In België was't gisteren ook op 't nieuws (van België dan)quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:01 schreef fransbreda het volgende:
Politie in nederland schrijft zoveel boetes uit dat zenu niet meer weten wat ze met het geld moeten doen.![]()
Ik weet wel wat terrorjaap hiervan zou zeggen!
bron: rtl4 nieuws
Mijn ouders hebben vorige week de laatst voor mij betaald, vanaf nu is het zelf te betalen als ik een boete krijgquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:25 schreef DABAMaster het volgende:
ik heb laatst mijn eerste boete gekregen. Ik reed naar links, maar dat mocht niet.......
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:26 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben vorige week de laatst voor mij betaalt, vanaf nu is het zelf te betalen als ik een boete krijg![]()
wat heb jij een pech...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:26 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben vorige week de laatst voor mij betaald, vanaf nu is het zelf te betalen als ik een boete krijg![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:21 schreef Rgrr het volgende:
Het ging over de politie in Belgie, niet over de politie in Nederland.
Voortaan even beter opletten.
kunnen ze dan geen stinger bij de prijzen steken? Als je per 500¤ boete's al een tomtommetje krijgt kan ik ze al in de familie beginnen uitdelen... 7 tomtommetjes op je dashboardquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:20 schreef lennart12 het volgende:
Inderdaad, veel te veel boetes. Ze moeten voor de trouwe betalers een soort vaste klanten kaart aanschaffen. Of dat je kan sparen voor bijv. een TomTom. Voor elke 10 euro boete een zegeltje, en voor elke 50 zegels een TomTom
Nou, wat dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:01 schreef fransbreda het volgende:
Ik weet wel wat terrorjaap hiervan zou zeggen!
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:25 schreef Athmozz het volgende:
[..]
kunnen ze dan geen stinger bij de prijzen steken? Als je per 500¤ boete's al een tomtommetje krijgt kan ik ze al in de familie beginnen uitdelen... 7 tomtommetjes op je dashboard![]()
Geef die Stinger maar, dan kan ik besparen op mijn boete'squote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:28 schreef lennart12 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Dan spaar je toch door voor een nieuwe Fiat Panda?
Jij vrouw!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:25 schreef DABAMaster het volgende:
ik heb laatst mijn eerste boete gekregen. Ik reed naar links, maar dat mocht niet.......
Oh noes!! Ouders die hun kind leren zelf verantwoordelijk te zijn voor z'n daden!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:26 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben vorige week de laatst voor mij betaald, vanaf nu is het zelf te betalen als ik een boete krijg![]()
ach op zich betaal ik ze ook wel, als ze sterven is dat namelijk een kleinere erfenis... Verder hebben ze wel gelijk, ik bracht er iets teveel mee naar huis, maar het blijft beuquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:03 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Oh noes!! Ouders die hun kind leren zelf verantwoordelijk te zijn voor z'n daden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |