Is ook helemaal geen verschil he, pc's op school, of je thuis pcquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:10 schreef Nemesish3d het volgende:
ik wil er geen IE bash-topic van maken, maar het is wel ontzettend toevallig dat wanneer ik op me eigen pc's / laptops altijd Firefox draai en bijv. op schoolcomputers IE, dan moet ik toch zeggen dat ik nagenoeg nooit spyware heb, terwijl de schoolcomputers erop crashen...
tis nog droog hoor, ga je mee?quote:
dude, ik koop een laptopquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:29 schreef Leonos het volgende:
Mensen die geen 2 computers kunnen betalen![]()
heb er 3, nou ja 2 pc's en een lappyquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:29 schreef Leonos het volgende:
Mensen die geen 2 computers kunnen betalen![]()
nja, we hebben dus een PC en een laptop, maar die lap is van de vriend van mn moeder en daar mag niemand op, alleen mn moeder, heel af en toe als het nodig is..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:36 schreef PainDivine het volgende:
[..]
heb er 3, nou ja 2 pc's en een lappy
Dit is mijn pc, maar je moest es weten hoeveel gezeik je krijgt hier als ze op de pc willen... echt enorm schijtirritantquote:
Opbokken met slowchatten.quote:
ja, kunnen we het leed zien dat kleine broertjes heetquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:37 schreef Sjibble het volgende:
36 waarschuwingsberichten van windows (ziet er uit als windowstroep).
36 soort van foutmeldingen dus, en nu heb ik 52 popups openstaan
Heb screen, posten?
nah, gewoon een dos prompt (de echte, zonder windows.)quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:05 schreef Jarno het volgende:
Broertjes moet je dus in een VM zetten in snapshot modus.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:15 schreef anti-virus het volgende:
Je broertje doet Pr0n!
Waarschijnlijk zit zijn prullenbak opeens vol met sticky zakdoekjes...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Beter kijk je ook even of die niet over het toetsenbord heeft gespoten per ongeluk
![]()
Forsaken ?!?1 DAT WAS GAAF !!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:32 schreef Sjibble het volgende:
nou, dat deed ik dus een keer en kreeg gelijk gezeik, ook mn stiefpa dat als het wachtwoord er niet af ging ik niet meer op de pc mocht
gewoon een kkzooi hier, en ik kwam er dus net achter dat mn broertje zo'n gratis pauperspel heeft gedownload dat "Forsaken" heet. En ik weet nog dat die keer met "warrock" er ook dit soort teringzooi aan de gang was. Probleem is nu dat er geen uninstall is van dat spel
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:05 schreef Jarno het volgende:
Broertjes moet je dus in een VM zetten in snapshot modus.
Ook niet als "Ik niet computeren? Nou dan rotten jullie maar helemaal op"? Ow en je broertje moet je gewoon aan de ketting buiten leggen snachst.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:32 schreef Sjibble het volgende:
nou, dat deed ik dus een keer en kreeg gelijk gezeik, ook mn stiefpa dat als het wachtwoord er niet af ging ik niet meer op de pc mocht
gewoon een kkzooi hier, en ik kwam er dus net achter dat mn broertje zo'n gratis pauperspel heeft gedownload dat "Forsaken" heet. En ik weet nog dat die keer met "warrock" er ook dit soort teringzooi aan de gang was. Probleem is nu dat er geen uninstall is van dat spel
Nlitequote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:08 schreef Pieter-Pen het volgende:
sowieso kut dat IE zich kut laat deinstalleren
IE
Windows
omg serieus??quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja, als zijn broertje weer de pc verneukt krijgt TS toch weer de schuld
Mijn pa had vroeger ook zoiets: omdat hij en ik op dezelfde telefoonlijn internetten, had ik zijn pc kapot gemaakt![]()
Computer van papa en mama krijgen...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:04 schreef Sjibble het volgende:
Ik maak er geen verhaal van
Broertjes die achter de pc zitten zonder pc-verstand
Na dik een anderhalve maand terug te zijn gekomen wist hij het in 1 OCHTEND te presteren om zoveel spyware binnen dat het binnen 2 uur vol zat met wel ruim 100 spywarevensters
Mijn pc liep 1 hele jaar perfect... totdat hij ff Internet Explorer gebruikte
Internet explorer
Broertjes die achter de pc zitten
Broertjes die IE gebruiken en niet Firefox die op de pc staat
Broertjes die vooral in IE die ze gebruiken vooral overal op "ja" klikken om alle teringzooi te downloaden![]()
![]()
Gelukkig krijg ik een laptop voor mij alleen, maar ik moet als voorwaarde de hele pc opschonen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |