Vaseline aan de billetjes! Uiteraard is een grondige scheerbeurt ook aan te raden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:55 schreef Dungeonmaster het volgende:
Aha, iemand die de tecniek van het kleien letterlijk tot in de puntjes beheerst!
Inderdaad, zo'n aerodynamisch puntje eraan werkt soms, behalve als je uitwerpsel ergens besluit zich vast te klampen aan je bil en daardoor met een soort van bommetje alsnog in het water gaat. Dan heb je mooi niets aan je noeste kleiwerk gehad.
nu je erover begintquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:03 schreef Rasing het volgende:
[..]
Vaseline aan de billetjes! Uiteraard is een grondige scheerbeurt ook aan te raden.
Of een joint. Of de haren ervan in een joint draaien.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:07 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ff een gasbrandertje langs den anus halen
ja soms heb je gewoon van die dagen. Dan zit je te poepen en denk je; jesuster breekt ie nog eens af, of hoie zit datquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:48 schreef Nemesish3d het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
damn zeg, dan maak je wel hele lange, en vooral harde drolle
mijne krullen dan nog een beetje mooi, zoals een hondedrol dat ook doet
![]()
Die vijf meter lange slierten haar aan je reet mag je echt wel wegscheren, hoor. Je wordt er echt geen homo van.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:04 schreef Nemesish3d het volgende:
[..]
nu je erover begintheb ook regelmatig dat van die kleine keutels in je haren blijven hangen
en die gaan er niet af. Dan smeer je het ongewild alleen maar uit met je papiertje. Tips?
![]()
nee, niet de tip me reet te schere, ben geen homo
jah, maar als ik dat doe gaat het, zeker in het begin, natuurlijk hartstikke jeuken, kan ik je nou al zeggen. En 3x raden hoe je dan een aantal weken lang rondlooptquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:13 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Die vijf meter lange slierten haar aan je reet mag je echt wel wegscheren, hoor. Je wordt er echt geen homo van.
hey PP ik hier?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:57 schreef Pieter-Pen het volgende:
dat soort plees moet je ook een trampoline in maken.
offtopicquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:21 schreef PainDivine het volgende:
nou fantastisch, ideaal voor offtopic shit
welkom bij de clubquote:
mis eigenlijk nog 2 offtopic mensjuhs lolzquote:
Wie dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:24 schreef PainDivine het volgende:
[..]
mis eigenlijk nog 2 offtopic mensjuhs lolz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |