ohja, tx for reminder. Natuurlijk pis je 9 van de 10x ook nog alvorens je die prachtige drol erin laat mieteren...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:37 schreef Devlinsect het volgende:
Heerlijk toch, een cocktail van toiletwater en je eigen pies tegen je billetjes? Glijdt het papiertje nog lekkerder langs je aambei.
whehehehe.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:39 schreef Nemesish3d het volgende:
[..]
ohja, tx for reminder. Natuurlijk pis je 9 van de 10x ook nog alvorens je die prachtige drol erin laat mieteren...![]()
![]()
Dan kan je toch niet meer scheiten?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:36 schreef Dungeonmaster het volgende:
Toefje papier in het gat alvorens aan te vangen met het uitoefenen van de druk doet wonderen.
eerst pissen, dan erachter komen dat je niet hoeft te schijten. Je gaat weg, na 15 minuten realiseer je je dat je toch wel moetquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:41 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
whehehehe.
Zou knap zijn als je kan schijten zonder wat te plassen.![]()
Probeer het uit, dan plas je nog twee druppels...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:43 schreef Nemesish3d het volgende:
[..]
eerst pissen, dan erachter komen dat je niet hoeft te schijten. Je gaat weg, na 15 minuten realiseer je je dat je toch wel moetdan hou je schoon water als ie erin valt
![]()
HAHA, wil ik niet wetenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:45 schreef Pieter-Pen het volgende:
Waar is dat topic met die dude die daar ook last van had maar waarbij nog bleekmiddel in de pot lag
In het gat van de wc welteverstaan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:36 schreef Dungeonmaster het volgende:
Toefje papier in het gat alvorens aan te vangen met het uitoefenen van de druk doet wonderen.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:45 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
In het gat van de wc welteverstaan.![]()
Even voor de andersdenkenden onder ons, ik bedoel het gat van de wc waar de grote eruptie vandaan komt, niet het gat in de bibs, want een toef papier aldaar maakt het afscheiden van faecalien een stuk ingewikkelder inderdaad.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:42 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
Dan kan je toch niet meer scheiten?
Niet dat gat Peiter-pein... niet dat gat!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:42 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
Dan kan je toch niet meer scheiten?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:46 schreef ukga het volgende:
ja maar zo een wcpot waar je drol eerst op zo een balkon valt is ook kut, want als je een lange aan het draaien bent, wil ie nog wel eens terug naar binne drukken(omdat de afstand pot-kont te klein is)
dat zou ik knap vinden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:46 schreef ukga het volgende:
ja maar zo een wcpot waar je drol eerst op zo een balkon valt is ook kut, want als je een lange aan het draaien bent, wil ie nog wel eens terug naar binne drukken(omdat de afstand pot-kont te klein is)
ah tuurlijk! Eerst je billen erg bij elkaar knijpen, en naarmate de drol er steeds verder uitgaat steeds meer je billen ontspannen! Dank voor de tipquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:49 schreef Rasing het volgende:
Gewoon een beetje gestroomlijnde drol produceren, zodat ie zonder al te grote plons in het water glijdt.
Opgelost, slotje.
Aha, iemand die de tecniek van het kleien letterlijk tot in de puntjes beheerst!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:49 schreef Rasing het volgende:
Gewoon een beetje gestroomlijnde drol produceren, zodat ie zonder al te grote plons in het water glijdt.
Opgelost, slotje.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:37 schreef Devlinsect het volgende:
Heerlijk toch, een cocktail van toiletwater en je eigen pies tegen je billetjes? Glijdt het papiertje nog lekkerder langs je aambei.
Vaseline aan de billetjes! Uiteraard is een grondige scheerbeurt ook aan te raden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:55 schreef Dungeonmaster het volgende:
Aha, iemand die de tecniek van het kleien letterlijk tot in de puntjes beheerst!
Inderdaad, zo'n aerodynamisch puntje eraan werkt soms, behalve als je uitwerpsel ergens besluit zich vast te klampen aan je bil en daardoor met een soort van bommetje alsnog in het water gaat. Dan heb je mooi niets aan je noeste kleiwerk gehad.
nu je erover begintquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:03 schreef Rasing het volgende:
[..]
Vaseline aan de billetjes! Uiteraard is een grondige scheerbeurt ook aan te raden.
Of een joint. Of de haren ervan in een joint draaien.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:07 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ff een gasbrandertje langs den anus halen
ja soms heb je gewoon van die dagen. Dan zit je te poepen en denk je; jesuster breekt ie nog eens af, of hoie zit datquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:48 schreef Nemesish3d het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
damn zeg, dan maak je wel hele lange, en vooral harde drolle
mijne krullen dan nog een beetje mooi, zoals een hondedrol dat ook doet
![]()
Die vijf meter lange slierten haar aan je reet mag je echt wel wegscheren, hoor. Je wordt er echt geen homo van.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:04 schreef Nemesish3d het volgende:
[..]
nu je erover begintheb ook regelmatig dat van die kleine keutels in je haren blijven hangen
en die gaan er niet af. Dan smeer je het ongewild alleen maar uit met je papiertje. Tips?
![]()
nee, niet de tip me reet te schere, ben geen homo
jah, maar als ik dat doe gaat het, zeker in het begin, natuurlijk hartstikke jeuken, kan ik je nou al zeggen. En 3x raden hoe je dan een aantal weken lang rondlooptquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:13 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Die vijf meter lange slierten haar aan je reet mag je echt wel wegscheren, hoor. Je wordt er echt geen homo van.
hey PP ik hier?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:57 schreef Pieter-Pen het volgende:
dat soort plees moet je ook een trampoline in maken.
offtopicquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:21 schreef PainDivine het volgende:
nou fantastisch, ideaal voor offtopic shit
welkom bij de clubquote:
mis eigenlijk nog 2 offtopic mensjuhs lolzquote:
Wie dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:24 schreef PainDivine het volgende:
[..]
mis eigenlijk nog 2 offtopic mensjuhs lolz
Met zo'n plateau erinquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:24 schreef Snien het volgende:
Hierom ben ik ook erg blij met toiletten waar het gat zich niet direct onder je hol bevindt!
donder eens op dan met je offtopic berichtenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:25 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
Wie dan?
dan roepen we ze even
plateau's de bom, die neem ik ook als ik op mezelf ga wonen.quote:
In Griekenland hadden we een toilet waar de faeces, na mijn rectum verlaten te hebben, eerst een cm of 15 langs de pot naar beneden gleed, om daar pas in het water te belanden. Met als gevolg dat de hele pot onder een spoor van naar beneden gegleden faeces zat. Waarna de WC-borstel zijn onmisbare doch zeer smerige dienst bewees.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:24 schreef Snien het volgende:
Hierom ben ik ook erg blij met toiletten waar het gat zich niet direct onder je hol bevindt!
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:25 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
Wie dan?
dan roepen we ze even
Nee, dat is goor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:29 schreef Snien het volgende:
[..]
DAT is wat ik bedoel. Je wil toch geen pis en water tegen je kont aan, bah
Met zo'n plateau is toch weer ietsje ranziger. Dan kun je je eigen uitwerpselen nog even uitgebreid bestuderen.quote:
Ik zal het je nog sterker vertellen: Je zit minstens 80% van de dag VOL met pis en water.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:29 schreef Snien het volgende:
[..]
DAT is wat ik bedoel. Je wil toch geen pis en water tegen je kont aan, bah
Dat is goed.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:32 schreef thefunny het volgende:
[..]
Met zo'n plateau is toch weer ietsje ranziger. Dan kun je je eigen uitwerpselen nog even uitgebreid bestuderen.
Tip: Bouw een vizier op je aarsch, kun je hem net op de wal lozen zodat de bruine er langzaam in glijdt via de kant. Daarna de dna-sporen wel schoonmaken met een pleeborstel ofzo.
heb je het liever tegen je reet aan of bestudeer jij liever je uitwerpselen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:32 schreef thefunny het volgende:
[..]
Met zo'n plateau is toch weer ietsje ranziger. Dan kun je je eigen uitwerpselen nog even uitgebreid bestuderen.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:33 schreef thefunny het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen: Je zit minstens 80% van de dag VOL met pis en water.
Als het eruit komt, vind ik het een stuk viezer dan als het nog in mijn darmen en blaas zit, dankje wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:33 schreef thefunny het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen: Je zit minstens 80% van de dag VOL met pis en water.
van mij mag ie blijve ligge, waar zeg ik dat ik dat niet goed vind?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:35 schreef PainDivine het volgende:
als ie in de pot pleurt en je anus word nat loop je te piepen en als ie blijft ligge is ook nie goed
WTF WIL JE NOU NEMESIS![]()
dicht gedaanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:38 schreef LekkerWijf het volgende:
Pieter wat heb je met ons topic gedaan?![]()
Niets is veilig voor de kat...
Maak hem weer open en ik geloof je.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:38 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
dicht gedaan
Jullie zeiden dat iki dat niet kon
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:33 schreef thefunny het volgende:
yeah but no but yeah but...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:34 schreef Snien het volgende:
[..]
Als het eruit komt, vind ik het een stuk viezer dan als het nog in mijn darmen en blaas zit, dankje wel.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:39 schreef Rasing het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze mooie dame zit van binnen zelfs vol met poep. De ochtend voor deze fotoshoot heeft zij uitgebreid op de WC plaatsgenomen om eens een fijne drol uit te persen. Helaas, gezien het feit dat zij de avond tevoren een maaltijd tot zich heeft genomen, heeft dit toiletbezoek geen blijvende oplossing opgeleverd: de volgende drol is reeds in vorming in haar darmstelsel.
Daarom houd ik niet van buikdansen. Je kijkt alleen maar naar een draaiende poepzak.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:39 schreef Rasing het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze mooie dame zit van binnen zelfs vol met poep. De ochtend voor deze fotoshoot heeft zij uitgebreid op de WC plaatsgenomen om eens een fijne drol uit te persen. Helaas, gezien het feit dat zij de avond tevoren een maaltijd tot zich heeft genomen, heeft dit toiletbezoek geen blijvende oplossing opgeleverd: de volgende drol is reeds in vorming in haar darmstelsel.
We kunnen toch ok verder baggeren in dit topicquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:39 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Maak hem weer open en ik geloof je.![]()
hahaha, inderdaadquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:41 schreef PainDivine het volgende:
[..]
lig je iemand te beffen en dan komt het, ineens bekruipt je de gedachte gatverdamme daar schijte ze langs OF gatverdamme hier pist ze door
Ja hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:41 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
We kunnen toch ok verder baggeren in dit topic
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:42 schreef PainDivine het volgende:
ey nemesis weet je hoe laat het is?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:46 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Dat zijn de voelsprieten om je anus af te sluiten bij dreigend gevaar.![]()
net als bij jouquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:46 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Dat zijn de voelsprieten om je anus af te sluiten bij dreigend gevaar.![]()
Da's zelfs alleen maar makkelijker, hoeven we niet steeds topics te switchenquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:48 schreef PainDivine het volgende:
vond die andere topic tocj iets relaxter om offtopic te gaan
mee eensch he?quote:
briljant!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:49 schreef JortK het volgende:
Ook weleens last van... gewoon vocht toilet papier gebruiken
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:55 schreef PainDivine het volgende:
tijd om een tukkie te gaan doen en te fappen op LW en -M-
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:58 schreef PainDivine het volgende:
kweenie, maar dr zit een beetje bijzonder geurtje aan dit topic
fapzequote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:01 schreef PainDivine het volgende:
dus ja kga ff tukkie doen en beetje andere dingen
Ja, maar de modjes kennendequote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
hoezo deze is nog open en we zijn er allemaal![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:05 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Daar moet jij nodig iets van zeggen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |