoiets iddquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:33 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Ooit van de slaapstand gehoord? Gaat ook snel hoor, binnen de 15 sec zit ik ook aangemeld verder te werken.
tsja je kan 4 keer updaten dan voor de prijs van vindows ultimatequote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tjsa, bij Ms krijg je een SP gratis, bij Apple moet je er voor betalen...
120 of 130 euro om van versie 10.4 naar 10.5 te gaan wat niet meer is dan een update, geen upgrade.
Bedoel je dat het geen reet helpt, dat het dom is om het te doen of dat het dom is dat ze die functie erin hebben gezet maar dat ie niet standaard aan staat?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:31 schreef ArendBarend het volgende:
Die eerste tip is te dom voor woorden
jaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:17 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Bedoel je dat het geen reet helpt, dat het dom is om het te doen of dat het dom is dat ze die functie erin hebben gezet maar dat ie niet standaard aan staat?
Ow ja joh....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
tsja je kan 4 keer updaten dan voor de prijs van vindows ultimate
quote:
Er zijn mensen met meerdere netwerkkaarten in één PC. Zoals ik.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:37 schreef Athmozz het volgende:
het leukste vind ik nog steeds de medeling bij de installatie van een netwerkkaart.
"er zijn geen netwerkdrivers gevonden, dit apparaat kon niet geinstalleerd worden.
Wenst u te zoeken naar drivers op het internet"
![]()
Jij ubermensch.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:56 schreef Kritski het volgende:
[..]
Er zijn mensen met meerdere netwerkkaarten in één PC. Zoals ik.
ga me geen sheit vertellen over andere OS. Linux mot ik zoiezo niet. zal allemaal wel mooi zijn maar niet compatible genoeg voor de software die ik gebruik. Hou t gewoon bij XP en OSX.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:37 schreef Spacehamster het volgende:
Ik heb 1 tip:
- Installeer Ubuntu en ga daarna naar http://www.getautomatix.com/ om het af te maken.
(Is eigenlijk 2 tips maar ze horen nogal bij elkaar, dusse..)
weet ik, heb er zelf ook 3 zitten (2 zware giglans, niet van die onboard rommel, en 1 draadloos kaartje) maar laat zeggen dat 95% van de gebruikers toch 1 kaartje heeft, en dan is die opmerking best frustrerendquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:56 schreef Kritski het volgende:
[..]
Er zijn mensen met meerdere netwerkkaarten in één PC. Zoals ik.
Linux fansquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:37 schreef Spacehamster het volgende:
Ik heb 1 tip:
- Installeer Ubuntu en ga daarna naar http://www.getautomatix.com/ om het af te maken.
Er moeten nadelen aan die functie zitten, anders zou je niet de mogelijkheid hebben het uit te schakelen, de vraag is welke nadelen, maar dat staat er niet bij.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:17 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Bedoel je dat het geen reet helpt, dat het dom is om het te doen of dat het dom is dat ze die functie erin hebben gezet maar dat ie niet standaard aan staat?
ubuntu is vrij relaxtquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:37 schreef Spacehamster het volgende:
Ik heb 1 tip:
Het kan zijn dat die modus standaard aan staat, maar dat door een of andere fout in je systeem die soms naar uit gezet wordt (zoals de PIO vs DMA modus waarin je harde schijven aangesproken worden). DMA is een heel pak beter en sneller, en staat ook standaard aan, maar soms gebeurt het dat je zonder eigenlijk een oorzaak aan te kunnen duiden (veelal zijn dat gewoon hardwarematige foutjes) een switch naar de PIO modus krijgt. Misschien is het hier hetzelfde van systeem...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:36 schreef ArendBarend het volgende:
Als er geen nadelen aanzitten... ja dan is het te dom voor woorden dat het uberhaupt een aparte functie is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |