OMG!quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:11 schreef NJlo het volgende:
en naderhand zijn cum in zijn reet smerend.
Dude....quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:11 schreef NJlo het volgende:
Kan erger. Gast bij mijn bandmatties op school had ooit eens een verjaardagsfeestje. Zijn 'vrienden' gingen op zijn computer zoeken naar pr0n (zal wel saai geweest zijn daar) en ze vonden:
Een filmpje van hem, rukkend, klaarkomend en naderhand zijn cum in zijn reet smerend.
De hele school weet het
waarom smeerde ie et aan zn poeperd dan?quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:11 schreef NJlo het volgende:
Kan erger. Gast bij mijn bandmatties op school had ooit eens een verjaardagsfeestje. Zijn 'vrienden' gingen op zijn computer zoeken naar pr0n (zal wel saai geweest zijn daar) en ze vonden:
Een filmpje van hem, rukkend, klaarkomend en naderhand zijn cum in zijn reet smerend.
De hele school weet het
quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:11 schreef NJlo het volgende:
De hele school weet het
quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:11 schreef NJlo het volgende:
De hele school weet het
Neh, alleen de mensen op dat feestje hebben het gezien, maar door de wondere wereld van het doorvertellen heeft die gast dus nu geen leven meer. Oja, en cum in reet smeren en synoniemen daarvan zijn tegenwoordig standaard-uitdrukkingen in de lokale cultuur.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:21 schreef ukga het volgende:
[..]
omdat iedereen het doorstuurde en vertelde aan elkaar, denk ik LOLER!!!!EINZE!!!![]()
Dat is echt engquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:11 schreef NJlo het volgende:
De hele school weet het
Dat wel, maar ik moest er wel even om lachenquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:50 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Dat is echt eng.
klinkt ook best fake
Lichtelijk analfabeet zowel qua lezen als schrijven zo te zien? Oh en dat knopje boven je linker-shift, als je daar op drukt dan heb je niet meer van die irritante hoofdletters. "Caps Lock" heet dat.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:24 schreef --- het volgende:
JZS K WRDT LEESDOOF
De shift hoef je dus niet ingedrukt te houden?quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:01 schreef NJlo het volgende:
[..]
Lichtelijk analfabeet zowel qua lezen als schrijven zo te zien? Oh en dat knopje boven je linker-shift, als je daar op drukt dan heb je niet meer van die irritante hoofdletters. "Caps Lock" heet dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |