Nee, je moet alleen áchter je een bordje zettenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:30 schreef muhahaha het volgende:
Of je zet er zelf 1 neer
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:15 schreef TeenWolf het volgende:
ik heb gewoon mijn boodschappen achter die van haar geplaatst en alleen achter mijn boodschappen een bordje geplaatst voor de klant achter mij.
de domste reactie op dit topic liet niet lang op zich wachtenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:35 schreef Ericr het volgende:
Stoer.
Jij komt zeker nooit buiten.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:45 schreef MouzurX het volgende:
Anders zou je toch hebben dat mensen een bordje achter hun boodschappen zetten maar dat er niemand anders is en dan is het bordje er voor niks neergezet ...
Naakt?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij komt zeker nooit buiten.
Als er geen bordje staat dan blijft de band lopen, hoe denk jij dat die kassamiep de band laat stoppen. Je mag 1x raden.
gelukkig zet 95% van de mensen wel een bordje achter hun boodschappen als ze klaar zijn en er zijn mensen achter hun, dus iedereen doet het fout volgens jou hmmmmm.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:45 schreef MouzurX het volgende:
Uhh gast bordje erachter zetten? JIJ moet juist een bordje achter de boodschappen van die andere persoon/voor jouw boodschappen neerzetten....
Anders zou je toch hebben dat mensen een bordje achter hun boodschappen zetten maar dat er niemand anders is en dan is het bordje er voor niks neergezet ...
Ene had die ander eerst al afgerekend ofzo? want anders kan je het gewoon makkelijk terug doen hoorEn anders kan jij het aan die ander betalen
![]()
JIJ was in de fout SUKKEL![]()
Maare voor de kassslet is het ook zwaar irritant als mensen dat niet doen ... (de 2de persoon vergeet het neer te zetten)
Met een knopje? (de band bij onze kassa is kapot en die stopt niet als je er iets neerzetquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als er geen bordje staat dan blijft de band lopen, hoe denk jij dat die kassamiep de band laat stoppen. Je mag 1x raden.
hij vindt zichzelf erg wijs, laat hem maar praten dat zei zijn dokter ook; "laat hem praten".quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |