Ik mag graag complimenten krijgen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:08 schreef Frollo het volgende:
Goed hoor!
En dat bedoel ik niet sarcastisch.
Vandaag heb ik er gelukkig wel weer lol in.quote:Pff, ben ik even blij dat ik niet in jouw schoenen sta. Ik heb mijn portie afstudeerellende natuurlijk ook gehad, maar dat van jou slaat alles.
Goed punt.. in feite wil ik ook niet zó graag in een winkel werken, dus het is best lastig om dat uitgebreid te motiveren.. (in werkelijkheid is het een geval van "dj-en was m'n ideale baan, maar ik trok de nachturen niet, dus is dit een goede tweede")quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:13 schreef Lienekien het volgende:
Ok, dan een korte reactie. Ik vind dat je je liefde voor muziek te veel de boventoon laat voeren. Het willen werken in een winkel vind ik er nu een beetje bijbungelen. Zo roept je brief bij mij de vraag op: als je zo graag iets met muziek wilt doen, waarom wil je dan in een winkel werken?
Tja, dan begin ik dus met het punt waarin ik me het moeizaamst kan presenterenquote:Als je nog een poging wilt gaan doen, zou ik het omdraaien. Schrijf eerst één goede alinea over waarom je denkt geschikt te zijn voor deze functie. Kijk daarbij nog eens goed naar de werkzaamheden en het profiel. Dan één goede alinea waarom je zo enthousiast bent voor deze baan, ook hoe je deze baan ziet in de context van je carrière.
Nou bedoelde ik het meer in de zin dat ik het argument "ik werk graag met mensen" zumquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Regina Spektor maakt geweldige muziek.
Hallo allemaal.
Gefeliciteerd met je 6 en potentiele publicatiequote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:13 schreef Frollo het volgende:
'Waar was je dan, Frollo?'
Nou, mijn scriptie nabespreken. M'n begeleider heeft van die 5,8 toch een 6 gemaakt, lol.
Wederom heb ik niets dan lof ontvangen voor de kwaliteit van de editie, maar je kunt er lang of kort over lullen, het is geen wetenschappelijk onderzoek. Natuurlijk heeft hij mij het afgelopen jaar wel geprobeerd in die richting bij te sturen, maar ik heb toch mijn eigen plan getrokken en deze zes is het resultaat. Maar ach, het is voldoende.
Hij wil me wel helpen om het ding gepubliceerd te krijgen.
Hij heeft 'm weer terugveranderd, die dekselse rekel.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:30 schreef Maartel het volgende:
Aan de avatar van Gellius zie ik niets vreemds![]()
Volgens mij ben je aan wat rust toe, Frollo.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:37 schreef Frollo het volgende:
[..]
Hij heeft 'm weer terugveranderd, die dekselse rekel.
Maar tot een paar minuten geleden voerden zowel Z als Gellius om mij onbekende reden de avatar die normaliter bij de user pyl hoort.
Ik hallucineer toch niet?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij ben je aan wat rust toe, Frollo.![]()
Hmmm?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:37 schreef Frollo het volgende:
[..]
Hij heeft 'm weer terugveranderd, die dekselse rekel.
Maar tot een paar minuten geleden voerden zowel Z als Gellius om mij onbekende reden de avatar die normaliter bij de user pyl hoort.
Op dit moment als Lisa van Steps (daar lijkt ze tenminste op, alleen met blond haar, kan dat?). Maar van jouw avatar ben ik het gewend dat ie steeds verandert.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:44 schreef Maartel het volgende:
[..]
![]()
Hoe ziet mijn plaatje er bij jou uit??
Brief op de bus gedaan: check... of niet?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:30 schreef Maartel het volgende:
Brief: check
CV: check
Tamelijk acceptabele pasfoto: check
A5-enveloppen omdat dat netjes staat: check
Potentiele nieuwe collega op straat tegen het lijf lopen en me raar voelen omdat diegene dat natuurlijk niet weet: check
2 dagen over niets anders praten dan die sollicitatie: check![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |