abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56411278
Een update ja

Inmiddels bijna 4 weken de Grande Punto voor de deur

Hij gaat als een tiet, en ligt heerlijk strak op de weg. Het mooiste is de Bluetooth-carkit en de USB-aansluiting in het dashboardkastje, beide spraakgestuurd

Geen moment spijt gehad van mijn keuze
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_56494379
Grande Punto heb ik tijd geleden gehad, vond het zeldzaam fijne auto, raar.
kZou dat boven de Corsa D doen.
207 ga ik binnenkort rijden. kVind dat je alleen mening moet geven als je zelf een auto hebt gereden.
Grande Punto was echt een verassing:

Tankslappert met 120 km/h:

Goed. Vond hem gewoon simpelweg fijn.
Snelweg als het waait: heenweg stuur je links. Terugweg rechts. Erg windgevoelig.
kVond het van 10 auto's vorig jaar gewoon een fijne auto. Da's raar, maar ook dat ja Fiat ja, beste pakket neerzette in consortium.

Congrats man.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_56494398
Pas wel op met die city stand. Behalve dat ik irritant vond, je gevoel in stuiur is nul, zijn er problemen met stuurhuizen, maakt je uiteraard lease niks uit, maar kheb zo'n gevoel dat stuurhuis dat normaal al op 100 bar zit, op hogere druk wordt gezet, en dat loopt niet goed af.

Verder vond ik het veel lekkerdere auto dan ik ooit verwachte. Heerlijke simpele bak waar je ma of vriendin zich makkelijk in voelt.

Nog klein nadeel, vakkies zijn echt nul en NUL.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_56523644
Daarom ook altijd de armsteun bijbestellen, heb je iig nog een bruikbaar vakje voor klein grut
Bekerhouder is ook waardeloos, tenzij bestuurder een 33cl blikje heeft en bijrijder een 25ml exemplaar, maar 2 colatjes wil dus niet (en 2 redbull vliegt door de auto bij de eerste de beste bocht) ... wie dat bedacht heeft
!
pi_56533006
Een uurtje geleden m'n eerste schade gereden
  maandag 4 februari 2008 @ 20:36:39 #106
182073 invine
blablabla etc.
pi_56533560
grote schade?
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  dinsdag 5 februari 2008 @ 01:33:43 #107
14188 Go0s
Kever heerscht
pi_56539537
Corsa; niet mooi
207; buiten dat ie lelijk is, is ie ook nog eens Frans. Geen franse auto; principe questie
Punto; JA! Mooie auto!

Edit; de (goede) keuze is al gemaakt zie ik.
Jammer van de schade.. niet ernstig hoop ik..
Website
'63er Kever 1200 (resto) - '73er Kever 1835cc (sprinter) - '99er Passat TDI
pi_56540480
Geen ernstige schade nee, kras op de achterkant bij het inparkeren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')