abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52590469
Is een überklootzak

Hij heeft besloten dat wij op 7 september met een verplichte buscombi naar maastricht moeten
Of als vee in de bus of je komt het stadion niet in.

Mensen die meteen weer willen blaten dat alle voetbal supporters tuig zijn wil ik verzoeken onderstaand stukje door te lezen. Hier is ook het standpunt van de SP te lezen, waar de helft van de Fok! populatie op heeft gestemd die Anti-voetbal zijn... zeer interessant.

http://www.fortunahome.com/news.php?id=1441

Klacht:

Gerd Leers
Maastricht

Leers&Maastricht

[ Bericht 2% gewijzigd door FortunaHome op 22-08-2007 14:52:13 ]
pi_52590501
Voetbal
SP
Fortuna

Maastricht
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_52590539
Helemaal vanuit Sittard naar Maastricht met die combi....
pi_52590585
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:43 schreef ruud.nl het volgende:
Helemaal vanuit Sittard naar Maastricht met die combi....
Daar gaat het niet om... Het gaat om het feit dat dit een belachelijke regeling is en dat je niet eens zelf kan bepalen hoe en hoe laat je gaat...
pi_52590606
1e divisie voetbal
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_52590711
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:44 schreef FortunaHome het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om... Het gaat om het feit dat dit een belachelijke regeling is en dat je niet eens zelf kan bepalen hoe en hoe laat je gaat...
Als je nou als Ajax-supporter in Eindhoven zou wonen en je zou PSV-Ajax willen bezoeken in het uitvak, kan ik me voorstellen dat je baalt van die combiregeling.

In dit geval is het leed nog wel te overzien.
pi_52590734
Wat gaan jullie daar op 8 september doen dan?
pi_52590805
Het is idd 7 sept... dankje
pi_52591758
Ga anders ff huilen bij het gemeentehuis in Maastricht.

Kom ik je zo uitlachen daar.
Ik ben geen 12.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 16:28:47 #10
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_52593563
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:41 schreef FortunaHome het volgende:
Is een überklootzak

Hij heeft besloten dat wij op 7 september met een verplichte buscombi naar maastricht moeten
Of als vee in de bus of je komt het stadion niet in.

Mensen die meteen weer willen blaten dat alle voetbal supporters tuig zijn wil ik verzoeken onderstaand stukje door te lezen. Hier is ook het standpunt van de SP te lezen, waar de helft van de Fok! populatie op heeft gestemd die Anti-voetbal zijn... zeer interessant.

http://www.fortunahome.com/news.php?id=1441

Klacht:

Gerd Leers
Maastricht

Leers&Maastricht
alle voetbalsupporters ZIJN ook tuig, en nou opbokken

zodra jullie stelletje tokkies laten zien dat jullie je als enigszins beschaafde mensen kunnen gedragen zullen we jullie ook weer zo behandelen. tot die tijd worden jullie lekker met de veebus aangevoerd en mogen jullie alleenb maar binnen de dranghekjes blijven.

trouwens, voetbalsupporter zijn in limburg is wel heel erg treurig. nauwelijks de moeite waard lijkt me. alleen maar klotevoetbal in eigen provincie en minimaal een uur in de auto zitten voor een beetje wedstrijd op niveau.
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
pi_52593625
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:28 schreef punchdrunk het volgende:

[..]

[...]
pi_52593652
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:28 schreef punchdrunk het volgende:

[..]

zodra jullie stelletje tokkies laten zien dat jullie je als enigszins beschaafde mensen kunnen gedragen zullen we jullie ook weer zo behandelen. tot die tijd worden jullie lekker met de veebus aangevoerd en mogen jullie alleenb maar binnen de dranghekjes blijven.

trouwens, voetbalsupporter zijn in limburg is wel heel erg treurig. nauwelijks de moeite waard lijkt me. alleen maar klotevoetbal in eigen provincie en minimaal een uur in de auto zitten voor een beetje wedstrijd op niveau.
Speciaal voor de kortzichte Mongolen als jij een stukje uit de SP passage:

" Het CIV maakt jaarlijk bekend dat Nederland ongeveer 2200 echte hooligans telt. Dat is minder dan 1% van het aantal mensen dat eens in de twee weken een thuiswedstrijd van zijn of haar club bezoekt. Toch zijn er tot nu toe vrijwel alleen maar maatregelen genomen die ook de 99% echte fans treffen, zoals de legitimatieplicht, de clubcardverplichting, de verplichte combireizen en een overspannen zero tolerance-houding. Supporters worden tot hun eigen afgrijzen steeds vaker 'klanten' genoemd, maar als zogenaamde klant wordt je niet bepaald als koning behandeld, eerder als verdachte.

jij definieert ALLE dus als 1% ???
pi_52606272
In de lowlands topics definieer jij 55.000 mensen als schijt zwervers en hier ga je Calimero spelen zodra je wat kritiek krijgt. Buitengewoon sneu vindt ik dat.
pi_52607261
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:41 schreef Herr_Munk het volgende:
In de lowlands topics definieer jij 55.000 mensen als schijt zwervers en hier ga je Calimero spelen zodra je wat kritiek krijgt. Buitengewoon sneu vindt ik dat.
Niet al te letterlijk nemen zeg...
Sarcasme mode was aan, misschien niet al te zichtbaar maar hij was er toch
pi_52607461
ja dat is vervelend. maar dat gebeurt wel vaker en er valt niks aan te doen.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 23:55:48 #16
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_52608688
TS, dan logeer je toch de dag van te voren in Maastricht?
pi_52609334
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 23:09 schreef FortunaHome het volgende:

[..]

Niet al te letterlijk nemen zeg...
Sarcasme mode was aan, misschien niet al te zichtbaar maar hij was er toch
en jij hebt niet in de gaten dat punchdrunk ongeveer hetzelfde in gedachten heeft en zo niet het prachtig vindt om jou reactie te lezen?
  donderdag 23 augustus 2007 @ 11:11:15 #18
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_52615770
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:49 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Als je nou als Ajax-supporter in Eindhoven zou wonen en je zou PSV-Ajax willen bezoeken in het uitvak, kan ik me voorstellen dat je baalt van die combiregeling.

In dit geval is het leed nog wel te overzien.
Haha dat zou inderdaad pas kut zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')