mja, ik ben er gisteravond ook niet echt meer geweest.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:26 schreef OA het volgende:
[..]
Heel best gelopen!![]()
Aangezien ik gisteravond om half 11 ineens geen zin meer had, had mijn postcount nog wat hoger kunnen zijn!![]()
MPG, Muck, enzo hebben nog even de avond volgespamd...![]()
Ik las: 'Een heerlijke frits, met chocola erop'quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Een heerlijke sprits, met chocola erop
tés = te... ??quote:
L.E.Z.E.N OA....!!!!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:32 schreef OA het volgende:
[..]
tés = te... ?? [afbeelding]
Dus het is een té goede morgen..?!?![afbeelding]
Nou ja, oké.... het gaat dus té erg goed...?!quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:33 schreef OA het volgende:
Vandaag zal ik overigens minder spammen dan de voorgaande dagen...![]()
Die aantallen gaan echt nergens meer over terwijl er eigenlijk gewerkt moet worden....![]()
idd OA..tis gewoon schandalig....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:33 schreef OA het volgende:
Vandaag zal ik overigens minder spammen dan de voorgaande dagen...![]()
Die aantallen gaan echt nergens meer over terwijl er eigenlijk gewerkt moet worden....![]()
quote:
ttttttssss....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:35 schreef OA het volgende:
[..]
Nou ja, oké.... het gaat dus té erg goed...?! [afbeelding]
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:35 schreef OA het volgende:
[..]
Nou ja, oké.... het gaat dus té erg goed...?! [afbeelding]
Ik zal vandaag ook wel e.e.a. moeten doen.quote:
We zijn weer lekker bezig....quote:
whehe ,zo ging het hier ook.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:36 schreef OA het volgende:
Op een gegeven moment gister zat ik hier te posten en ook nog in 3 of 4 KLB topics....![]()
get a life....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:36 schreef OA het volgende:
Op een gegeven moment gister zat ik hier te posten en ook nog in 3 of 4 KLB topics....![]()
Het deel na 1700 uur bedraagt ws niet meer dan 5%....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zal vandaag ook wel e.e.a. moeten doen.
Ohja, en een deel van je posts was gisteravond tot half 11 he, dus 200 moet je sowieso halen
quote:
200 dient dus gehaald te wordenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:37 schreef OA het volgende:
[..]
Het deel na 1700 uur bedraagt ws niet meer dan 5%....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |