abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202070
DE RESULTATEN!!!!
SABINE KRIJGT DE MEESTE NOMINATIES.

Op basis van de stem analyses van de deelnemers van de afgelopen dagen in de Topics 'Breng hier je stem uit. Deel 1 en 2' hierbij de resultaten van de steekproef tot en met zondag 17 oktober 1999 17:00 uur.

Aan de steekproef hebben veel deelnemers deelgenomen. In 26 gevallen hebben de deelnemers het onderzoek op de juiste wijze uitgevoerd.

Zesentwintig deelnemers hebben per BB persoon aangegeven wat zijn of haar stemgedrag zal zijn.

Ik heb de resultaten van de zesentwintig deelnemers opgeteld om te komen tot een valide uitspraak over het stemgedrag op dit moment.

De resultaten na 26 analyses zijn als volgt.

Sabine 92 stemmen (blijft op nr. 1)
Mona 86 stemmen (blijft nr. 2)
Karin 71 stemmen (blijft op nr. 3)
Bianca 59 stemmen (van nr. 5 naar nr. 4)
Bart 57 stemmen (van nr. 4 naar nr. 5)
Maurice 44 stemmen (blijft op nr. 6)
Willem 6 stemmen (blijft op nr. 7)
Ruud heeft slechts 1 stem!!

Sabine blijft op nummer 1 met de nominaties en laat Mona achter zicht. Zeer opvallend is dat de vier dames op nummer 1, 2, 3 en 4 staan.

De nominaties die maandag avond bekend zullen worden zien er dan als volgt uit:

1. Sabine 4x
2. Mona 3x
3. Karin 2x
4. Bianca 2x
5. Bart 2x
6. Maurice 2x
7. Willem 0x
8. Ruud 0x

Op basis van deze analyse mogen we verwachten dat minimaal 2 dames genomineerd worden:

SABINE EN MONA!!

Blijf je stem uitbrengen. Zie in de Topics 'Breng hier je stem uit. Deel 1 en 2' hoe je je stem uit kunt brengen.

May I have your votes please
pi_202071
Je kunt je stem uitbrengen tot morgen 17:00 uur. Daarna worden ze verwerkt en voor de uitzending wordt verslag uitgebracht.
  zondag 17 oktober 1999 @ 22:36:00 #3
374 beelzebub
master of disaster
pi_202072
Dat kan dan wel kloppen VoteMaster maar ik kan tellen, en volgens mij zouden er 16!!! nominaties moeten zijn
Zo wordt er volgens mij genomineerd.

1. Mona 3x (of is ze al met de ambulance mee)
2. Sabine 3x
3. Bart 3x
4. Bianca 3x
5. Karin 3x
6. Maurice 1x
7. Willem 0x
8. Ruud 0x

zondag 17 oktober 1999 @ 22:37:00 #4
374 beelzebub
master of disaster
pi_202073
sorry foutje

-- Admin komt ff voorbij fietsen

Maakt niet uit, maar met dit lieve knopje kan je naar hartelust je post editen

[Dit bericht is gewijzigd door RemCow (Datum 17 Oktober 1999).]

pi_202074
Bedankt Beelzebub, je hebt helemaal gelijk. Ik ben alles nog eens nagelopen. De fout zat bij Karin. Overigens Beelzebub verzin ik deze resultaten niet zelf. Lees de tekst en dan snap je hoe ik eraan kom.

Hieronder de definitieve resultaten.

DE RESULTATEN!!!!

SABINE KRIJGT DE MEESTE NOMINATIES.

Op basis van de stem analyses van de deelnemers van de afgelopen dagen in de Topics 'Breng hier je stem uit. Deel 1 en 2' hierbij de resultaten van de steekproef tot en met zondag 17 oktober 1999 17:00 uur.

Aan de steekproef hebben veel deelnemers deelgenomen. In 26 gevallen hebben de deelnemers het onderzoek op de juiste wijze uitgevoerd.

Zesentwintig deelnemers hebben per BB persoon aangegeven wat zijn of haar stemgedrag zal zijn.

Ik heb de resultaten van de zesentwintig deelnemers opgeteld om te komen tot een valide uitspraak over het stemgedrag op dit moment.

De resultaten na 26 analyses zijn als volgt.

Sabine 92 stemmen (blijft op nr. 1)
Mona 86 stemmen (blijft nr. 2)
Karin 71 stemmen (blijft op nr. 3)
Bianca 59 stemmen (van nr. 5 naar nr. 4)
Bart 57 stemmen (van nr. 4 naar nr. 5)
Maurice 44 stemmen (blijft op nr. 6)
Willem 6 stemmen (blijft op nr. 7)
Ruud heeft slechts 1 stem!!

Sabine blijft op nummer 1 met de nominaties en laat Mona achter zicht. Zeer opvallend is dat de vier dames op nummer 1, 2, 3 en 4 staan.

De nominaties die maandag avond bekend zullen worden zien er dan als volgt uit:

1. Sabine 4x
2. Mona 3x
3. Karin 3x
4. Bianca 2x
5. Bart 2x
6. Maurice 2x
7. Willem 0x
8. Ruud 0x

Op basis van deze analyse mogen we verwachten dat 3 dames genomineerd worden:

SABINE, MONA en KARIN!!

Blijf je stem uitbrengen. Zie in de Topics 'Breng hier je stem uit. Deel 1 en 2' hoe je je stem uit kunt brengen.

Groet,

The Vote Master

maandag 18 oktober 1999 @ 01:10:00 #6
957 Skraph
boy genius....
pi_202075
Oftewel, je weet al precies wie er genomineerd worden. Goh, het lijkt Veronica wel hier. Die weten het ook altijd al 2 weken van te voren....
A man who makes no mistakes, doesn't make anything....
pi_202076
Met Sabine zaten we goed, maar niet met Bart. Wie heeft er een verklaring? Votemaster?
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_202077
Gezien dat wij nu ook moeten betalen om Sabine/Bart weg te stemmen op de V Big Brother site vindt ik dat wij hier maar moeten stemmen.

Wie moet weg: Bart of Sabine?
=============================================

Mijn stem gaat naar Bart.

Sabine heeft zich onmogelijk gemaakt. Pas als zij blijft zal er echt iets gaan gebeuren in Almere.

Mmmmmmmmm donuts!

maandag 18 oktober 1999 @ 19:48:00 #9
433 Alkyone
Uitgesproken als: alkíejoonee
pi_202078
De verklaring, my dear hunter (dat klinkt wel héél bekend...hmm), is eenvoudig. Wij zitten niet dagelijks tussen dat gevrij en gevoos van S en B in, de bewoners wel. Dus als ze ze allebei nomineerden, MOET er wel één vertrekken en zijn ze dus van het stelletje af. Best logisch, stom dat we daar niet aan gedacht hebben. Als bijvoorbeeld Sabine en Mona alle stemmen hadden gekregen, was Mona er misschien uitgestemd en dan was het kleffe stelletje intact gebleven. Dat moest tegen elke prijs voorkomen worden, dus voilá.
'We learn more by looking for the answer to a question and not finding it than we do from learning the answer itself' - Lloyd Alexander

pi_202079
SCHOKKEND NIEUWS: V bedondert de boel

je hebt gelijk Hunter. Er is maar een verklaring.

Wij hebben geprobeerd ons te verplaatsen in het stemgedrag van de BB Bewoners. Met Sabine bleken we precies goed te zitten maar met Bart niet.

Het schokkende nieuws is dus ook dat onze waarnemingen niet blijken te kloppen. Hoe zeer we met z'n allen BB volgen. Blijkbaar krijgen we geen goed beeld van wat er om gaat in de BB bewoners.

Twee opties:
- wij zijn debielen
- V bedondert de boel

V geeft met de BB uitzendingen geen betrouwbaar beeld van de gebeurtenissen op een dag. V bepaald voor een heel groot deel hoe de kijkers over een BB persoon denken.

Sabine hebben ze waarheidsgetrouw afgebeeld. Maar met name Bart hebben ze de laatse dagen afgeschilderd als het slachtoffer.

Ik denk dat dit verder geen toelichting behoeft.

V bedondert de boel!!

maandag 18 oktober 1999 @ 21:55:00 #11
242 Pinball
Electric Monk
pi_202080
ik stem op jeroen van iersel, en wel per direct.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')