wow man, heb je daar mooi een kind van 10 laten schrikken, jij heldquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:06 schreef hbc het volgende:
Gisteren ook zo'n WP gastje gezien van ongeveer 10-11 jaar..![]()
Volledig gekleed in van die witte legerkleren, legerkisten met rode veters, petje van lonsdale op..![]()
kijk die gozer neerbuigend aan en kijkt me toch een partij kwaad naar me joh, en ik ben zo wit als papier..
Ik zeg BOE en toen liep wat harder weg![]()
wat is dat nou weer voor onzinnige opmerkingquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:59 schreef koudhier het volgende:
Waarom ben je tegen. Ben je soms een homofiele, roze kleding dragende marokkaan?
Kom maar hier, ik troost je welquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:25 schreef Salsagrill het volgende:
[..]
Neen, en neen.
Humorloze mannen zijn in het algemeen onaantrekkelijk. Niet alleen voor mij.
Dus dat PWND klopt ook al niet.
sommige vrouwen ook en daar ben ik het heel erg mee eensch!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:09 schreef max2slow het volgende:
black or white power kijken alleen naar de ''verpakking''....dat is zo dom...
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Die kenden we nog niet![]()
Paar adolfjes inelkaar slaan is altijdquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:10 schreef RijstNatie het volgende:
ik zou graag een potje met ze willen knokken
hhquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:54 schreef Hijacking het volgende:
88
En dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:10 schreef RijstNatie het volgende:
Weet je hoe je een ruzie begint met een skinhead?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:10 schreef RijstNatie het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |