Combi van C(ongeveer dan) en A.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:40 schreef Muck het volgende:
[..]
klopt
[..]
nope
[..]
hij was militair, en woonde op de basis
[..]
ja dus
[..]
nee
Een heerlijke sprits, met chocola eropquote:
ik heb hem nog nodigquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Combi van C(ongeveer dan) en A.
Daar had ik op gegokt
Cool ik win de koelvriescombinatie![]()
dan blijf ik bij de worst denk ik.....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Een heerlijke sprits, met chocola erop
Ik heb er momenteel nog geen plaats voor. Lenen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:42 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb hem nog nodig
die koelvriescombinatie dan he, niet mijn ex
is goedquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb er momenteel nog geen plaats voor. Lenen?
Ander koekje dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:42 schreef Muck het volgende:
[..]
dan blijf ik bij de worst denk ik.....
stroopwafelsquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ander koekje dan?
Ik heb ook nog stroopwafels, knapkoeken, koffiekoeken en bastognekoekjes.
knapkoeken: http://www.nora.nl/nl/assortiment21.htmquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:46 schreef Muck het volgende:
[..]
stroopwafels![]()
bastogne (duo?)
koffiekoeken.... mwoah....
wat zijn knapkoeken nou weer?
nog nooit van gehoord!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:48 schreef MPG het volgende:
[..]
knapkoeken: http://www.nora.nl/nl/assortiment21.htm
Mijn excuus. De knapkoek schijnt een typisch Limburgs fenomeen te zijnquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:50 schreef Muck het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord!
zou ook wel iets zijn dat ik gewoon voorbij loop in het schap denk ik.... niet echt muck-koek
oooooh, vandaar dat ik het niet ken....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn excuus. De knapkoek schijnt een typisch Limburgs fenomeen te zijn.
Vroeger, bij opa en oma, kreeg ik er altijd eentje van oma.![]()
truste frutsquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:59 schreef Frutsel het volgende:
zowwww.. drugshond ff wat centen afgepakt
slapen![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:53 schreef Muck het volgende:
[..]
oooooh, vandaar dat ik het niet ken....
bij mijn ex thuis (een andere dan van het hotel) kreeg ik altijd oranjekoek op verjaardagen enzo
waarom heet het eigenlijk oranjekoek? het is roze....quote:
Geen idee. Wellicht omdat iemand anders al de naam"roze koek" heeft vastgelegdquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:11 schreef Muck het volgende:
[..]
waarom heet het eigenlijk oranjekoek? het is roze....
mja.... maar het blijft stomquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee. Wellicht omdat iemand anders al de naam"roze koek" heeft vastgelegd![]()
eenschquote:
Whehequote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:33 schreef Muck het volgende:
ik heb 2 jaar Iris van de goo goo dolls als ringtone gehad, en nu hoor ik het op mijn laptop en nog grijp ik naar mijn telefoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |